Po gatves jau zuja 200 tūkstančių „Renault-Nissan“ elektromobilių

  • Teksto dydis:

„Renault-Nissan“ aljansas, kuriam tenka 58 proc. visiškai aplinkos neteršiančių automobilių rinkos, pardavė savo 200 tūkstantąjį elektromobilį.

Visų „Renault“ ir „Nissan“ pagamintų elektromobilių nuvažiuotas atstumas jau siekia apie 4 milijardus kilometrų. Vaizdžiai kalbant, tai reiškia, kad visiškai neteršdami mūsų planetos aplinkos, „Renault-Nissan“ elektromobiliai 100 000 kartų apvažiavo Žemės rutulį ir leido sutaupyti 200 milijonų litrų kuro, kuriuo būtų galima užpildyti apie 80 olimpinio standarto dydžio plaukimo baseinų. Be to, važiuojant šiais elektromobiliais, į aplinką nepateko 450 milijonų kilogramų anglies dioksido.

Savo 200 000-ąjį elektromobilį Aljansas pardavė lapkričio pradžioje, prabėgus maždaug ketveriems metams po to, kai rinkoje pasirodė „Nissan LEAF“ – pirmasis pasaulyje masinės gamybos elektromobilis, kuris per visą tokių transporto priemonių gyvavimo istoriją išliko perkamiausiu modeliu.

Nuo šių metų sausio iki lapkričio mėn. Aljansas pardavė apie 66 500 elektromobilių, arba 20 proc. daugiau nei per tą patį praėjusių metų laikotarpį. Maždaug du iš trijų visame pasaulyje parduodamų elektromobilių yra Aljanso modeliai, įskaitant miesto sąlygoms skirtą „Renault“ gaminamą dvivietį keleivinį „Twizy“ bei „Nissan e-NV200“ elektra varomą furgoną, kuris parduodamas Europoje ir Japonijoje.

„Renault“ ir „Nissan“ elektromobiliai – visiškai aplinkos neteršiančių automobilių segmento lyderiai. Vis dėlto svarbiausia, kad jais labai patenkinti įvairiausių pasaulio šalių klientai“, – komentuodamas šį džiugų įvykį, pasakė „Renault-Nissan“ aljanso pirmininkas ir generalinis direktorius Carlosas Ghosnas. „Matydami teigiamus elektromobilių savininkų atsiliepimus ir didėjančią automobilių, kurie varomi iš atsinaujinančių energijos šaltinių, paklausą, visiškai nesistebime, kad elektromobilių pardavimai sparčiai auga, ypač tuose regionuose, kur gerai išvystyta įkrovimo punktų infrastruktūra“.

Daugiausia elektromobilių savininkų – JAV ir Japonijoje

Jungtinėse Amerikos Valstijose, kurios yra didžiausia Aljanso elektromobilių rinka, veikia daugiau nei 750 greitojo įkrovimo punktų. Šiuo metu „Nissan“ derasi su savo prekybos atstovais ir įkrovimo punktų partneriais, kad iki 2015 m. vidurio tokių punktų jau būtų 1100. Greitojo įkrovimo punkte visiškai išsikrovusį „LEAF“ akumuliatorių maždaug per 30 minučių galima įkrauti iki 80 proc.

Šįmet „Nissan“ pradėjo įgyvendinti „Nemokamo įkrovimo“ („No Charge to Charge“) programą, pagal kurią įsigijusiems arba ilgam laikui išsinuomavusiems „Nissan LEAF“, suteikiama galimybė 2 metus tam tikruose punktuose elektromobilį įkrauti nemokamai. „Nemokamo įkrovimo“ programa šiuo metu veikia 12 JAV valstijų. Pagal „Nissan“ planus iki 2015 m. vidurio ji turėtų pradėti veikti ir kitose rinkose.

Antrojoje pagal dydį Aljanso elektromobilių rinkoje – Japonijoje – jau įrengta daugiau nei 2900 greitojo įkrovimo punktų. „Nissan“ ir trys kiti stambiausi Japonijos automobilių gamintojai žada, kad iki 2015 m. kovo mėn. greitojo įkrovimo punktų bus jau 6000.

Elektromobiliams skirtos infrastruktūros aspektu Jungtinė Karalystė yra pažangiausia Europos rinka. Šiandien greitojo įkrovimo punktų tinklas aprėpia 87 proc. Jungtinės Karalystės greitkelių.

„Nissan LEAF“ – pasaulyje perkamiausias elektromobilis

„Renault-Nissan“ aljansas, kurio šeši elektromobilių modeliai rieda įvairių pasaulio šalių keliais, yra vienintelė pasaulyje automobilių gamintojų grupė, turinti visą 100 proc. elektra varomų automobilių, kurie naudoja energiją vien tik iš atsinaujinančių šaltinių, asortimentą.

Nuo 2010 m. gruodžio mėn., kai rinkoje pasirodė pirmasis „Nissan LEAF“, Jokohamoje (Japonija) įsikūrusi bendrovė „Nissan“ įvairiose pasaulio šalyse pardavė 148 700 šių elektromobilių. Per šį laikotarpį „Nissan LEAF“ pelnė nemažai apdovanojimų, iš kurių reikėtų paminėti 2011 m. Pasaulio metų automobilio, 2011 m. Europos metų automobilio ir 2011–2012 m. Japonijos metų automobilio titulus. Šis elektromobilis pelnė aukščiausią klientų įvertinimą, kokį kada nors yra gavęs „Nissan“ automobilis.

Didžiausia „Nissan LEAF“ rinka – Jungtinės Amerikos Valstijos. Nuo šio modelio pasirodymo rinkoje čia jau parduota 67 000 vienetų. Dar 46 500 „Nissan LEAF“ nupirko Japonijos, o apie 31 000 – Europos klientai.

Panašu, kad ir 2014 m. Jungtinėse Amerikos Valstijose „LEAF“ bus perkamiausias elektromobilis bei pranoks visas kitas elektra varomas ir hibridines transporto priemones. Naujausiais duomenimis, šių elektromobilių pardavimų apimtys išaugo 35 proc. Be to, net 21 mėnesį iš eilės „Nissan LEAF“ pardavimai – rekordiniai, o likus dviems mėnesiams iki metų pabaigos, aiškiai matyti, kad „Nissan LEAF“ JAV parduota daugiau nei per visus praėjusius metus. Be „LEAF“, šioje rinkoje galima įsigyti ir „e-NV200“ furgoną, kuris Europos šalyse pasirodė birželio mėn., o Japonijoje – spalio mėn.

Nuo 2011 m. spalio mėn., kai buvo parduotas pirmasis elektromobilis „Kangoo Z.E.“, Bulonės-Bijankūro mieste (Prancūzija) veikianti bendrovė „Renault“ iki šiol jau pardavė 51 500 elektromobilių. 2012 m. „Kangoo Z.E.“ pelnė Tarptautinio metų furgono titulą. Neseniai „Renault“ pateikė 5000-ąjį „Kangoo Z.E.“ Prancūzijos nacionalinei pašto tarnybai „La Poste“, kuri apskritai turi šalyje didžiausią įmonei priklausantį automobilių parką. Dar 5000 vienetų „Kangoo Z.E.“ pašto tarnyba gaus per artimiausius metus.

Be „Kangoo Z.E.“ ir „Twizy“, „Renault“ gamina dar du visiškai aplinkos neteršiančius modelius – ypač mažų gabaritų „ZOE“ ir sedaną „Fluence Z.E.“, kuris Pietų Korėjoje parduodamas su „Renault Samsung Motors“ prekės ženklu ir vadinamas „SM3 Z.E.“ Iš visų šios linijos „Renault“ modelių klientai labiausiai patenkinti būtent „ZOE“.

Europoje – pagrindinėje „Renault“ elektromobilių rinkoje - daugiausia jų parduodama Prancūzijoje, Vokietijoje ir Jungtinėje Karalystėje. Spalio mėn. „Renault“ vėl atgavo elektromobilių pardavimo Europoje lyderės pozicijas: šiuo metu jai tenka 31 proc. visos rinkos. Perkamiausias modelis – „ZOE“, kuriam tenka 23 proc. rinkos.



NAUJAUSI KOMENTARAI

mmmm

mmmm portretas
Ubagu salyje niekas neturi pinigu tokiem automobiliam kad ir labai jo noretu,uz ka ,uz kokius pinigus pirkti???

elektrikas2

elektrikas2 portretas
Labai akcentuojamas aplinkos neteršimas, nepamirškime kad energija nera išgaunama "melžiant" rozete, elektromobilio tarša priklauso nuo elektros gamybos taršos, žinoma perteklinę šiluma iš elektrinės gali buti panaudota miesto šildymui,tačiau klausimas ar bus "Perskaičiuota sąžiningai" O kur dar bateriju utilizavimas kuris vyksta dažniau nei paprasto automobilio variklio keitimas?

hmm

hmm portretas
Nu tas pirmas tai brangus dviratis iš tokio daikto jokios naudos.
VISI KOMENTARAI 3

Galerijos

Daugiau straipsnių