„Porsche 911 GT3“ – lenktyninis automobilis, pritaikytas įprastiems keliams

  • Teksto dydis:

Tarptautinėje automobilių parodoje Ženevoje sportinių automobilių koncernas „Porsche“ pristatė naują 911 modelių šeimos narį – „Porsche 911 GT3“. Panaudojęs autosporte išvystytas technologijas gamintojas sukūrė itin dinamišką dvivietį modelį, kuris praktiškai ištrina takoskyrą tarp lenktyninių ir įprastiems keliams skirtų automobilių. Kaip praneša „Porsche“, ,,911 GT3“ modelis tobulintas tose pačiose trasose ir surenkamas tose pačiose gamybos linijose, kaip koncerno lenktyniniai automobiliai.

Naujojo modelio šerdis – „Porsche“ horizontalusis opozicinis 4 l variklis. Ypač aukštų apsukų atmosferinis variklis, kurio maksimali galia siekia 368 kW (500 AG), yra praktiškai identiškas tam, kuris naudojamas lenktyniniuose „911 GT3 Cup“ automobiliuose.

Tiesa, tokiems modeliams kaip ,,911 GT3“, kuriais jų savininkai dažnai važinėja ir lenktynių trasose, dinamiškumui ir pagreičiui svarbi ne tik variklio galia, bet ir jo svorio/galios santykis. Šiame modelyje jis siekia 3,88 kg/kW (2,86 kg/AG). Gamintojas skaičiuoja, kad dvivietis, lengvos konstrukcijos ,,911 GT3“ su užpildytu degalų baku ir standartiškai montuojama automatine septynių laipsnių dvigubos sankabos (PDK) greičių dėže sveria 1430 kg ir nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 3,4 sekundės. Maksimalus išvystomas tokio ,,911 GT3“ greitis – 318 km/valandą.

Tradicinio, gryno vairavimo entuziastams „Porsche“ taip pat siūlo ,,911 GT3“ versiją su sportine mechanine šešių laipsnių pavarų dėže. Tokios komplektacijos modelis nuo 0 iki 100 km/val. greitį išvysto per 3,9 sek. ir geba važiuoti maksimaliu 320 km/val. greičiu.

Standi važiuoklė su valdoma galine ašimi

Kurdami ,,911 GT3“ „Porsche“ inžinieriai pritaikė autosporte naudojamų sprendimų, kurie leido sukurti itin dinamišką automobilį. Pavyzdžiui, naujojo modelio pakaba yra 25 mm žemesnė nei „911 Carrera S“. Be to, automobilio važiuoklė turi valdomą galinę ašį: priklausomai nuo važiavimo greičio, ratai pakreipiami ta pačia ar priešinga kryptimi nei priekinės ašies ratai ir taip pagerinamas automobilio vikrumas bei stabilumas. Siekdama maksimalaus dinamiškumo ir valdymo stabilumo, „Porsche“ į šį modelį taip pat integravo dinamines variklio pagalves, sumažinančias svirimą ir virpesius visoje transmisijoje, bei galinio diferencialo blokavimą.

Sportiškas ir išorėje, ir salone

Tai, kad ,,911 GT3“ yra lenktyninio ir įprastų kelių automobilio hibridas, atspindi ir jo dizaino elementai. Lengvi, iš anglies pluošto pagaminti galiniai sparnai ir jų formos išduoda, kokios svarbios sportiniams automobiliams yra jų aerodinaminės savybės. ,,911 GT3“ turi specialios konstrukcijos aptakus ir apvadus priekyje bei gale, kurie optimizuoja oro srauto nukreipimą.

Sportinė prigimtis akivaizdi ir ,,911 GT3“ salone. Iš „Porsche“ superautomobilio „918 Spyder“ naujasis modelis paveldėjo 360 mm skersmens GT sportinį vairą. Išskirtinį vairuotojo ir keleivio komfortą bei  saugumą užtikrins sportinės sėdynės. O jų „Porsche“ siūlo net tris variantus.

Standartinėje įrangoje vairuotojas ir keleivis važiavimo dinamiką gali pajusti sėdėdami sportinėse „Plus“ sėdynėse, su padidintu šoniniu palaikymu bei mechaniniu atstumo reguliavimu. Sėdynės aukštis ir atlošas reguliuojami elektroniniu būdu.

Taip pat „Porsche“ pirkėjai vietoje standartinių sėdynių galės rinktis vieną iš trijų papildomai užsakomų variantų: adaptyviąsias sportines sėdynes „Plus“, kurios turi net 18 elektroniniu būdu reguliuojamų padėčių, todėl gali būti tobulai pritaikytos individualiems poreikiams ir komfortui. Antrasis variantas – sportinės kaušo tipo sėdynės, atsilenkiančiu atlošu bei integruotomis oro pagalvėmis krūtinės lygyje, reguliuojamos išilgai rankiniu būdu. Trečiasis variantas – lengvasvorės, iš anglies pluoštu sustiprinto plastiko pagamintos sportinės kaušo tipo sėdynės su anglies pluošto apdaila.  

