- ELTOS inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Lietuvoje veikianti „Small Planet Airlines“ žiemos sezono metu planuoja pertvarkas – įmonė pradėjo restruktūrizavimo procesą.
Nors operacinė bendrovės veikla Lietuvoje šiemet yra pelninga, restruktūrizacijos prireikė dėl Lenkijoje ir Vokietijoje patiriamų finansinių sunkumų, praneša įmonė.
Šiose šalyse veikiančios bendrovės nesuvaldė plėtros bei augančių kaštų ir dėl to kiek anksčiau šį rudenį pradėjo restruktūrizaciją, teigiama pranešime.
Dėl pertvarkų Vokietijos ir Lenkijos bendrovėse Lietuvoje veikianti „Small Planet Airlines“ nebegaus iš šių bendrovių pajamų už paslaugas, tad restruktūrizacijos keliu sieks sumažinti turimą infrastruktūrą, taip pat – apsaugoti veiklą nuo išorinių paslaugų teikėjų reikalavimų: „Small Planet Airlines“ yra garantavusi išoriniams paslaugų teikėjams už bendroves Vokietijoje bei Lenkijoje, tad jie turi galimybę kreiptis į bendrovę Lietuvoje, siekdami susigrąžinti Vokietijos bei Lenkijos įmonių skolas. Restruktūrizacijos procesas suteiks laiko susidariusioms skoloms grąžinti, teigia bendrovė.
„Small Planet Airlines“ teigimu, restruktūrizacija neturės įtakos bendrovės vykdomiems skrydžiams iš Lietuvos ir užsienio šalių bazių – kartu su kelionių organizatoriais, su kuriais „Small Planet Airlines“ Lietuvoje yra sudariusi ilgalaikio bendradarbiavimo sutartis, bendrovė toliau skraidys taip, kaip ir buvo suplanuota.
„Restruktūrizacijos procesai Lenkijoje ir Vokietijoje iš esmės skiriasi nuo pertvarkų Lietuvos bendrovėje: Lenkijoje ir Vokietijoje veikiančios bendrovės šiemet patyrė žymius nuostolius, ir tai buvo pagrindinė restruktūrizacijos priežastis. Tuo tarpu „Small Planet Airlines“ Lietuvoje veikla šiemet yra pelninga – planuojame, kad operacinis pelnas metų gale sieks 3,4 mln. eurų. Vis dėlto jį viršys sumos, kurias turėsime nurašyti dėl Vokietijos bei Lenkijos įmonių neapmokėtų paslaugų“, – pranešime teigia „Small Planet Airlines“ vadovas Kristijonas Kaikaris.
Pasak jo, tam, kad Vokietijos ir Lenkijos bendrovėse būtų sėkmingai užbaigta restruktūrizacija, būtinas investuotojas, tuo tarpu Lietuvos bendrovei tai nėra būtina sąlyga.
„Kita vertus, atsiradus investuotojui, restruktūrizacijos procesą Lietuvoje būtų galima sėkmingai baigti anksčiau, taigi šios galimybės neatmetame ir kalbamės su Lietuvos bendrove besidominčiais investuotojais. Manome, kad „Small Planet Airlines“ restruktūrizacija yra geriausias būdas išsaugoti ir toliau tęsti sėkmingą veiklą“, – teigia K. Kaikaris.
„Small Planet Airlines“ veikla buvo pelninga ir 2015 bei 2017 metais –bendrovės pelnas siekė atitinkamai 4,5 mln. eurų ir 2,3 mln. eurų prieš apmokestinimą.
Planuojama, kad 2018 m. pabaigoje „Small Planet Airlines“ pajamos turėtų pasiekti 122,7 mln. eurų, beveik penktadaliu daugiau nei praėjusiais metais. Vasarą sulaukusi trečdaliu didesnio keleivių srauto ir perskraidinusi virš 204 tūkst. atostogautojų, 2018-2019 m. žiemos sezono metu bendrovė tikisi augimą išlaikyti ir pervežti dar apie 100 tūkst. keleivių iš Lietuvos.
„Žiemos sezono metu skraidysime aštuoniais lėktuvais. Du kils iš Vilniaus, vienas – iš Bilundo, keturi vykdys sezoninius projektus Azijoje - Vietname kartu su naujais partneriais „Bamboo Airways“ ir Kambodžoje kartu su ten veikiančia „Small Planet Airlines“ Co. Ltd bendrove. Dar vienas orlaivis bus pakaitinis – skrydžius vykdys kitų orlaivių vėlavimų atvejais, taip sumažinant keleivių patiriamus nepatogumus. Panašų skaičių orlaivių turėjome 2014 metais, tad gerai žinome, kaip valdyti tokio dydžio orlaivių parką – optimizavę veiklą, galėsime stabilizuoti procesus įmonėje ir geriau valdyti rizikas“, – teigia K. Kaikaris.
