- Klaipeda.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Su naujuoju „911 Carrera T“ automobiliu „Porsche“ atgaivina tvirtą 1968-ųjų 911 T koncepciją. Jo charakteristikas pagerina ir intensyvų vairavimo malonumą užtikrina mažesnis svoris, trumpi mechaninės dėžės pavarų perdavimo santykiai ir galiniai varomi ratai su mechaniškai blokuojamu diferencialu.
„Naujasis „911 Carrera T“ – „Porsche“ koncerno kūrinys, kuriame vairuotojo emocijos, komfortas ir saugumas yra svarbiausi elementai. Jis atitinka koncepciją „mažiau yra daugiau“: modelio svoris atsisakius kai kurių elementų sumažėjo, tačiau jis tapo greitesnis ir suteikia dar daugiau vairavimo malonumo“, – sako Vilniaus „Porsche“ centro direktorė Rasa Klimavičiūtė.
Unikalios naujojo modelio išvaizdos pagrindas – „911 Carrera“, o jo variklis išvysto 272 kW (370 AG). „T“ raidė reiškia „Touring“, tad „911 Carrera T“ turi daugiau įrangos nei „911 Carrera“: šio modelio prošvaisa yra 20 mm žemesnė, o standartinėje jo komplektacijoje yra PASM sportinė pakaba, „Sport Chrono Package“, sutrumpinta pavarų perjungimo svirtis su raudonais akcentais bei „Sport-Tex“ sėdynių intarpai, o papildomoje įrangoje – vairuojamų galinių ratų sistema.
Kiekvienas „911 Carrera T“ elementas yra skirtas sumažinti modelio svorį ir optimizuoti sportiškumą. Galinis ir galiniai šoniniai stiklai yra pagaminti iš lengvo stiklo, o ant durų apdailos vietoje tradicinių rankenėlių sumontuotos mažiau sveriančios uždarymo kilpos. Garso izoliacinės medžiagos kiekis buvo ženkliai sumažintas, galinės sėdynės yra tik papildomos įrangos sąraše, o „Porsche Communication Management“ (PCM) sistemos išvis galima atsisakyti. To rezultatas – nepakrautas „911 Carrera T“ tesveria 1 425 kg. Dvi sėdynes turintis modelis sveria 20 kg mažiau nei „911 Carrera“ su tokia pačia įranga.
„911 Carrera T“ užsisakyti galima jau dabar, o pirmieji modeliai atkeliaus 2018-ųjų sausį. Automobilio kaina – nuo 109 143 Eur su PVM.
Unikali išvaizda
„911 Carrera T“ dizainas pabrėžia galiniais ratais varomo kupė sportiškumą. Priekinėje automobilio dalyje sumontuotas aerodinamiškas oro aptakas, o „Sport Design“ išoriniai veidrodėliai nudažyti „Agate Grey Metallic“ spalva.
Iš šono naujasis modelis yra puikiai atpažįstamas dėl 20-ies colių skersmens „Titan Grey“ spalva nudažytų „Carrera S“ ratlankių, o jo išskirtinumą pabrėžia „911 Carrera T“ logotipai.
Galinės automobilio dalies vaizdą formuoja ant variklio dangčio aušinimo grotelių esančios horizontalios linijos, „Porsche“ logotipas, „Agate Grey“ spalvos „911 Carrera T“ logotipai bei standartiškai montuojama sportinė išmetimo sistema, o po galiniu buferiu viduryje esantys išmetimo vamzdžių antgaliai nudažyti juodai.
Eksterjero spalvų pasirinkime yra „Black“, „Lava Orange“, „Guards Red“, „Racing Yellow“, „White“, „Miami Blue“ bei metalizuotos „Carrara White“, „Jet Black“ ir „GT Silver“ spalvos.
Tvirto interjero koncepcija
Automobilio salonas taip pat pabrėžia jo sportiškumą ir tvirtumą. Juodos spalvos vairuotojo sėdynė yra elektra reguliuojama keturiomis kryptimis, jos centre – „Sport-Tex“ motyvai, o galvos atlošus puošia išsiuvinėtas juodas 911 logotipas. Naujojo „Carrera T“ modelio papildomoje įrangoje taip pat pirmą kartą siūlomos visiškai sportinės sėdynės.
Vairaratis yra aptrauktas oda, o vairavimo režimo pasirinkimo jungtukas sumontuotas ant vairo. Kitas išskirtinis „Carrera T“ bruožas – trumpesnė pavarų perjungimo svirtis su raudonais akcentais.
Apdailos elementai ant centrinės konsolės ir durų, kaip ir jų atidarymo kilpos, yra juodi, o papildomai siūlomi dar sportiškesnę išvaizdą suteikiantys „T“ interjero paketai su „Racing Yellow“, „Guards Red“ ar „GT Silver“ spalvų akcentais, kurie gali būti pritaikyti ant įvairių komponentų kaip saugos diržai, 911 logotipas galvos atramose, durų atidarymo kilpos ar „Sport-Tex“ motyvai.
