- Klaipeda.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Debiutuoja galingiausias „Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid“ modelis
-
Debiutuoja galingiausias „Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid“ modelis
-
Debiutuoja galingiausias „Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid“ modelis
-
Debiutuoja galingiausias „Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid“ modelis
-
Debiutuoja galingiausias „Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid“ modelis
Kovo pradžioje startuosiančioje Ženevos automobilių parodoje sportinių automobilių gamintojas „Porsche“ pademonstruos naują „Panamera Turbo S E-Hybrid“ modelį, kuris taps galingiausiu „Panamera“ serijos automobiliu.
Tai pirmas kartas, kai modelių linijos flagmanu tampa hibridinis automobilis, ir tai žymi vokiečių koncerno teikiamą svarbą elektriniams automobilių sprendimams. Naujajame „Panamera Turbo S E-Hybrid“ pritaikytos sportinio automobilio „918 Spyder“ įkvėptos technologijos, šis prabangus sedanas savo klasėje nustato naujus dinamiško ir našaus važiavimo standartus.
Naujajame „Panamera Turbo S E-Hybrid“ modelyje naudojamas 4 litrų darbinio tūrio V8 variklis iš „Panamera Turbo“, išvystantis 404 kW/550 AG galią, ir elektrinė pavara, kurios galia siekia 100 kW/136 AG. Bendra variklio ir elektrinės pavaros tandemo išvystoma galia sudaro 500 kW/680 AG, o jėgos sukimo momentas siekia 850 Nm net esant žemiems variklio sūkiams. „Porsche“ hibridinis sankabos modulis reguliuojamas elektromechaniniu būdu, tai užtikrinta itin greitą suveikimo laiką ir važiavimo komfortą. Kaip ir kituose antros kartos „Panamera“ modeliuose, šiame automobilyje panaudota sparčios veiksenos aštuonių laipsnių pavarų dėžė „Porsche Doppelkupplung“ (PDK), variklio jėga į ratus perduodama per adaptyviąją keturių varančiųjų ratų sistemą „Porsche Traction Management“. „E-Performance“ hibridinė sistema leidžia šiam prabangiam sedanui nuo 0 iki 100 km/val. greičio įsibėgėti vos per 3,4 sekundės ir išvystyti maksimalų 310 km/val. greitį. „Panamera Turbo S E-Hybrid“ standartiškai aprūpintas pneumatine pakaba, kuri užtikrina komfortą ir sportinio važiavimo galimybes.
„Panamera Turbo S E-Hybrid“ naudojama skysčiu aušinama ličio jonų baterija, kurios energinė talpa siekia 14,1 kWh, baterija integruota automobilio galinėje dalyje. Naudojant standartinį 230 V elektros lizdą, šią bateriją galima įkrauti per 6 valandas. Pasitelkus integruojamą 7,2 kW įkroviklį ir naudojant 230 V 32 A parametrų elektros lizdą, bateriją pilnai galima įkrauti per pustrečios valandos. Įkrovimo proceso laiką galima parinkti per „Porsche Communication Management“ sistemą arba „Porsche Connect“ programėlę. „Panamera Turbo S E-Hybrid“ turi papildomą kondicionavimo sistemą, kuri gali būti naudojama atvėsinti ar pašildyti galinės sėdinių eilės erdvę tada, kai automobilis yra įkraunamas.
„Panamera Turbo S E-Hybrid“ suteikia galimybę iš karto turėti tris dalykus – aukšto lygio komfortą, sportiško važiavimo ypatybes ir našumą. Kiekvieną kelionę automobilis pradeda visiškai elektriniu režimu „E-Power“ ir taip, neįjungus benzininiam varikliui, gali įveikti iki 50 km atstumą. Kai baterijos atsargų lygis sumažėja iki minimumo ar iki atitinkamo lygio nuspaudus akceleratorių, įsijungia „Auto Hybrid“ režimas, kurio metu veikia ir variklis, ir elektrinė pavara. Vidutinės naujojo „Panamera“ modelio degalų sąnaudos sudaro 2,9 l/100 km, anglies dvideginio emisija siekia 66 g/km, elektros sąnaudos – 16,2 kWh/100 km.
Europos rinkoje „Panamera Turbo S E-Hybrid“ pasirodys nuo 2017 m. liepos mėnesio. Nuo pat šio modelio pasirodymo pradžios bus galima užsisakyti ir „Executive“ modifikaciją su 150 mm ilgesniu kėbulu.
