- Klaipeda.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Trakų pilyje paskelbtas „Lietuvos metų automobilio 2019“ septintukas
-
Trakų pilyje paskelbtas „Lietuvos metų automobilio 2019“ septintukas
-
Trakų pilyje paskelbtas „Lietuvos metų automobilio 2019“ septintukas
-
Trakų pilyje paskelbtas „Lietuvos metų automobilio 2019“ septintukas
-
Trakų pilyje paskelbtas „Lietuvos metų automobilio 2019“ septintukas
-
Trakų pilyje paskelbtas „Lietuvos metų automobilio 2019“ septintukas
-
Trakų pilyje paskelbtas „Lietuvos metų automobilio 2019“ septintukas
-
Trakų pilyje paskelbtas „Lietuvos metų automobilio 2019“ septintukas
-
Trakų pilyje paskelbtas „Lietuvos metų automobilio 2019“ septintukas
-
Trakų pilyje paskelbtas „Lietuvos metų automobilio 2019“ septintukas
-
Trakų pilyje paskelbtas „Lietuvos metų automobilio 2019“ septintukas
-
Trakų pilyje paskelbtas „Lietuvos metų automobilio 2019“ septintukas
-
Trakų pilyje paskelbtas „Lietuvos metų automobilio 2019“ septintukas
Trakų gyventojai ir miesto svečiai trečiadienį stebėjo neįprastą reginį. Prieš vidurdienį per pusę miesto nutįso naujausių Lietuvoje pristatytų modelių, rinkimų „Lietuvos metų automobilis 2019“ dalyvių, eilė, o vėliau jie pajudėjo į Trakų simbolį – pilį. Ir visi 33 modeliai išsirikiavo jos kieme.
Įspūdingą reginį lydėjo ne ką mažiau svarbi ceremonija – rinkimų „Lietuvos metų automobilis 2019“ tarpinis finišas. Spaudos konferencijoje buvo paskelbti septyni geriausi automobiliai bei pretendentai gauti kitas nominacijas. Finalas, kuriame paaiškės „Lietuvos metų automobilis 2019“ bei kitų nominacijų laimėtojai, vyks lapkričio 29 d. vakare.
Į „Lietuvos metų automobilio 2019“ septintuką pateko šie modeliai (abėcėlės tvarka): BMW X2, „Ford Focus“, „Hyundai Kona EV“, „Kia Ceed“, „Mercedes-Benz A-Class“, „Peugeot 508“ ir „Volkswagen Touareg“.
Pretendentai – nuo pigiausių iki brangiausių
Pretendentai į papildomas nominacijas (visi taip pat išvardyti abėcėlės tvarka):
Metų visureigis: „SsangYong Rexton“, „Suzuki Jimny“, „Volkswagen Touareg“.
Už dizainą: „Jaguar I-Pace“, „Mercedes-Benz A-Class“, „Peugeot 508“.
Metų vairas: Rokas Baciuška, Antanas Juknevičius, Vaidotas Žala.
Metų inovacija: „Hyundai Santa Fe“, „Jaguar I-Pace“, „Nissan LEAF“.
„Neste“ saugiausias stabdis: BMW X5, „Dacia Duster“, „Suzuki Swift Sport“.
Šeimos automobilis: „Citroen Berlingo“ / „Peugeot Rifter“, „Honda C-RV“, „Kia Ceed SW“.
Sportiškiausias automobilis: BMW X2, „Ford Focus“, „Suzuki Swift Sport“.
Verslo klasės automobilis: „Audi A6“, BMW X5, „Volkswagen Touareg“.
Įdomu, kad tarp pretendentų gauti įvairias nominacijas pateko labai skirtingi automobiliai. Pavyzdžiui, stabdžių teste, kur buvo vertinama kaip greitai automobilis gali sustoti, geriausias vietas užėmė „Dacia Duster“ (pigiausią bazinę kainą turintis rinkimų modelis), BMW X5 (brangiausias rinkimų automobilis) bei sportiškas mažas hečbekas „Suzuki Swift Sport“.
Iki sprendimo priėmimo – daugybė testų
Iš 33 automobilių išrinkti geriausius įvairiose kategorijose – ne toks jau paprastas darbas. Todėl žurnalistų komisijai, kurią sudaro Linas Butkus, Ramūnas Fetingis, Renaldas Gabartas, Mindaugas Grinius, Dainius Leonavičius, Vitoldas, Jurgis Paplaitis, Dina Sergijenko, Ilona Steponėnė ir Valdas Valiukevičius, talkina įvairių sričių ekspertai.
