- Klaipeda.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Statybos, remonto ir buities prekių tinklas „Kesko Senukai“ išsaugojo geriausio klientų aptarnavimo lyderystę Lietuvoje – daugiau nei pusė respondentų juos įvardija kaip aukščiausią aptarnavimo kokybę siūlančią „pasidaryk pats“ sektoriaus įmonę. Tai liudija naujausias „Shopper Quality“ atliktas reprezentatyvus Lietuvos gyventojų nuomonės tyrimas.
„Iš visų mažmeninės prekybos sričių statybos ir remonto sektorius išsiskiria, nes čia prekės dažniausiai yra sudėtingesnės, reikalauja daugiau profesionalių konsultacijų ir gero asortimento išmanymo. Labai svarbu gebėti prekes palyginti tarpusavyje, patarti klientui, kas tinka geriausiai, kad būtų sukurta gera aptarnavimo patirtis“, – sakė Neringa Kazlauskienė, „Shopper Quality Group“ valdybos narė.
„Shopper Quality“ tyrime pirkėjų buvo klausiama apie aptarnavimą šešiose „pasidaryk pats“ sektoriaus įmonėse: „Senukai“, „Moki veži“, „Jupoja“, „Ermitažas“, „Depo“ ir „Bikuva“.
„Senukus“, kaip geriausiai aptarnaujantį statybos ir remonto tinklą, šiais metais įvardino 50,9 proc. Lietuvos gyventojų – 3 proc. daugiau nei pernai. Antroje vietoje liko „Depo“ su 21,9 proc. respondentų balsų, trečioje – „Ermitažas“ su 11,9 proc. balsų.
„Klientų aptarnavimo kultūra yra viena prioritetinių „Senukų“ vadybos sričių. Kiekviena detalė svarbi, siekiant suteikti profesionalų aptarnavimą, reikalingas konsultacijas ir kartu rasti efektyviausius sprendimus. Dėkojame Lietuvos gyventojams, kad vertina mūsų darbuotojų kasdienį nuoširdų darbą, taip skatindami stengtis dar daugiau“, – kalbėjo Jovita Daškevičienė, „Kesko Senukai Lithuania“ vykdomoji direktorė.
Senukus“, kaip geriausiai aptarnaujantį statybos ir remonto tinklą, šiais metais įvardino 50,9 proc. Lietuvos gyventojų – 3 proc. daugiau nei pernai.
Jos teigimu, „Senukams“ aptarnavimo srityje išsiskirti pavyksta jau ne pirmus metus, nes įmonė girdi, supranta ir pažįsta savo klientus bei siekia su jais kurti lojalų santykį.
„Įmonėje nuolat atliekami vidiniai vartotojų aptarnavimo kokybės tyrimai, analizuojami jų rezultatai bei identifikuojami klientų aptarnavimo etapai, kuriems reikia skirti daugiau dėmesio. Atsižvelgdami į tyrimų išvadas, stengiamės kasdien tobulėti ir savo klientams užtikrinti dar geresnę apsipirkimo patirtį“, – darbo užkulisiais dalijosi „Senukų“ atstovė.
Pasak J. Daškevičienės, įmonė nuolat investuoja į mokymus darbuotojams. Didinti komandos įsitraukimą aptarnavimo gerinimo srityje padeda ir papildoma motyvacinė sistema, reguliarūs apdovanojimai klientų mylimiausiems specialistams.
N. Kazlauskienės teigimu, šis tyrimas rodo, kad „Senukų“ pranašumas – stiprūs konsultantų gebėjimai įsigilinti į kliento poreikius, užduoti tikslinamuosius klausimus, siekiant geriau suprasti ir padėti.
„Kai gerai išsiaiškinamas poreikis, pasiūlomos tikslingesnės prekės, tuomet klientui sukuriama geresnė apsilankymo patirtis“, – teigė N. Kazlauskienė.
Reprezentatyvus tyrimas, kurio metu apklausta 1011 Lietuvos gyventojų, buvo atliktas šių metų kovo 1–10 dienomis.