Integruota „Porsche Track Precision“ programėlė

Standartinėje „911 GT3“ modelio versijoje pirkėjai ras ne tik „Porsche“ komunikacijos valdymo sistemą „Porsche Communication Management“ su navigacija ir realaus laiko eismo informacija, bet ir „Connect Plus“ modulį bei „Track Precision“ programėlę. Pastaroji leis „911 GT3“ savininkams atvaizduoti, įrašyti ir analizuoti detalius važiavimų duomenis savo išmaniajame telefone. 



NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Baudų nesumokėję vairuotojai nebegaus naujų teisių
    Baudų nesumokėję vairuotojai nebegaus naujų teisių

    Seimas ketvirtadienį priėmė pataisas, numatančias griežtesnes sankcijas baudų nesumokėjusiems Kelių eismo taisyklių (KET) pažeidėjams. ...

    1
  • Stiliaus paieškos gali kainuoti
    Stiliaus paieškos gali kainuoti

    Lietuvoje priskaičiuojama daugiau kaip 1,2 mln. automobilių. Motociklų – beveik 40 tūkst. Pastarųjų skaičius linkęs augti. Į techninės apžiūros (TA) centrus motociklams, kaip ir automobiliams, reikiau užsukti kas dvejus metus. Kokius motocik...

  • Perėjose iš pėsčiųjų atims telefonus
    Perėjose iš pėsčiųjų atims telefonus

    Už naudojimąsi telefonu vairuojant automobilį gresia bauda, tačiau pėstiesiems, kurie į perėją įžengia akis įsmeigę į mobiliųjų telefonų ekranus ir taip kelia pavojų eismo saugumui, tokios sankcijos nebaisios. Pasirodo, vairuojantys Seimo nari...

    29
  • Nenufilmuotas pažeidimas, ne pažeidimas?
    Nenufilmuotas pažeidimas, ne pažeidimas?

    Važiuodami automobiliu pamatote daromą Kelių eismo taisyklių (KET) pažeidimą. Apie jį pranešate Bendruoju pagalbos numeriu 112, užpildote pranešimą policijoje, tačiau, jei vaizdo filmavimo priemonėmis jo neužfiksavote, jūsų pilieti&...

    2
  • „Kia Stonic“ – žvilgsnius kaustantis kompaktinis visureigis
    „Kia Stonic“ – žvilgsnius kaustantis kompaktinis visureigis

    Naujasis „Kia Stonic“ – tai žvilgsnius prikaustantis, patikimas kompaktinis visureigis. Šis modelis yra labai svarbus „Kia“ kompanijai žengiant koja kojon su Europoje madingu ir sparčiausiai augančiu automobilių segmen...

  • Automobilių elektroninės saugumo sistemos: ką jos daro?
    Automobilių elektroninės saugumo sistemos: ką jos daro?

    Automobiliai šiandien neįsivaizduojami be elektroninių sistemų, užtikrinančių saugumą, didinančių komfortą ir mažinančių žmonių įtaką vairuojant. ...

  • Motociklininkai leidosi į kultūrinę kelionę po Kauno apylinkes
    Motociklininkai leidosi į kultūrinę kelionę po Kauno apylinkes

    Šeštadienio vidudienį iš Veiverių plento po Kauną ir jo apylinkes išsibarstė daugiau nei pusantro šimto motociklininkų – „BMW mototourism sprint 2017“ dalyvių. ...

    4
  • Atidumo kelyje reikia ir vasarą
    Atidumo kelyje reikia ir vasarą

    Šiltasis metų sezonas – ne tik paplūdimių, atostogų, bet ir ilgų kelionių automobiliu metas. Deja, kartais ilgai laukta kelionė gali būti sugadinta dėl nemalonių netikėtumų kelyje. ...

  • Prie vai­ro lai­ko ato­sto­goms nė­ra
    Prie vai­ro lai­ko ato­sto­goms nė­ra

    Pra­si­dė­ju­si va­sa­ra yra ak­ty­vus ke­lio­nių me­tas, ša­lies ke­liuo­se automobilių skai­čius ge­ro­kai pa­di­dė­ja, to­dėl vi­si ke­liau­jan­...

  • Lietuvoje kelią skinasi ateities transportas – savivaldžiai automobiliai
    Lietuvoje kelią skinasi ateities transportas – savivaldžiai automobiliai

    Vyriausybė trečiadienį pritarė Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo (SEAKĮ) pataisoms, kurias parengti paskatino nuolat tobulėjančios technologijos kelių transporto srityje. ...

Daugiau straipsnių