- Klaipeda.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Šį savaitgalį netoli Londono vykstantis Gudvudo greičio festivalis pažymėtas istorine „Porsche“ premjera.
Penktadienį jo metu pristatytas „Porsche 911 GT2 RS“ automobilis yra pats greičiausias ir galingiausias per visą „911“ modelio istoriją.
„Porsche“ inžinieriai tikrai moka stebinti, tad ir „Porsche 911 GT2 RS“ kalba pats už save. Kvapą gniaužiančios jo charakteristikos tikrai nėra viskas, kuo gali nustebinti šis automobilis. Dėl puikaus balanso bei sumažinto svorio naujasis „911 GT2 RS“ yra tiesiog tobulas automobilis lenktynių trasai, nenuvilsiantis ir gatvėje“, – sako Vilniaus „Porsche“ centro direktorė Rasa Klimavičiūtė.
Kad naujasis „911 GT2 RS“ galėtų didžiuotis greičiausio ir galingiausio visų laikų „Porsche 911“ modelio titulu, variklio kūrimui inžinieriai paskyrė nemažai valandų. 3,8 l darbinio tūrio, 6 cilindrų variklis pasiekia net 700 arklio galių (AG) ir 750 Nm sukimo momentą.
Palyginti su ankstesniu modeliu, galia padidėjo 80 AG, o sukimo momentas 50 Nm. Toks pats variklis, koks sumontuotas „911 GT2 RS“ sutinkamas ir „911 Turbo S“ modelyje, tačiau pastarajame jo galingumas siekia 580 AG. Kad būtų pasiekta 700 AG riba, inžinieriams teko sumontuoti du didesnius turbokompresorius ir papildomą aušinimo sistemą. Pastaroji užtikrina, kad optimali variklio darbinė temperatūra būtų palaikoma važiuojant net ir ekstremaliai greitai.
Maksimaliai dinamikai pritaikyta važiuoklė
Variklio galia siunčiama tik į galinius „Porsche 911 GT2 RS“ ratus ir perduodama per septynių pavarų, dvigubos sankabos automatinę greičių dėžę. Žinoma, norint pasiekti gerus dinaminius rezultatus, reikia optimizuoti ir svorį. Pavyzdžiui, visa išmetimo sistema pagaminta iš itin lengvo titano, todėl yra 7 kilogramais lengvesnė nei „911 Turbo“ modelyje. Automobilio svoris siekia vos 1470 kilogramų, įskaičiuojant pilną kuro baką. Būdamas tokiu galingu ir santykinai lengvu, „Porsche 911 GT2 RS“ nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja vos per 2,8 sekundės, o maksimalus greitis siekia net 340 km/h.
Puikų sukibimą su kelio danga užtikrina itin aukštų charakteristikų padangos: priekyje – 20 colių skersmens, gale – 21. Padangos sumontuotos ant magnio lydinio ratlankių, kurie ne tik tvirti, bet ir labai lengvi. Nepriekaištinga sportinė važiuoklė ir galinių pasukamų ratų sistema užtikrina patį efektyviausią mechaninį automobilio sukibimą su kelio danga. Iš tolo pastebimos oro paėmimo angos ne tik suteikia daugiau sportiško žavesio „911 GT2 RS“ išvaizdai, bet prisideda ir prie aerodinaminio efektyvumo. Taip, kaip ir galinis bei priekinis oro aptakai. Efektyvų stabdymą užtikrina standartiškai šiam modeliui montuojama „Porsche“ keraminė-kompozitinė stabdžių sistema.
Sportiškas interjeras
Vidaus apdailos sprendimuose dominuoja raudonos „Alcantara“, juodos spalvos odos bei anglies pluošto elementai. Sportinės sėdynės užtikrina stabilią sėdėseną net ir įveikiant aštriausius posūkius. Sportinis vairas su bėgių perjungimo svirtelėmis leidžia mėgautis judriu ir greitu važiavimu, patogiai kontroliuojant automobilį. Viduje standartiškai montuojama ir „Porsche“ multimedijos sistema, kuria galima valdyti radiją bei navigacijos sistemą. Taip pat standartiškai bus įdiegtos „Connect Plus“ ir „Porsche Track Precision“ programos, leidžiančios stebėti važiavimo duomenis ir informaciją.