Daugelį rinkimuose pristatytų automobilių šiemet taip pat bandė pakabų specialistas, „We are dynamics“ atstovas Domas Zinkevičius, „Toyota“ gamykloje Švedijoje dirbantis dizaineris Tomas Jankauskas, telekomunikacijų įmonės „Telia“ technologijų specialistai, Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) mokslininkai, skelbimų portalo „Autoplius“ ekspertai bei kiti įvairių sričių specialistai.
Patys automobiliai buvo bandomi visureigių „Peak Point“ platformoje, stabdymo teste, autonominių stabdymo sistemų teste, greitėjimo teste, Panevėžio darbo rinkos mokymo centro autodrome ant slidžių dangų, o pagrindinė bandymų stovykla vyko Druskininkuose, kur susirenka visi komisijos nariai ir kelias dienas vieną po kito bando visus rinkimų automobilius.
Automobilių valdymo, greitėjimo bei komforto savybėms didelę įtaką daro tokie dalykai kaip degalai bei padangos. „Lietuvos metų automobilio 2019“ rinkimuose šių kriterijų įtaka yra minimali, kadangi visi dalyviai turi vieno gamintojo „Continental“ žiemines padangas, o jų bakai pildomi „Neste“ degalais.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Siūlys švelninti bausmes vairuotojams už padidintą automobilių išmetamų teršalų kiekį10
Suteikus teisę aplinkosaugininkams stabdyti ir tikrinti automobilių išmetamų į aplinką teršalų kiekį, Seime atsirado dvi iniciatyvos, kuriomis siūloma švelninti baudas už tokius pažeidimus, pradedant nuo įspėjimo. ...
-
Sostinės gatvėse testuojamas naujos kartos elektrinis autobusas2
UAB „Vilniaus viešasis transportas“ bandymams perduotas „Fencer F1 Integral EV“ žemagrindis elektrinis autobusas. Naujas elektrinis autobusas gatvėmis važinėja balandžio 11–24 dienomis, 10-uoju maršrutu. ...
-
Orams sušilus – daugiau eismo įvykių1
Balandžio mėnesio pradžia vairuotojus įpareigojo keisti žiemines padangas į vasarines. Kas nutiks, jei nepasikeitę padangų pateksite į eismo įvykį, ir apie kitas sezonines vairuotojų problemas „Labas vakaras, Lietuva“ rubrikoje „A...
-
Retenybių medžiotojams – ypatingi ir brangūs taikiniai
Šį pavasarį aukcionuose kolekcininkams bus pasiūlyti keli ypatingi automobiliai, tarp jų – reti „Bugatti Type 57C“ ir „Lotus-Climax Type 12“. ...
-
„Land Cruiser 250“ – naujas karalius6
„Galiu teigti, kad gimė naujas kelio ir bekelės karalius“, – išbandęs naująjį visureigį „Toyota Land Cruiser 250“ sakė lenktynininkas Benediktas Vanagas. ...
-
Padirbės, kad eismas būtų saugesnis5
Akcinė bendrovė „Via Lietuva“ per šiuos metus yra suplanavusi eismo saugumą didinančius sprendimus įgyvendinti visuose šalyje užfiksuotuose vadinamųjų juodųjų dėmių kelių ruožuose ir sankryžose. ...
-
Paskelbti Pasaulio metų automobilio konkurso nugalėtojai2
Tarptautinėje Niujorko automobilių parodoje paskelbti Pasaulio metų automobilio konkurso („World Car of the Year“, WCOTY) nugalėtojai. ...
-
Techninės apžiūros barjeras: įtakos turi ir vairuotojo elgesys45
Lietuvos automobilių techninių apžiūrų statistika negailestinga. Pernai beveik pusė transporto priemonių pirmuoju bandymu neįveikė šio barjero ir negavo teisės dalyvauti eisme. Kas lemia tokius niūrius skaičius ir kaip juos pakeisti? ...
-
Specialistai pataria, kaip sumažinti automobilio taršą20
Pernai daugiau nei 53 proc. automobilių žalią techninės apžiūros (TA) lapą gavo iš pirmo karto, beveik 47 proc. automobilių į TA centrą turėjo atvažiuoti pakartotinai po remonto. Vadinasi, tik maždaug kas antras automobilis iš pirmo ...
-
Seimas linkęs palengvinti neįgaliųjų automobilių parkavimą
Seimas nusiteikęs pakeisti neįgaliųjų vairuojamų ar juos vežančių automobilių parkavimo tvarką – jų savininkai nemokėtų mokesčio už stovėjimą. ...