„Renault“ išlaiko komercinio transporto lyderio pozicijas Lietuvoje

  • Teksto dydis:

Remiantis „AutoTyrimų“ duomenimis, 2017-aisiais lengvųjų komercinių automobilių segmente lyderio pozicijas Lietuvoje ir šiemet išlaiko „Renault“. Šis prekės ženklas atsiriekė beveik 17 proc. Lietuvos rinkos ir aplenkė „Fiat“ (15,78 proc.) bei „Toyota“ (11,13 proc.).

Remiantis realių, Lietuvos keliais riedančių automobilių registracijos duomenimis (atmetus trumpalaikę automobilių registraciją), galima teigti, kad „Renault“ pasiektas rezultatas – dėsningas Europos rinkos atspindys, kur „Renault“ yra geriausiai perkama lengvųjų komercinių automobilių markė jau 19-us metus iš eilės ir, anot „AutoTyrimų“, šio prancūzų gamintojo komerciniai automobiliai yra perkamiausi ir Lietuvoje.

Lenkia konkurentus

„AutoTyrimų“ duomenys atskleidė, kad per praėjusiuosius 2017 metus Lietuvoje užregistruoti net 544 nauji „Renault“ komercinio tipo automobiliai (N1 kategorija). Antrojoje ir trečiojoje vietoje liko „Fiat“ bei „Toyota“, kurių užregistruota atitinkamai 506 ir 357 automobiliai.

Pasirinkimą lemia ne tik kaina

„Pasiekti rezultatai Lietuvoje atspindi ir ilgametę tendenciją Europoje – verslo klientai renkasi tuos automobilius, kurie geriausiai tenkina jų poreikius, pateisina lūkesčius ir yra patikimi“, – sako „Renault“ prekės ženklo automobiliams atstovaujančios bendrovės „Sostena“ Vilniaus „Renault PRO+“ centro, teikiančio šio prekės ženklo automobilių pardavimo ir techninio aptarnavimo paslaugas verslo klientams, projekto vadovas Dainius Lepeška.

D. Lepeška priduria, jog klientų pasirinkimus lemia daugybė faktorių, nes pasirinkimo kriterijai apima ne tik naujo automobilio įsigijimo kainą, bet ir tokius aspektus kaip patikimumas, transportavimo galimybės, likutinė vertė, eksploatavimo kaina ar išlaidos priežiūrai.

„Renault Master“ triumfas

Iš „Renault“ komercinių automobilių pardavimo statistikos matyti, kad „Renault Master“ furgonas (Master VAN) buvo perkamiausias 2017 metais, taip pat populiarus išliko ir „Renault Trafic“ modelio automobilis. Pernai parduoti 310 „Renault Mater“ bei 137 „Renault Trafic“ automobiliai.

„Renault“ atstovų teigimu, „Renault Master“ populiarumą lemia tai, jog šis modelis – praktiškas, tvirtas, ekonomiškas ir sukuria jaukią darbo atmosferą. Taip pat pabrėžiami šio modelio privalumai: sukiojama lentynėlė, ant kurios patogu pasidėti nešiojamąjį kompiuterį, užpildyti ar laikyti dokumentus, daugybė dėtuvių įvairiems daiktams bei patogi kabina.

„Klientai džiaugiasi, kad dėl puikių techninių „Renault Master“ automobilio savybių ir patogiai įrengtos darbo vietos važiuoti tikras malonumas. Visi „Renault“ komerciniai automobiliai gali būti pritaikomi pagal individualius poreikius, pageidavimus ir verslo specifiką, tad tokiu būdu klientas gauna pagal jo poreikius modifikuotą transporto priemonę“ – „Renault Master“ automobilio populiarumą aiškina bei „Renault“ komercinių automobilių privalumus nurodo bendrovės „Sostena“ Kauno „Renault PRO+“ centro projekto vadovas Algirdas Kunevičius.

Komercinių automobilių gretas papildė pikapas

Negana to, 2017 metais „Renault“ komercinių automobilių gamą papildė naujasis „Renault Alaskan“ pikapas, kuris taip pat gali būti pritaikytas visiems poreikiams ir modifikuotas pagal individualius pageidavimus. Nors „Renault“– vienas lyderių visame pasaulyje pagal komercinio transporto pardavimus, tačiau iki 2017 metų pabaigos neturėjo pikapo – automobilio, kurio reikia ne tik ūkininkams. 



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių