Ar Vilnius iš tiesų tampa dviratininkų miestu?

  • Teksto dydis:

Prekybininkai skaičiuoja, kad ypatingai Vilniuje ir Kaune rekordiškai daug parduota dviračių susisiekimo priemonių, tai siejama su dviračių takų infrastruktūros tobulinimu.

Vien dviračių ir paspirtukų pardavimai šiose miestuose per metus išaugo penktadaliu, trečdaliu daugiau parduodama elektrinių dviračių, net dvigubai išaugo riedžių pardavimai.

Kaune nuperkama daugiau riedžių nei sostinėje

„Akivaizdu, kad vis labiau vystoma ir tobulinama infrastruktūra dviratininkams, skatinimas daugiau judėti dviračiais ir kitomis dviratėmis priemonėmis didmiesčiuose atsiliepė ir mūsų pardavimams. Matome, kad pamažu dviratis tampa ne tik pramoga, bet ir patogi susisiekimo priemonė“, - sako UAB „Kesko Senukai Lithuania“ Verslo vystymo vadybininkas Andrius Danauskas.

Matome, kad pamažu dviratis tampa ne tik pramoga, bet ir patogi susisiekimo priemonė.

 

Anot jo, analizuodami pardavimų statistiką, prekybininkai pastebi ir skirtingus dviračių pirkimo įpročius – didmiesčiuose pirkėjai dažniau renkasi išskirtinio dizaino ir itin kokybiškus žinomų prekės ženklų dviračius, o regione gyventojams dviračio dizainas nėra toks aktualus, svarbesnė transporto priemonės kaina.

Pasaulyje populiarėjantys elektriniai dviračiai ir paspirtukai Lietuvoje dar tik skinasi kelią užkariaudami vartotojų pasitikėjimą. Anot prekybininkų, šiemet didesnio susidomėjimo sulaukė jau pernai pradėję populiarėti riedžiai ir šiemetinė naujiena - elektriniai paspirtukai.

„Riedžių pardavimai per metus išaugo dvigubai. Ypatingai daug jų buvo nupirkta Kaune, net daugiau nei sostinėje“, - teigia A. Danauskas.

Dviračiu, paspirtuku - į darbą

Vilniuje, Kareivių gatvėje statomame naujame verslo centre „Eleven“ numatytos ne tik parkavimo vietos automobiliams, bet ir saugyklos dviračiams. Biuruose dviratininkams bus įrengti ir dušai.

Verslo centro projektą plėtojančios bendrovės Baltic RED rinkodaros vadovė Rasa Vyšniauskienė sako, kad Vilnius pamažu tampa dviratininkų miestu, kur dviratis – itin patogi ir ekologiška susisiekimo priemonė.

„Pagrindinis siekis projektuojant verslo centrą – pasiūlyti visiškai naują požiūrį į darbo vietą, atsižvelgus į visus darbuotojų poreikius. Vienas iš jų – patogumas tiems, kurie į darbą mina dviratį, o tokių žmonių, ypatingai didmiesčiuose, daugėja“, – sako R.Vyšniauskienė.

Anot jos, pastebima, kad dalis darbuotojų, važinėjančių dviračiais, su savo transporto priemone nesiskiria net ir žiemą.


Šiame straipsnyje: dviračiaidviračių pardavimai

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių