„Telia Lietuva“ šiemet tikisi, kad pelnas ir pajamos toliau augs

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“, šių metų pirmą ketvirtį pajamas auginusi 6,9 proc., iki 90,7 mln. eurų, augimo tikisi ir toliau.

„Tai yra gera metų pradžia, tikimės, kad (rezultatai, - ELTA) bus daugiau į gerąją pusę. Jeigu, palyginti su pernai, daugiau buvo visų sandorių užbaigimas, jungimas ir geras spurtas įvyko antroje metų pusėje, tai dabar tuo geru tempu pradedame šiuos metus. Lūkesčiai yra tikrai teigiami“, - spaudos konferencijoje teigė „Telia Lietuvos“ vadovas Kęstutis Šliužas.

Jis teigė, kad šiemet tikisi išlaikyti tiek pajamų, tiek ir pelno augimą.

Bendrovė pranešė, kad jos pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją (EBITDA), neįskaičius vienkartinių sąnaudų, pirmą šių metų ketvirtį išaugo 8,6 proc., iki 31 mln. eurų. Laisvieji pinigų srautai lyginamuoju laikotarpiu išaugo daugiau kaip du kartus - iki 5,4 mln. eurų.

Pasak bendrovės, sausio-kovo mėnesiais sparčiausias pajamų augimas pagal paslaugas buvo fiksuojamas iš įrangos pardavimo (22,3 proc.), mobiliojo ryšio (11 proc.), taip pat televizijos (7,7 proc.) ir IT paslaugų (7,8 proc.).

Anot pranešimo, pirmą šių metų ketvirtį „Telia“ klientų skaičius augo visose pagrindinių paslaugų kategorijose: reguliaraus mokėjimo mobiliojo ryšio vartotojų skaičius išaugo 3,6 proc. - iki 1,093 mln., išmaniosios televizijos (IPTV) - 10,3 proc., iki 215 tūkst., šviesolaidinio interneto - 6,8 proc., iki 268 tūkstančių.

Šių metų pirmą ketvirtį, palyginti su pernai sausiu-kovu, mobiliojo ryšio klientų, anot „Telia“, išaugo 17 tūkst. Metų pradžioje daugiau kaip 90 proc. visų „Telia“ mobiliųjų duomenų buvo persiųsti 4G ryšiu.

Anot K. Šliužo, matyti, kad sparčiau auga reguliaraus mokėjimo klientų augimas, o išankstinis apmokėjimas šiek tiek parranda savo populiarumą.

Pasak K. Šliužo, duomenų vartojimas vis labiau auga, todėl „su tuo susijęs ir įvairių „protingų“ įrenginių augantis pardavimas“.

„Telia Lietuva“ skaičiuoja, kad mobiliųjų duomenų vartojimas piko metu sudaro tik apie 3 proc. viso duomenų srauto, tad galimybių šiam segmentui toliau plėstis yra, nors jį ir riboja radijo dažnių apribojimai. Anot K. Šliužo, Lietuvos vartotojai kol kas nepasiekė mobiliųjų duomenų vartojimo lubų.

„Nelabai matosi tų duomenų lubų. Iš tų žmonių, kurie kokius pusantrų metų naudoja, elgsenos galima daryti projekciją, tačiau didėja kartais toliau, be to, atsiranda daugiau galimybių tuos duomenis naudoti“, - sakė K. Šliužas.

Per pirmus tris šių metų mėnesius „Telia“ investicijoms iš viso skyrė 13,6 mln. eurų, arba 5,4 proc. daugiau negu prieš metus. Didžioji dalis investicijų, iš viso 10,3 mln. eurų, buvo skirtos šviesolaidinio interneto infrastruktūros ir mobiliojo ryšio tinklo pajėgumų plėtrai. Likusi dalis lėšų buvo investuotos į bendrovės IT sistemų tobulinimą, diegiant vieningą klientų aptarnavimo ir verslo valdymo sistemą.

Anot K. ŠLiužo, investicijos šiemet išliks panašaus lygio kaip ir praėjusiais metais - apie 50 mln. eurų.

„Investicijų lygis bus palyginamas su pernykščiu, didesnės investicijos pirmą ketvirtį gal daugiau sezoninis dalykas, nes gan neblogas oras plėsti optiką. (...) Mes virš penkiasdešimt milijonų laikydavome tą lygį, tai tokį ir norėtume laikyti“, - teigė bendrovės vadovas.

„Telia“ už 2017 metus ketina išmokėti 40,8 mln. eurų dividendų, arba 0,07 euro akcijai. Pernai įmonės audituotos pajamos siekė 370,1 mln. eurų, pelnas - 51,8 mln. eurų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių