Naujasis „BMW M5“ turės visų varančiųjų ratų pavarą

  • Teksto dydis:

Kiekvieną kartą, kai BMW pristato naują M5 modelio kartą, visų automobilių mėgėjų akys padidėja, o širdys ima plakti greičiau, nes tai vienas ikoniškiausių visų laikų bavarų modelių. Šį kartą visos juslės paaštrės dar labiau nei įprastai, nes nuo šiol M5 bus siūlomas ir su visų varančiųjų ratų „M xDrive“ pavara, kuri užtikrins dar didesnes emocijas vairuojant šį galingą, bet praktišką ir prabangų sedaną.

Automobilis – visoms gyvenimo situacijoms

„Tai išskirtinis automobilis, ne tik pačiam gamintojui, bet ir visiems galingų, sportiškų automobilių gerbėjams. Nuo pat pirmųjų M5 modelių juose derinamos ir labiausiai išryškinamos esminės gamintojo savybės – sportiškumas, prabanga ir praktiškumas. „M xDrive“ sistema taps dar viena išskirtine šio modelio savybe“, – sako „Modus Group“ atstovas, BMW prekės ženklo vadovas Martynas Daujotas.

Pažintį su naujuoju „BMW M5“ pradėkime nuo „M xDrive“, kuri į galingiausią šeimos sedaną bus montuojama pirmą kartą per visą modelio istoriją. Vairuotojai galės rinktis net iš kelių važiavimo režimų, pasirinkdami labiausiai atitinkantį jų nuotaiką ir poreikius. Dinaminė stabilumo kontrolė (DSC) galės būti įjungta, išjungta dalinai arba visiškai.

Taip pat bus galima reguliuoti ir visų varančiųjų ratų pavarą pasirenkant 4WD, sportinę 4WD arba 2WD parinktis. Pastaroji visą variklio galią leis pasiųsti tik į galinius ratus. 4WD režimas leis naudotis visais keturiais varančiaisiais ratais nuolatos, tuo tarpu sportinė 4WD priekinius ratus į darbą pakvies tik tuomet, kai to prireiks.

Prabangus M5 sedanas yra ne tik labai sportiškas, jis puikiai tenkina ir šeimos poreikius. Visų varančiųjų ratų pavara leidžia užtikrinti sklandų ir patogų važiavimą tuomet, kai šiuo automobiliu važiuojama įprastinėmis sąlygomis, pavyzdžiui, į parduotuvę, vežant vaikus į mokyklą ar darželį, keliaujant atostogauti. „M xDrive“ sistema užtikrina puikų sukibimą su kelio danga, stabilumą ir saugumą.

Be jokios abejonės, visų varančiųjų ratų pavara labai praverčia žiemą, kai važiavimo sąlygos būna sudėtingesnės. Kartu su „M xDrive“ sistema naujasis M5 tampa dar universalesniu ir galinčiu patenkinti tiek sportiško, tiek praktiško vairuotojo poreikius. Automatinė aštuonių pavarų „M Steptronick“ pavarų dėžė šį automobilį daro dar praktiškesnį. Važiuojant kasdieniu ritmu pavarų dėžė užtikrina, kad variklis dirbtų kaip įmanoma ekonomiškiau, todėl vidutinės „M5 M xDrive“ degalų sąnaudos siekia 10,5 l šimtui kilometrų.

600 arklio galių po variklio dangčiu

Po variklio dangčiu „M5 xDrive“ turės laiko patikrintą, bet dar labiau pagerintą 4,4 l darbinio tūrio V8 benzininį variklį. Jis aprūpintas dviem „BMW TwinPower Turbo“ technologijos turbo kompresoriais, Dėka BMW inžinierių įdirbio nuo šiol šis variklis gali pasigirti aukštesniu kuro padavimo slėgiu, galingesnėmis tepimo ir variklio aušinimo sistemomis, o lengvesnė nauja išmetimo sistema sutaupo ne tik svorio, bet leidžia ausims mėgautis pačiais geriausiais variklio garsais. Viską susumavus, šio variklio galingumas siekia 600 arklio galių.

Viduje vairuotoją pasitinka dar labiau į jį orientuota konsolė, kuri užtikrina patogų visų automobilio prietaisų ir naujausių technologijų valdymą. Atnaujinti iš ankstesnių M5 modelių vairuotojams žinomi M1/M2 mygtukai, esantys ant vairo, dabar bus dar patogesnėje pozicijoje, todėl norint atkurti užprogramuotus automobilio nustatymus bus dar paprasčiau ir greičiau.

Atnaujinta ir „Head-Up Display“ sistema, leidžianti vairuotojui nenukreipiant žvilgsnio nuo kelio, matyti ne tik pagrindinius automobilio parametrus, bet ir navigacijos sistemą. To pasiekti leidžia net 70 procentų padidintas projekcijos plotas, palyginus su ankstesnės specifikacijos sistema.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių