„Harley-Davidson“ pristato tamsųjį „Road King Special“ motociklą

  • Teksto dydis:

Daugeliui motociklininkų „Road King“ yra vienintelis klasikinis „Harley-Davidson“ turistinis modelis. Jo siluetas įkūnija spalvingą istoriją. Šis dizainas atlaikė laiko išbandymus nuo pat 1949 metų, kai pirmąkart nuriedėjo nuo konvejerio, buvo pažymėtas FL ženklu ir išlėkė į greitkelius.

2017 metais „Harley-Davidson“ verčia naują jaudinantį puslapį ir sukūrė „Road King Special“ modelį. Jis trykšta drąsia išvaizda ir žymiai tamsesniais bruožais. 

„Harley-Davidson“ Stiliaus ir dizaino viceprezidentas Bradas Richardsas: „FL serija visada atspindėjo„Harley-Davidson“ važiavimo grynumą ir pojūtį. Pakeisdami chromuotas detales juodomis ir nubrėždami žemesnį motociklo profilį, mes perkėlėme tradicinį „Road King“ į visiškai naują „custom bagger“ motociklų erdvę. „Road King Special“ sutvertas važiavimui. Tokiam kietam važiavimui, kuris sėja grėsmę. Būtent tam jį ir sukūrėme...“

Ryškiausi akcentai

Savo tamsia išvaizda ir galingu “Milawaukee-Eight” 1750 cm3 darbinio tūrio varikliu naujasis „Road King Special“ visą „Harley-Davidson Touring“ motociklų gamą dramatiškai kreipia naujo dizaino linkme. Jis demonstruoja modernų požiūrį į klasikinį „Road King“ modelį.

Pakaba taip pat derinama su stiliumi ir patobulintu varikliu. Naujosios šakės detalės dabar geriau kontroliuoja ir slopina judesius. Galiniai amortizatoriai sukurti visiškai iš naujo. Vietoje reguliavimo oru, dabar jų kietumas reguliuojamas hidrauliniu būdu.

„Road King Special” galima rinktis iš keturių spalvų:

„Vivid Black“ juodos,

„Charcoal Denim“ pilkos,

„Hot Rod Red Flake Hard Candy Custom“ raudonos,

„Olive Gold“ auksinės.

Išvaizda

Tamsus priekis ir masyvus juodas blizgus žibinto aptakas – tikras „Road King Special“ stiliaus parašas. Taip pat ant jo nebėra standartinio stiklo nuo vėjo. Modelio išvaizdą pagyviną naujas 23 cm aukščio ir 3 cm pločio sumažintas „ape“ stiliaus vairas. Tokia sėdėsena agresyvi, tačiau taip pat patogi ilgose kelionėse.

„Road King Special“ variklio apsauga, vairas, valdymo klavišai, veidrodėliai, posūkio signalai, variklio dangteliai, oro filtro dangtelis, išmetimo vamzdžiai ir jų apsaugos taip pat turi juodus paviršius. Chromuotas paviršius išliko tik ant pagrindinių variklio elementų: paskirstymo velenėlio karterio, vožtuvų strypelių ir stūmiklių blokelių. Visa tai išryškina ikona tapusią „Milwaukee-Eight“ variklio „V-Twin“ formą. Atsirado naujas simbolis, kuris atkartojamas ant variklio, bako konsolės ir oro filtro.

Naujieji blizgiai juodi aliuminio lydinio 19 colių ratai turi žemo profilio apsaugą iš viršaus. Gale padidinti krepšiai tarsi sklendžia virš išmetimo vamzdžio sukurdami priploto prie žemės motociklo vaizdą, tačiau nesumažina pakabos eigos. Gale esantis skydelis užpildo tarpą tarp daiktadėžių ir galinio sparno. Tvirtas ir žemas linijas gale užbaigia žemiau sumontuotas numerių laikiklis.

„Harley-Davidson Smart Security System” saugumo sistema jau yra standartinėje „Road King Special“ komplektacijoje.

Variklis

Visi 2017 metų „Harley-Davidson Touring“ serijos motociklai komplektuojami su „Milwaukee-Eight“ varikliu. Jis pasižymi greitesne reakcija į akseleratorių, daugiau galios lenkiant, sodresniu garsu, švelnesniu važiavimu. Būtent tokio variklio reikalauja „Touring“ serijos savininkai.

„Road King Special“ yra pirmasis modelis, turintis juodai dažytą „Milwaukee-Eight“ variklį.

