- DMN inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Trečiadienį vakare Lietuvos vairuotojams Vilniuje buvo pristatytas naujasis „Porsche Macan“. Tai pirmasis sportinių automobilių gamintojo „Porsche“ modelis, priskiriamas visame pasaulyje sparčiai augančiai kompaktinių padidinto pravažumo visureigių klasei. Nuo šiandien naująjį modelį galima apžiūrėti „Porsche“ salone Vilniuje, taip pat užsiregistruoti bandomajam važiavimui.
„Kurdamas „Macan“ kompaktišką visureigį, „Porsche“ visų pirma kūrė tai, ką moka geriausiai – sportinį automobilį. Ne veltui gamintojas jį pavadino indonezietišku žodžiu macan, reiškiančiu tigrą – „Macan“ yra labai greitas, galingas, dinamiškas, sukimba su kelio danga ar bekelės paviršiumi bei turi įdiegtas geriausias „Porsche“ inovacijas. Drįstame sakyti, kad „Macan“ savo segmente yra vienintelis tikrai sportinis automobilis, – teigė „Porsche“ atstovės Lietuvoje „Prime Auto“ vadovas Jonas Jokštys. – Ir gamintojas, ir mes manome, kad „Macan“ taps vienu populiariausių „Porsche“ modelių. Tam pagrindo suteikia faktas, kad Lietuvoje šio automobilio išankstiniai užsakymai yra didesni nei bet kurio anksčiau mūsų pristatyto „Porsche“ modelio.“
„Porsche Macan“ pirkėjai Lietuvoje gali rinktis vieną iš trijų modelio variacijų – „Macan S“, „Macan S Diesel“ ir „Macan Turbo“. „Macan S“ komplektuojamas su 3.0 l darbinio tūrio 6 cilindrų 340 AG (250 kW) dviejų turbokompresorių benzininiu varikliu. „Macan S Diesel“, turintis 3.0 l darbinio tūrio 6 cilindrų 258 AG (190 kW) dyzelinį variklį, tarp savo klasės konkurentų yra ekonomiškiausias – 100 km atstumą važiuojant mieste ir užmiestyje įveikia su 6,3-6,1 litro dyzelino. Galingiausias „Porsche“ kompaktiškas visureigis „Macan Turbo“ turi 3,6 l darbinio tūrio 6 cilindrų 400 AG (294 kW) agregatą su dviem turbinomis. Šis modelis 100 km/val. greitį pasiekia vos per 4,8 sek., o pasirinkus „Sport Chrono“ paketą – vos per 4,6 sekundės. Maksimalus „Macan Turbo“ greitis – 266 km/val.
Visi „Porsche Macan“ modeliai varomi visais ratais ir turi „turtingą“ standartinę įrangą, pavyzdžiui, septynių laipsnių, dviejų sankabų automatinę pavarų dėžę PDK („Porsche Doppelkupplung“), kuri leidžia automobiliu startuoti itin greitai, akimirksniu perjungia pavaras, neprarandant traukos. Bazinėje įrangoje – daugiafunkcinis sportinis vairas su prie jo esančiomis pavarų perjungimo svirtimis, dideli, iki R21 dydžio (53,3 cm skersmens) ratai, aukštos kokybės garso sistema „Bose“ ir elektra valdomas bagažinės dangtis. Už papildomą mokestį „Macan“ pirkėjai galės užsisakyti įvairių priedų. Pavyzdžiui, pneumatinę pakabos sistemą, kuri leidžia padidinti automobilio prošvaisą 4 cm – iki 23 cm, automatinę žibintų aukščio reguliavimo sistemą ir kitą įrangą.
„Porsche AG“ koncernas prognozuoja, kad „Macan“ turėtų svariai prisidėti prie „Porsche“ pardavimų augimo – nuo 133 tūkst. automobilių pernai iki 200 tūkst. automobilių 2018-aisiais. „Macan“ gaminami Vokietijoje, Leipcigo mieste įkurtoje naujoje gamybos linijoje, į kurią „Porsche“ investavo 0,5 mlrd. eurų (1,7 mlrd. litų). Iš čia bendrovė bus pajėgi išleisti į rinką iki 50 tūkst. „Macan“ automobilių per metus.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Planuojate pirkti naudotą automobilį iš užsienio? Atskleidė, kuriose šalyse klastoja ridą2
Dabar pats tinkamiausias metas atsinaujinti ne tik savo drabužius, bet ir transporto priemonę. Ne visi turi galimybę nuvykti į saloną ir nusipirkti patį naujausią automobilį, tuomet tenka rinktis jau važinėtą. Iš kur geriausia rinktis važin...
-
Vasarą – su žieminėmis padangomis: kur čia slypi pavojai?2
Automobilių servisai jau rikiuoja eiles vairuotojų, besiruošiančių keisti automobilių padangas. Meistrai sako, kad pavasarinis keitimas mažiau aktyvus, nei lapkričio mėnesį. Yra vairuotojų, kurie ir vasarą važinėja su žieminėmis padangomi...
-
Seimas svarstys iniciatyvą įpareigoti visus paspirtukų vairuotojus dėvėti šalmus2
Parlamentarai imasi svarstyti iniciatyvą, kuria būtų nustatyta visiems paspirtukų vairuotojams dėvėti šalmus, nepaisant jų amžiaus. ...
-
Pasipiktino dėl automobilių taršos patikrinimų: ar nepermokėjo už aparatus?23
Aplinkosaugininkų planuojami automobilių taršos patikrinimai šiurpą kelia ne vienam vairuotojui. Socialiniuose tinkluose dėl to kilo pasipiktinimo bangos. Kokią teisę aplinkosaugininkai turi tikrinti taršą? O jie turi įstatym...
-
Aplinkosaugininkai pradeda tikrinti automobilių taršą: vairuotojai kai kurių bėdų gali net neįtarti57
Aplinkosaugininkai parodomojoje akcijoje pademonstravo, kaip stabdys automobilius ir tikrins jų taršą. Oficialiai tikrinti automobilius aplinkosaugininkai pradės pavasario viduryje. Kaip viskas vyks ir ką apie tai mano gyventojai, pasakota LNK repor...
-
Perspėja: minti dviratį paskui autobusą – labai pavojinga9
Norėdami išvengti vėjo pasipriešinimo, dviratininkai kartais važiuoja iš paskos didesnių gabaritų transporto priemonėms ar autobusams, tačiau net nenutuokia, kaip arti nelaimės jie atsiduria. Tokie veiksmai kelia pavojų ne tik dvi...
-
Už variklio plovimą – bauda28
Prieš parduodant automobilį pardavėjai neretai stengiasi iššvarinti ne tik mašinos išorę bei vidų, bet ir nuplauti variklį. Tačiau tai daryti autoplovyklose draudžiama, apie tai reikėtų pranešti plovyklos oper...
-
Automobilių vairuotojai turėtų suklusti: techninę apžiūrą gali naikinti iškart4
Aplinkos apsaugos departamento pareigūnai pademonstravo, kaip atrodys vairuotojų stabdymas ir jų turto – automobilių, tikrinimas dėl taršos. Nuo sausio tikrinti taršius automobilius aplinkosaugininkai gali tiesiog kelyje. Jie turi teis...
-
Pervežimai 2023-iaisiais: daugiau keleivių ir krovinių
Lietuvos transporto ir logistikos sektorius 2023 m. išlaikė stabilų augimą ir generavo 18,8 mlrd. eurų pajamų. Pernai 7 proc. išaugo keleivių vežimas visų rūšių transportu. ...
-
Dėl taršos panaikinus automobilio techninę apžiūrą, ji dar galios dvi paras14
Aplinkosaugininkams be kitų institucijų pareigūnams panaikinus automobilio techninę apžiūrą dėl viršytos išmetamųjų dujų normos, ji nuo šiol galios dar dvi paras. ...