Kitame „Shopper Quality“ 2023 metų pabaigoje atliktame slapto pirkėjo tyrime „Senukai“ taip pat užsitikrino lyderio poziciją ir gavo aukščiausią įvertinimą, lyginant su „pasidaryk pats“ sektoriaus dalyviais.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Vyriausybė skyrė J. Petrauskienę Valstybės duomenų agentūros vadove antrai kadencijai
Vyriausybė trečiadienį paskyrė dabartinę Valstybės duomenų agentūros vadovę Jūratę Petrauskienę antrai kadencijai. ...
-
Vilnius ketina pirkti metro ar kitos viešojo transporto sistemos įrengimo studiją1
Už visuomeninį susisiekimą atsakinga sostinės savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“ planuoja pirkti tarptautinę studiją dėl metro ar kitos naujos viešojo transporto sistemos Vilniuje įrengimo. ...
-
„Air Baltic“ keleivių Lietuvoje balandį padaugėjo 35 proc.
Kovo pabaigoje prasidėjus aviacijos vasaros sezonui Latvijos oro bendrovė „Air Baltic“ balandį vien Lietuvoje pervežė 53,4 tūkst. keleivių – 35 proc. daugiau nei prieš metus (39,6 tūkst.). ...
-
Lietuvos bankas vertina naujus SEB paslaugų įkainius3
Vienam didžiausių komercinių bankų SEB pabranginus kasdienes paslaugas klientams, Lietuvos bankas (LB) vertina tokį banko sprendimą, trečiadienį pranešė LB. ...
-
Naujas „INVL Asset Management“ fondas investuos į Baltijos šalių, Lenkijos įmones
Vienos didžiausių turto valdymo grupių Baltijos šalyse „Invalda INVL“ antrinė bendrovė „INVL Asset Management“ įsteigė naują informuotiems investuotojams skirtą uždaro tipo investicinį fondą „INVL Private Equity...
-
V. Čmilytė-Nielsen apie galimas Vengrijos investicijas: reikalingas atsargumas
Žiniasklaidai paskelbus apie Vengrijos kompanijų planus įsigyti Baltijos šalyse veikiantį banką „Luminor“ bei kontrolinį Lietuvos „Achemos grupės“ akcijų paketą, Seimo pirmininkė Viktorija Čmilytė-Nielsen sako, kad &s...
-
Teismas leido UAB „Eurointegracijos projektai“ įsigyti VšĮ „Lietuvos inovacijų centras“ dalininko teises1
Lietuvos apeliacinis teismas ketvirtadienį nusprendė, kad Lietuvos pramonininkų konfederacija, A. Vasiliauskas ir UAB „PMC Training“ (buvęs „Kauno Petrašiūnų darbo rinkos mokymo centras“) nepagrindė savo pretenzijų dėl n...
-
Užfiksavo atliekas gamtoje išmetančius darbininkus: jų pasiaiškinimas verčia iš kojų4
Vilniuje užfiksuoti vienos atliekas tvarkančios įmonės darbuotojai, gamtoje išmetantys surinktas šiukšles. Aplinkiniai gyventojai pasipiktinę. Tačiau įmonė tikina, kad situacija visiškai neteisingai suprasta. ...
-
Patys perkamiausi šalies ledai „Dadu“ pristato tirpstančias sezono naujienas3
„Dadu“ ledus gaminanti „Vikonda grupei“ priklausanti bendrovė „Vikeda“ į naują, 27-ąjį, sezoną žengia pelniusi iškalbingą – paties perkamiausio prekinio ženklo Lietuvoje – titulą ir smaližius vi...
-
Vilniaus taryba pritarė pakoreguotam Nacionalinio stadiono sutarties projektui7
Vilniaus miesto taryba trečiadienį pritarė daugiafunkcio komplekso su nacionaliniu stadionu statybos koncesijos sutarties pakeitimams, projekto kainą indeksuojant beveik 20 tūkst. eurų mažiau nei patvirtinta vasarį. ...