Pagerintas galios ir svorio santykis
Šešis cilindrus ir du turbokompresorius turintis trijų litrų darbinio tūrio variklis pasiekia 272 kW (370 AG) galią, o varikliui veikiant diapazone nuo 1 750 iki 5 000 aps./min. turi didžiausią 450 Nm sukimo momentą.
Automobilio galios ir svorio santykis buvo pagerintas iki 3,85 kg/AG, taip užtikrinant dar aštresnius vairavimo pojūčius.
„911 Carrera T“ gali įsibėgėti nuo 0 iki 100 km/val. per 4,5 sek. – viena dešimtąja sekundės dalimi greičiau nei „911 Carrera Coupé“. Toks patobulinimas pasiektas dėl mechaninės transmisijos su trumpesniais pavarų perjungimo santykiais bei mechaniškai blokuojamo diferencialo. 200 km/val. greitį šis modelis pasieka vos per 15,1 sek.
„Carrera T“ gali būti komplektuojamas su „Porsche Doppelkupplung“ (PDK) transmisija. Su ja automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,2 sek., o 200 km/val. greitį pasiekia per 14,5 sek. Abi transmisijos leidžia pasiekti didesnį nei 290 km/val. greitį.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Ekspertas – apie vairavimą neįprastomis oro salygomis: pradeda bijoti, ko nereikia bijoti3
Oro sąlygas, kurios nustebino šalies gyventojus pirmadienį, keiksnoja ne tik daržininkai ir sodininkai, bet ir vairuotojai. Vairuoti tokiomis sąlygomis ir dar su vasarinėmis padangomis gali būti tikras iššūkis, LNK reportaže pasako...
-
Klaipėdoje duris atvers unikalus senovinių automobilių muziejus21
Senojo dujų fabriko pastatuose vietą atrado unikali, daugiau nei prieš 100 metų pagamintų automobilių kolekcija. Dešimtmetį puoselėtas sumanymas „Senovinių automobilių namai-Memel Automuseum“ jau baigiamas įgyvendinti, ir mu...
-
„AutoTyrimai“: naudotų automobilių rinka per metus augo 1,2 proc.1
Lietuvoje sausį-kovą pirmą kartą įregistruota 36,9 tūkst. naudotų lengvųjų automobilių – 1,2 proc. daugiau nei tuo pat laiku pernai, remdamasi preliminariais „Regitros“ duomenimis, skelbia bendrovė „AutoTyrimai“. ...
-
„VW Golf“ jubiliejaus proga – kelionė istoriniu automobiliu1
Laikui nepavaldus dizainas, patikimumas, praktiškumas ir laikmetį lenkiančios inovacijos – taip galima apibūdinti bet kurį „Volkswagen Golf“. Tai dar kartą patvirtino ir žurnalistas Vitoldas Milius, šio modelio 50-mečio p...
-
Sukčiavimo virusas gajus, požiūriai į tai – skirtingi7
Dėl didelių ridos klastojimo mastų Lietuvoje nukenčia ne tik naudotų automobilių pirkėjai, bet ir valstybės biudžetas. ...
-
Semsimės patirties iš ES lyderių švedų3
Lietuva toliau konsultuosis ir semsis patirties saugaus eismo srityje iš Švedijos – saugaus eismo lyderės Europoje. ...
-
Pavojus sugrįžo – ar keliuose sugyvensime draugiškai?16
Pastarosios dienos nėra palankiausios dviratėms eismo dalyvėms, bet į gatves jau sugrįžo tūkstančiai motociklininkų, dviratininkų ir paspirtukininkų. Sezono pradžioje ir automobilių vairuotojams reiktų pasikartoti Kelių eismo taisykles (KET), su...
-
Seimas spręs, ar švelninti atsakomybę taršių automobilių savininkams4
Seimas pradeda svarstymus, ar aplinkosaugininkams nustačius viršytą automobilių išmetamųjų dujų normą vietoj baudos pirmą kartą leisti skirti įspėjimą bei ilginti tokio automobilio techninės apžiūros galiojimą. ...
-
Siūlys švelninti bausmes vairuotojams už padidintą automobilių išmetamų teršalų kiekį17
Suteikus teisę aplinkosaugininkams stabdyti ir tikrinti automobilių išmetamų į aplinką teršalų kiekį, Seime atsirado dvi iniciatyvos, kuriomis siūloma švelninti baudas už tokius pažeidimus, pradedant nuo įspėjimo. ...
-
Sostinės gatvėse testuojamas naujos kartos elektrinis autobusas3
UAB „Vilniaus viešasis transportas“ bandymams perduotas „Fencer F1 Integral EV“ žemagrindis elektrinis autobusas. Naujas elektrinis autobusas gatvėmis važinėja balandžio 11–24 dienomis, 10-uoju maršrutu. ...