„Panamera Turbo S E-Hybrid“ standartinės įrangos sąraše yra keraminių stabdžių sistema „Porsche Ceramic Composite Brake“ (PCCB), pakaba „Porsche Dynamic Chassis Control Sport“ su galios paskirstymo į galinius ratus funkcija „Porsche Torque Vectoring Plus“ (PTV Plus), „Power Steering Plus“ ir 21 colio skersmens „911 Turbo Design“ ratlankiai. Standartiškai šis modelis taip pat aprūpintas papildoma kondicionavimo sistema, adaptyviaisiais aerodinaminiais elementais, trijų kamerų pneumatine pakaba su „Porsche Active Suspension Management“ (PASM) funkcija. Ilgesnioji modelio versija standartiškai aprūpinta ir galiniais vairuojamais ratais.
„Panamera Turbo S E-Hybrid“ kaina prasideda nuo 188 857 eurų, „Panamera Turbo S E-Hybrid Executive“ – nuo 202 530 eurų.
„Porsche“ atstovas Lietuvoje „Prime Auto“ priklauso tarptautinei įmonių grupei „Modus Group“, kuri vykdo veiklą automobilių prekybos ir techninio aptarnavimo, nekilnojamojo turto vystymo, automobilių aikštelių valdymo ir energetikos srityse.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Nesąžiningų vairuotojų madai artėja galas: kokie pakeitimai laukia?46
Seimui palaiminus Rinkliavų įstatymo pakeitimus, akimirksniu bus sučiupti ir tie vairuotojai, kurie neteisėtai naudojasi net ir neįgaliems vairuotojams skiriama kortele, atveriančia galimybę į nemokamą parkavimąsi brangiausiose ar patogiausiose vieto...
-
Ekspertas – apie vairavimą neįprastomis oro salygomis: pradeda bijoti, ko nereikia bijoti3
Oro sąlygas, kurios nustebino šalies gyventojus pirmadienį, keiksnoja ne tik daržininkai ir sodininkai, bet ir vairuotojai. Vairuoti tokiomis sąlygomis ir dar su vasarinėmis padangomis gali būti tikras iššūkis, LNK reportaže pasako...
-
Klaipėdoje duris atvers unikalus senovinių automobilių muziejus21
Senojo dujų fabriko pastatuose vietą atrado unikali, daugiau nei prieš 100 metų pagamintų automobilių kolekcija. Dešimtmetį puoselėtas sumanymas „Senovinių automobilių namai-Memel Automuseum“ jau baigiamas įgyvendinti, ir mu...
-
„AutoTyrimai“: naudotų automobilių rinka per metus augo 1,2 proc.1
Lietuvoje sausį-kovą pirmą kartą įregistruota 36,9 tūkst. naudotų lengvųjų automobilių – 1,2 proc. daugiau nei tuo pat laiku pernai, remdamasi preliminariais „Regitros“ duomenimis, skelbia bendrovė „AutoTyrimai“. ...
-
„VW Golf“ jubiliejaus proga – kelionė istoriniu automobiliu1
Laikui nepavaldus dizainas, patikimumas, praktiškumas ir laikmetį lenkiančios inovacijos – taip galima apibūdinti bet kurį „Volkswagen Golf“. Tai dar kartą patvirtino ir žurnalistas Vitoldas Milius, šio modelio 50-mečio p...
-
Sukčiavimo virusas gajus, požiūriai į tai – skirtingi7
Dėl didelių ridos klastojimo mastų Lietuvoje nukenčia ne tik naudotų automobilių pirkėjai, bet ir valstybės biudžetas. ...
-
Semsimės patirties iš ES lyderių švedų3
Lietuva toliau konsultuosis ir semsis patirties saugaus eismo srityje iš Švedijos – saugaus eismo lyderės Europoje. ...
-
Pavojus sugrįžo – ar keliuose sugyvensime draugiškai?16
Pastarosios dienos nėra palankiausios dviratėms eismo dalyvėms, bet į gatves jau sugrįžo tūkstančiai motociklininkų, dviratininkų ir paspirtukininkų. Sezono pradžioje ir automobilių vairuotojams reiktų pasikartoti Kelių eismo taisykles (KET), su...
-
Seimas spręs, ar švelninti atsakomybę taršių automobilių savininkams4
Seimas pradeda svarstymus, ar aplinkosaugininkams nustačius viršytą automobilių išmetamųjų dujų normą vietoj baudos pirmą kartą leisti skirti įspėjimą bei ilginti tokio automobilio techninės apžiūros galiojimą. ...
-
Siūlys švelninti bausmes vairuotojams už padidintą automobilių išmetamų teršalų kiekį17
Suteikus teisę aplinkosaugininkams stabdyti ir tikrinti automobilių išmetamų į aplinką teršalų kiekį, Seime atsirado dvi iniciatyvos, kuriomis siūloma švelninti baudas už tokius pažeidimus, pradedant nuo įspėjimo. ...