„Ford“ vėl laimėjo prieš „Ferrari“

  • Teksto dydis:

Praėjusį sekmadienį trečią valandą po pietų kirtusi finišo liniją, 68 numeriu pažymėta „Ford GT“ komanda, kurią sudaro Sebastienas Bourdais (Prancūzija), Joey Handas (JAV) ir Dirkas Mülleris (Vokietija), tapo prestižinių 24 valandas vykstančių Le Mano lenktynių nugalėtoja „GTE Pro“ klasėje. 69 numeriu pažymėta „Ford GT“ komanda, kurią sudaro Ryanas Briscoe (Australija), Scottas Dixonas (Naujoji Zelandija) ir Richardas Westbrookas (Didžioji Britanija), prisijungė prie nugalėtojų ant pakylos, užimdami trečiąjį laiptelį. „Ford GT“ komandos, pažymėtos 66 ir 67 numeriais, užėmė atitinkamai ketvirtąją ir devintąją vietas. 

Lenktynėse „Ford“ kovojo su klasės lydere „Ferrari“, kaip ir praėjusio amžiaus 7-ąjame dešimtmetyje.

„Tai istorinis „Ford Motor Company“ momentas“, – sakė Bill Ford, „Ford Motor Company“ vykdantysis direktorius. „Mes išdrįsome svajoti, kad praėjus 50 metų nuo neįtikėtino 1966 metų laimėjimo, galime grįžti į Le Maną ir priimti sunkiausios konkurencijos pasaulyje žaidimo taisykles. Pasididžiavimas, kurį mes visi jautėme, „Ford GT“ kirtus Le Mano finišo liniją, yra neapsakomas. Jungtinė „Ford GT“ kūrėjų ir lenktynininkų komanda dirbo nenuilstamai ir aš didžiuojuosi kiekvienu iš jų. „Ford Chip Ganassi Racing“ komanda parodė tikrąją „Ford“ dvasią, kupiną inovacijų, pasiryžimo ir komandinio darbo. Mes branginame mūsų kompanijos istoriją bei paveldą ir šiandien mes dar kartą patekome į istoriją, todėl negaliu tuo nesididžiuoti.“

Žiniasklaidai pirmą kartą pristatytas pernai metų Le Mano lenktynėse, praėjus 395 dienoms, „Ford GT“ išplėšė pergalę tose pačiose Le Mano lenktynėse. Automobilio ratams pirmą kartą asfaltą palietus 2015-ųjų gegužės 20 d., „Calabogie Motorsports“ trasoje Kanadoje, vos per vienerius metus, titaniškomis „Ford Chip Ganassi“ komandos pastangomis, jis buvo transformuotas į Le Mano lenktynių nugalėtoją.

„Kurti naują automobilį ir lenktyniauti juo Le Mano lenktynėse yra monumentali užduotis", – komentavo Mark Fields, „Ford Motor Company“ prezidentas ir generalinis direktorius. „Mes ėmėmės šios užduoties ir laimėjome svarbiausias sportinių automobilių lenktynes. Kiekvienas „GTE Pro“ klasės gamintojas šiose lenktynėse kovojo viskuo, ką turi geriausio ir mes džiaugiamės, kad mūsų lūkesčiai buvo viršyti su kaupu."

Po nepailstamos kovos su 82 numeriu pažymėtu „Ferrari“, 20-ąją lenktynių valandą „Ford GT“ Nr. 68 išsiveržė į priekį ir nebeužleido pozicijos. Tuo metu už vairo buvo Joey Handas, rimtai užsidegęs 50 metų trunkančiu varžymusi tarp dviejų automobilių gamintojų.

„Didelis iššūkis grįžti čia po 50 metų, po to, kai 1966 metais lenktynes laimėjo „Ford“, – sakė J. Handas. „Mes nuolat sau kartojome, kad norime laimėti, bet tai padaryti iš tikrųjų yra gigantiškas darbas. Ši komanda per labai trumpą laiką atliko didžiulį darbą. Visi jos nariai sunkiai dirbo, neišskiriant nė Kalėdų ir Naujųjų Metų švenčių ir sukūrė bolidą, kuriuo galime laimėti. Mes važiavome tarsi tai būtų 24 valandų sprinto lenktynės. Esu laimėjęs daugelį lenktynių, tačiau šios yra ypatingos. Man didelė garbė būti „Ford“ šeimos dalimi.“



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių