„Spartos“ kojinės eksportui – tik su garsiais prekių ženklais

  • Teksto dydis:

Lietuvoje mezgamų kojinių prekių ženklai gerai žinomi vidaus rinkoje, tačiau eksportuojamos daugiausia paženklintos garsiais užsienio rinkose populiariais prekių ženklais - būtent tokie užsakymai šalies kojinių gamintojams uždirba daugiausia, rašo „Lietuvos žinios“.

„Megzti lietuviškas kojines ir užsienyje pardavinėti pažymėtas populiariais prekių ženklais verta, nes toks ženklas reiškia gerokai aukštesnę kainą, negu būtų galima parduoti tą patį daiktą nežinomu vardu“, - dienraščiui teigė seniausios bei vienos didžiausių Baltijos valstybėse kojinių gamintojos „Sparta“ generalinis direktorius Zenonas Janavičius.

Iki 1998 metų didelė „Spartos“ produkcijos dalis keliaudavo į Rusiją, o dabar bendrovė į tą pusę retai pažvelgia. Bendrovė kojines svetimais vardais eksportuoja daugiausia į Švediją, Daniją, Norvegiją, Naująją Zelandiją, JAV.  Z. Janavičius pripažįsta, jog dalis pagal užsienio partnerių užsakymus numegztų kojinių patenka ir į Lietuvos prekybos centrų lentynas.

„Spartoje“ 165 darbuotojai per mėnesį numezga vidutiniškai 360 tūkst. porų kojinių.


Šiame straipsnyje: spartakojinių gamybaeksportas

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių