- Klaipeda.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
„Alfa Romeo“ pristatė pirmą savo istorijoje visureigį „Stelvio“
-
„Alfa Romeo“ pristatė pirmą savo istorijoje visureigį „Stelvio“
-
„Alfa Romeo“ pristatė pirmą savo istorijoje visureigį „Stelvio“
-
„Alfa Romeo“ pristatė pirmą savo istorijoje visureigį „Stelvio“
-
„Alfa Romeo“ pristatė pirmą savo istorijoje visureigį „Stelvio“
-
„Alfa Romeo“ pristatė pirmą savo istorijoje visureigį „Stelvio“
-
„Alfa Romeo“ pristatė pirmą savo istorijoje visureigį „Stelvio“
-
„Alfa Romeo“ pristatė pirmą savo istorijoje visureigį „Stelvio“
Los Andžele prasidėjusioje automobilių parodoje debiutavo pirmasis „Alfa Romeo“ visureigis „Stelvio“, perteikiantis šiai markei būdingas ypatybes – išskirtinį itališką dizainą, valdymo malonumą ir novatoriškus techninius sprendimus.
Parodoje pristatyta galingiausia visureigio versija „Stelvio Quadrifoglio“, išvystanti net 510 AG galią.
„Šiais metais prasidėjo nauja „Alfa Romeo“ era, kai rinkoje pasirodė sedanas „Giulia“, atspindintis geriausias šios istorinės markės tradicijas. Šiandien „Alfa Romeo“ visus stebina toliau žengdama į visiškai naują šiai markei visureigių segmentą ir atnešdama šviežio vėjo gūsį. Naujasis „Stelvio Quadrifoglio“ siūlo unikalų grakščių itališkų formų, nepriekaištingai išbaigto dizaino, pavydėtinų galios charakteristikų ir pažangių valdymo technologijų derinį“, – sako „Modus Group“ priklausančios bendrovės „Autobrava“ direktorius Andrius Mockaitis.
Pasak A. Mockaičio, „Alfa Romeo“, neseniai atnaujinusi savo strategiją ir dėmesį sutelkusi į veržlių ir gerai valdomų modelių kūrimą, kiekviename automobilių segmente sieks pasiūlyti sportiškiausią modelį.
Naujasis „Alfa Romeo“ visureigis pavadintas aukščiausios Italijos Alpių perėjos – Stelvio, – vardu. Tai gerai žinoma įspūdingo vaizdo 20 km kelio atkarpa, turinti 75 vingius ir aukščiausioje vietoje siekianti 2758 m. Per šią atkarpą yra ne kartą driekęsi istorinių automobilių ir dviračių lenktynių maršrutai.
Du benzininiai varikliai, išvystantys 510 AG ir 280 AG
„Stelvio Quadrifoglio“ modelyje naudojamas 2,9 litro darbinio tūrio benzininis V6 variklis su dviem turbinomis, išvystantis 510 AG galią, kuris buvo gaminamas remiantis „Ferrari“ naudojamomis technologijomis ir patirtimi. Variklio blokas pagamintas vien iš aliuminio lydinio taip siekiant sumažinti bendrą automobilio svorį. Nors šis variklis išvysto didelę galią, dėl elektroninės cilindrų išjungimo sistemos jis gali dirbti itin ekonomiškai.
Būsimieji „Stelvio“ pirkėjai galės rinktis ir kitą benzininę alternatyvą – 2 litrų darbinio tūrio 4 cilindrų variklį su turbina, kuris išvysto 280 AG galią ir 400 Nm sukimo momentą. Šiame variklyje panaudota inovatyvi aukšto slėgio turbinos technologija „du viename“ ir elektrohidrauliniu būdu reguliuojami vožtuvai „MultiAir“.
„Stelvio“ varikliai komplektuojami su itin sparčiai veikiančia 8 laipsnių ZF automatine pavarų dėže. Pasirinkus važiavimo režimą „Race“, pavarų keitimas atliekamas vos per 15 šimtųjų sekundės dalių. Automobilio transmisijoje naudojama fiksuojantis sankabos mechanizmas, todėl visa variklio galia juntama iš karto perjungus aukštesnę pavarą. Vairuotojas keisti pavaras gali ir naudodamasis ant vairo kolonėlės įrengtomis svirtelėmis.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Vasarą – su žieminėmis padangomis: kur čia slypi pavojai?2
Automobilių servisai jau rikiuoja eiles vairuotojų, besiruošiančių keisti automobilių padangas. Meistrai sako, kad pavasarinis keitimas mažiau aktyvus, nei lapkričio mėnesį. Yra vairuotojų, kurie ir vasarą važinėja su žieminėmis padangomi...
-
Seimas svarstys iniciatyvą įpareigoti visus paspirtukų vairuotojus dėvėti šalmus2
Parlamentarai imasi svarstyti iniciatyvą, kuria būtų nustatyta visiems paspirtukų vairuotojams dėvėti šalmus, nepaisant jų amžiaus. ...
-
Pasipiktino dėl automobilių taršos patikrinimų: ar nepermokėjo už aparatus?23
Aplinkosaugininkų planuojami automobilių taršos patikrinimai šiurpą kelia ne vienam vairuotojui. Socialiniuose tinkluose dėl to kilo pasipiktinimo bangos. Kokią teisę aplinkosaugininkai turi tikrinti taršą? O jie turi įstatym...
-
Aplinkosaugininkai pradeda tikrinti automobilių taršą: vairuotojai kai kurių bėdų gali net neįtarti57
Aplinkosaugininkai parodomojoje akcijoje pademonstravo, kaip stabdys automobilius ir tikrins jų taršą. Oficialiai tikrinti automobilius aplinkosaugininkai pradės pavasario viduryje. Kaip viskas vyks ir ką apie tai mano gyventojai, pasakota LNK repor...
-
Perspėja: minti dviratį paskui autobusą – labai pavojinga9
Norėdami išvengti vėjo pasipriešinimo, dviratininkai kartais važiuoja iš paskos didesnių gabaritų transporto priemonėms ar autobusams, tačiau net nenutuokia, kaip arti nelaimės jie atsiduria. Tokie veiksmai kelia pavojų ne tik dvi...
-
Už variklio plovimą – bauda28
Prieš parduodant automobilį pardavėjai neretai stengiasi iššvarinti ne tik mašinos išorę bei vidų, bet ir nuplauti variklį. Tačiau tai daryti autoplovyklose draudžiama, apie tai reikėtų pranešti plovyklos oper...
-
Automobilių vairuotojai turėtų suklusti: techninę apžiūrą gali naikinti iškart4
Aplinkos apsaugos departamento pareigūnai pademonstravo, kaip atrodys vairuotojų stabdymas ir jų turto – automobilių, tikrinimas dėl taršos. Nuo sausio tikrinti taršius automobilius aplinkosaugininkai gali tiesiog kelyje. Jie turi teis...
-
Pervežimai 2023-iaisiais: daugiau keleivių ir krovinių
Lietuvos transporto ir logistikos sektorius 2023 m. išlaikė stabilų augimą ir generavo 18,8 mlrd. eurų pajamų. Pernai 7 proc. išaugo keleivių vežimas visų rūšių transportu. ...
-
Dėl taršos panaikinus automobilio techninę apžiūrą, ji dar galios dvi paras14
Aplinkosaugininkams be kitų institucijų pareigūnams panaikinus automobilio techninę apžiūrą dėl viršytos išmetamųjų dujų normos, ji nuo šiol galios dar dvi paras. ...
-
Pakaitinis automobilis: papildomos išlaidos ar nemokama paslauga?
Atsitikus eismo įvykiui, kurio kaltininkas – ne jūs, jūsų automobilis buvo taip apgadintas, kad jį teks palikti autoservise ir tai sutrikdys kasdienį gyvenimą. Tačiau ar žinojote, kad turite galimybę to išvengti? ...