Žymiai sumažėjus, o tam tikrose srityse visai nelikus paslaugų, teikiamų Lenkijos ir Vokietijos bendrovėms, „Small Planet Airlines“ turės atleisti dalį perteklines funkcijas atliekančių darbuotojų Lietuvoje.
Teigiama, kad keleiviai dėl bendrovėje vykstančių pertvarkų nepatogumų nepatirs – „Small Planet Airlines“ kartu su istoriniais partneriais Lietuvoje -–kelionių organizatoriais tęs veiklą pagal suplanuotus žiemos sezono skrydžių tvarkaraščius. Šią žiema atostogautojai iš Lietuvos galės rinktis ne tik populiarias kryptis Kanarų salose, Egipte ir JAE, slidinėjimo kurortus, bet ir išbandyti naujienas – skrydžius į Jordaniją bei Džerbos salą Tunise.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
VERT įpareigojo „Amber Grid“ pakeisti GIPL detales su rusiškomis žymėmis2
Valstybinė energetikos reguliavimo taryba (VERT) įpareigojo dujų perdavimo sistemos operatorę „Amber Grid“ pakeisti įtarimų sukėlusias Lietuvos ir Lenkijos magistralinio dujotiekio (GIPL) galimai rusiškas jungiamąsias detales. ...
-
„Orlen Lietuva“ atlygino 146 tūkst. eurų į jūrą išsiliejusios naftos sukeltą žalą1
Naftos importo ir perdirbimo bendrovė „Orlen Lietuva“ teigia atlyginusi aplinkosaugininkų nustatytą 146,4 tūkst. eurų žalą, kai vasario pradžioje Baltijos jūroje ties Būtingės naftos terminalu išsiliejo beveik 2 tonų naftos. ...
-
Lietuvoje startuoja Graikijos „Aegean Airlines“ – dukart per savaitę skraidins į Atėnus1
Lietuvoje startuoja nacionalinė Graikijos oro vežėja „Aegean Airlines“ – du kartus per savaitę ji tiesiogiai skraidins iš Vilniaus į Atėnus. Tikimasi, kad keliautojai per Atėnus galės pasiekti daugiau pasaulio šalių jun...
-
„Vičiūnų grupė“ pardavė gamyklą Kaliningrade37
Kauno mero Visvaldo Matijošaičio ir jo verslo partnerio Liudo Skieraus valdoma žuvies bei kitų maisto produktų gamybos ir prekybos „Vičiūnų grupė“ Rusijos valdymo grupei „Gruppa Okean“ pardavė visą verslą Rusijoje &nda...
-
„Maxima“ kviečia dirbti: apmokome, suteikiamas transportas, apgyvendinimas bei nemokamas maitinimas6
Šalia Lentvario netrukus pradės veikti naujas „Maxima LT“ logistikos centras. Jo vadovas Modestas Virvilas jau renka savo komandą – jo kolegomis gali tapti ir patirties logistikoje neturintys kandidatai. ...
-
Svarbiausi faktai apie Lietuvoje gamyklą planuojančią statyti „Rheinmetall“2
Vokietijos gynybos pramonės milžinei „Rheinmetall“ planuojant Lietuvoje statyti 155 mm artilerijos amunicijos gamyklą, BNS pateikia pagrindinius faktus apie dar 19-ojo amžiaus pabaigoje įkurtą Vokietijos koncerną, kuris taptų vienu didžiau...
-
„LTG Link“ pasirašė 200 mln. eurų paskolų sutartis su NIB ir EIB traukiniams įsigyti1
Valstybės valdomų „Lietuvos geležinkelių“ grupės (LTG) keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ su Šiaurės investicijų banku (NIB) ir Europos investicijų banku (EIB) penktadienį pasirašė 200 mln. eurų paskolų sut...
-
Ant VERT stalo – dujotiekio į Lenkiją statybos tikrinimo išvados
Valstybinė energetikos reguliavimo taryba (VERT) penktadienį patvirtins Lietuvos ir Lenkijos magistraliniame dujotiekyje (GIPL) sumontuotų galimai rusiškų jungiamųjų detalių patikrinimo išvadas. ...
-
„Tele2“: augimą lėmė nuoseklios investicijos į tinklo modernizaciją bei klientų patirties gerinimą
Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ skelbia pirmojo 2024 m. ketvirčio finansinius rezultatus. Dėl nuoseklių bendrovės investicijų į tinklo plėtrą, modernizaciją ir klientų patirties gerinimą toliau auga operatoriaus klient...
-
Seime liko paskutinis balsavimas dėl „Rheinmetall“ gamyklai palankių pataisų1
Seimas ketvirtadienį po svarstymo pritarė pataisoms, sudarančioms palankesnes sąlygas dideliems Vakarų ginklų ir šaudmenų gamintojams, įskaitant ir Vokietijos karinės pramonės milžinę „Rheinmetall“, greičiau Lietuvoje pastatyti ...