Pirkėjai galės papildomai užsisakyti „Chrono Package“ paketą. Jame įdiegta itin tiksli laiko matavimo sistema, leidžianti nustatyti lenktynių trasos starto ir finišo taškus, taip užtikrinant precizišką laiko matavimą.
Jėgas suvieniję „Porsche Design“ ir „Porsche Motorsport“ padaliniai būsimiems „Porsche 911 GT2 RS“ savininkams paruošė dar vieną siurprizą – unikalų laikrodį iš titano ir anglies pluošto. Jis sukurtas išskirtinai tik šio automobilio pirkėjams ir galimybės jį įsigyti daugiau neturės niekas.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Nesąžiningų vairuotojų madai artėja galas: kokie pakeitimai laukia?57
Seimui palaiminus Rinkliavų įstatymo pakeitimus, akimirksniu bus sučiupti ir tie vairuotojai, kurie neteisėtai naudojasi net ir neįgaliems vairuotojams skiriama kortele, atveriančia galimybę į nemokamą parkavimąsi brangiausiose ar patogiausiose vieto...
-
Ekspertas – apie vairavimą neįprastomis oro salygomis: pradeda bijoti, ko nereikia bijoti3
Oro sąlygas, kurios nustebino šalies gyventojus pirmadienį, keiksnoja ne tik daržininkai ir sodininkai, bet ir vairuotojai. Vairuoti tokiomis sąlygomis ir dar su vasarinėmis padangomis gali būti tikras iššūkis, LNK reportaže pasako...
-
Klaipėdoje duris atvers unikalus senovinių automobilių muziejus21
Senojo dujų fabriko pastatuose vietą atrado unikali, daugiau nei prieš 100 metų pagamintų automobilių kolekcija. Dešimtmetį puoselėtas sumanymas „Senovinių automobilių namai-Memel Automuseum“ jau baigiamas įgyvendinti, ir mu...
-
„AutoTyrimai“: naudotų automobilių rinka per metus augo 1,2 proc.1
Lietuvoje sausį-kovą pirmą kartą įregistruota 36,9 tūkst. naudotų lengvųjų automobilių – 1,2 proc. daugiau nei tuo pat laiku pernai, remdamasi preliminariais „Regitros“ duomenimis, skelbia bendrovė „AutoTyrimai“. ...
-
„VW Golf“ jubiliejaus proga – kelionė istoriniu automobiliu1
Laikui nepavaldus dizainas, patikimumas, praktiškumas ir laikmetį lenkiančios inovacijos – taip galima apibūdinti bet kurį „Volkswagen Golf“. Tai dar kartą patvirtino ir žurnalistas Vitoldas Milius, šio modelio 50-mečio p...
-
Sukčiavimo virusas gajus, požiūriai į tai – skirtingi7
Dėl didelių ridos klastojimo mastų Lietuvoje nukenčia ne tik naudotų automobilių pirkėjai, bet ir valstybės biudžetas. ...
-
Semsimės patirties iš ES lyderių švedų3
Lietuva toliau konsultuosis ir semsis patirties saugaus eismo srityje iš Švedijos – saugaus eismo lyderės Europoje. ...
-
Pavojus sugrįžo – ar keliuose sugyvensime draugiškai?16
Pastarosios dienos nėra palankiausios dviratėms eismo dalyvėms, bet į gatves jau sugrįžo tūkstančiai motociklininkų, dviratininkų ir paspirtukininkų. Sezono pradžioje ir automobilių vairuotojams reiktų pasikartoti Kelių eismo taisykles (KET), su...
-
Seimas spręs, ar švelninti atsakomybę taršių automobilių savininkams4
Seimas pradeda svarstymus, ar aplinkosaugininkams nustačius viršytą automobilių išmetamųjų dujų normą vietoj baudos pirmą kartą leisti skirti įspėjimą bei ilginti tokio automobilio techninės apžiūros galiojimą. ...
-
Siūlys švelninti bausmes vairuotojams už padidintą automobilių išmetamų teršalų kiekį17
Suteikus teisę aplinkosaugininkams stabdyti ir tikrinti automobilių išmetamų į aplinką teršalų kiekį, Seime atsirado dvi iniciatyvos, kuriomis siūloma švelninti baudas už tokius pažeidimus, pradedant nuo įspėjimo. ...