Daugiau traukos

Kiekvienas „Milwaukee-Eight“ variklis išvysto 10 proc. didesnį sukimo momentą nei ankstesni „Touring“ modeliai. Kartu su padidintu variklio darbiniu tūriu kiekvienam cilindrui sumontuoti 4 vožtuvai, kurie leidžia 50 proc. padidinti oro įsiurbimo ir išmetimo srautą. Visa vožtuvų sistema nereikalauja priežiūros, nes kėlikliai ir kumšteliai gamykloje sureguliuoti visam variklio tarnavimo laikui. Dvigubos žvakės kiekvienam cilindrui leidžia efektyviau uždegti degalus. Viena grandine varomas paskirstymo velenėlis yra lengvesnis, mechaniškai paprastesnis ir sukelia mažesnę trintį bei garsą

Greitesnis įsibėgėjimas

„Milwaukee-Eight“ variklis lengvesnis nei jo pirmtakas, todėl visa papildoma galia prisideda prie paspartėjusio greitėjimo. Palyginus su „Twin Cam High Output 103” varikliu, „Milwaukee-Eight 107“ iki 100 km/val. įsibėgėja 11 proc. greičiau, o tai sudaro 2-3 motociklo ilgio pranašumą. Aukščiausia pavara - nuo 100 iki 130 km/val., jis taip pat 11 proc. arba 1-2 motociklo ilgiais greitesnis.

Karščio mažinimas

Dėl pagerinto karščio sugėrimo ir naujos išmetimo sistemos vairuotojui ir keleiviui „Milwaukee-Eight“ variklis leidžia mėgautis komfortu. Čia sumontuota preciziška aušinimo sistema, kuri nukreipia alyvą į karščiausias cilindrų galvučių vietas. Naujas kiekvienam cilindrui pritaikytas detonacijos daviklis leidžia preciziškiau uždegti degalų mišinį. Galinis išmetimo vamzdis nukreiptas kitur, o katalizatorius perkeltas, kad keleivis būtų apsaugotas nuo karščio. Laisvi motociklo sūkiai buvo sumažinti nuo 1000 iki 850 sūkių per minutę.

Pagerinta sėdėsena

Nauja siauresnė pagrindinio diržo apsauga ir žemas oro filtro apsaugos profilis daugeliui motociklininkų suteikia daugiau vietos kojoms ir patogumo sustojus. Modeliai su  „Milwaukee-Eight“ varikliais turi hidraulinę sankabą su „Assist and Slip“ sistema.

Sumažinta vibracija

Ant guminių tarpinių pritvirtintas „Milwaukee-Eight“ variklis turi vieną svertą, kuris pašalina 75 proc. vibracijos tuščiomis apsukomis. Taip motociklininkui ir keleiviui suteikiama daugiau komforto, tačiau išlaikomas klasikinis „Harley V-Twin“ variklio charakteris.

Sodresnis išmetimo garsas

Lengvesni vožtuvai, vienas paskirstymo velenėlis, optimizuotas apdailos dizainas ir pagerinti pavaros elementai gerokai sumažino mechaninį motociklo garsą. Oro įsiurbimo ertmės ir oro filtras sukurti taip, kad veiktų tyliau, tačiau užtikrintų maksimalų oro srautą. Tai leidžia „Milwaukee-Eight“ mechaniniams elementams veikti tyliau, o sodresnis išmetimo garsas atitinka visus pasaulinius triukšmo ir emisijų standartus. Tuo pačiu šio burzgimo neįmanoma supainioti su niekuo kitu.

Pagerintas įkrovimas

„Milwaukee-Eight“ variklio įkrovimo sistema tuščiais sūkiais veikia 50 proc. našiau. Efektyviau įkraunama baterija leidžia patenkinti tokius „Touring“ serijos savininkų poreikius kaip papildomas apšvietimas, galinga garso sistema, papildomas šildymas ir kitus.

Važiuoklė

„Road King Special“ modelio komfortą ir kontrolę užtikrina naujoji galinė ir priekinė pakaba, kuri atsirado su visais naujaisiais 2017 metų „Harley-Davidson Touring“ motociklais.

Nauji galiniai amortizatoriai su emulsine technologija leidžia vienos rankenėlės pagalba juos reguliuoti 15-30 proc. didesne eiga nei ankstesniuose standartiniuose „Touring“ modeliuose. Priekiniai amortizatoriai pagaminti naudojantis „Showa SDBV“ technologija, taigi jų slopinimo charakteristikos ir sumažintas svoris atkartoja lenktynėms skirtų kasetinių šakių veikimą.

„Reflex Linked Brakes“ ir ABS sistemos užtikrina stiprų ir kontroliuojamą stabdymą. 



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių