- BNS inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Tris šalies oro uostus valdanti valstybės įmonė Lietuvos oro uostai pradeda verslo klasės skrydį iš Vilniaus į Londono Sičio oro uostą galėsiančios pasiūlyti aviakompanijos paiešką.
Bendrovės vadovas Marius Gelžinis sako, jog jau užmezgami kontaktai su potencialiais vežėjais.
„Tiesiogiai bendraujame ir mezgame kontaktus su oro vežėjais. Su galimais partneriais aktyviai ieškome bendradarbiavimo galimybių ir esame įpareigoti vykdyti viešąjį konkursą oro linijoms, galinčioms skraidinti maršrutu Vilniaus–Londono Sičio oro uostai“, – pranešime spaudai cituojamas M. Gelžinis.
Potencialių oro vežėjų paraiškų laukiama iki spalio 12 dienos, o pirmieji skrydžiai iš Vilniaus į Londoną, tikimasi, prasidės kitų metų pavasarį.
Numatoma, kad ne mažiau kaip 98 vietų lėktuvas iš Londono Sičio oro uosto į Vilnių turėtų pakilti kasdien ir bent kartą per savaitgalį – 6-12 kartų per savaitę – tarp 6 iki 10.30 val. arba tarp 16 ir 20 val.
Skrydžiai turės vykti visus metus, bilietai platinami rinkos kainomis, o vežėjui bus skiriama valstybės kompensacija.
Susisiekimo ministras Rokas Masiulis mano, kad šis skrydis svarbus ne tik verslui, bet ir turizmui bei šalies įvaizdžio gerinimui.
„Naujasis maršrutas svarbus didinant Lietuvos pasiekiamumą, tiesioginių skrydžių į mūsų šalies oro uostus skaičių ir gerinant Lietuvos įvaizdį. Be abejonės, naujų maršrutų atsiradimas svarbus siekiant šalyje stiprinti turizmo, transporto ir aptarnavimo sektorius“, – pranešime teigė ministras.
Ūkio ministras Virginijus Sinkevičius sako, kad šis skrydis – svarbus verslo bendruomenei.
„Per pastaruosius trejus metus Lietuva prarado daugiau nei 4300 naujų darbo vietų vien dėl to, kad užsienio investuotojams negalėjo pasiūlyti į verslo segmentą orientuoto skrydžio tarp Vilniaus ir Londono. Turint omenyje, kad Jungtinės Karalystės bendrovės yra vienos aktyviausių investuotojų Lietuvoje ir pagrindinėse konkurentėse – Vidurio ir Rytų Europos šalyse – būtina turėti patogų skrydį, kuriuo verslo atstovai galėtų atskristi į Lietuvą ryte ir darbo dienos pabaigoje grįžti į Londoną“, – pranešime sakė V. Sinkevičius.
Lietuvos oro uostai ne vienerius metus bandė į Lietuvą pritraukti oro vežėją, kuris skraidintų į vieną pagrindinių Londono oro uostus. Kalbėta su kompanijomis „British Airways“, „EasyJet“ ir Latvijos „AirBaltic“, tačiau pokalbiai vaisių nedavė.
Europos Sąjunga (ES) draudžia valstybei remti oro uostus arba bendroves. Be papildomo Europos Komisijos (EK) leidimo naujiems skrydžiams valstybė gali skirti tik nedidelę pagalbą – 200 tūkst. eurų per trejus metus, tačiau tačiau tokiam skrydžiai tai yra per menka suma.
Dėl to šių metų pradžioje Lietuvos oro uostai pasirinko Viešosios paslaugos įsipareigojimo (angl. Public Service Obligation) procedūrą. Jos metu EK gali leisti Europos Sąjungos (ES) narei remti jai reikalingus skrydžius.
Šiuo metu į Londoną iš Vilniaus, Kauno ir Palangos skraidina tik pigių skrydžių įmonės – Vengrijos „Wizz Air“ ir Airijos „Ryanair“.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Didelis gaisras sostinėje: kietųjų dalelių koncentracija sumažėjo
Aplinkos apsaugos agentūros specialistai tvirtina, kad Panerių gatvėje likvidavus trečiadienio vakarą įsiplieskusį gaisrą, kietųjų dalelių koncentracija ore sumažėjo ir yra nepavojinga. ...
-
Aplinkosaugininkai tirs, kiek teršalų pateko į orą po gaisro sostinės automobilių sąvartyne
Užgesinus trečiadienį Vilniuje automobilių laužyne kilusį gaisrą, aplinkosaugininkai tirs, kiek teršalų pateko į aplinką, praneša Aplinkos apsaugos departamento (AAD) atstovas Edgaras Skrebė. Pasak jo, nors įmonė „Ruvis“ ...
-
„Litexpo“ centre prasideda karjerai ir studijoms skirta paroda
Lietuvos parodų ir kongresų centre „Litexpo“ ketvirtadienį vyks parodos „Karjera & studijos Lietuvoje 2024“ atidarymas. ...
-
Vilniaus savivaldybė: dėl gaisro daliai ugdymo įstaigų rekomenduojama dirbti nuotoliu1
Trečiadienio vakarą kilusio didžiulio gaisro sostinėje dūmai yra toksiški, todėl į gaisro taršos poveikio zoną (2 km spinduliu nuo gaisravietės) patenkančioms švietimo ir ugdymo įstaigoms dėl galimo neigiamo poveikio sveikatai ...
-
VPT vadovas: išvada dėl Nacionalinio stadiono koncesijos sutarties – netrukus7
Viešųjų pirkimų tarnyba (VPT) netrukus baigs rašyti išvadą dėl būsimo Nacionalinio stadiono komplekso koncesijos sutarties, žada įstaigos vadovas. Pasak Dariaus Vedricko, išvada bus paviešina šią arba kitą sa...
-
Vilniuje viešieji tualetai bus nemokami, plečiamas jų tinklas3
Vilniuje nuo balandžio mėnesio savivaldybei priklausantys viešieji tualetai bus nemokami. ...
-
Dvi sostinės kultūros įstaigos taps viena
Vilnius optimizuoja kultūros įstaigų tinklą – Vilniaus mokytojų namai ir Vilniaus kultūros centras taps viena įstaiga. Šių pokyčių metu siekiama stiprinti sostinės kultūrinę ekosistemą ir kurti miesto kultūrai palankias bendradarbys...
-
Vilniaus savivaldybė: šiais metais bus atnaujinta 120 km gatvių1
Vilniaus miesto savivaldybė teigia šiais metais planuojanti išasfaltuoti 120 kilometrų gatvių, sutvarkyti apie 40 kilometrų šaligatvių ir įrengti daugiau kaip 12 kilometrų dviračių takų. Pasak savivaldybės, sostinės susisiekimo...
-
Gedimino kalno papėdėje atidaromas Lietuvos istoriją pristatysiantis Pilininko namas
Lietuvos nacionalinis muziejus trečiadienį Gedimino kalno papėdėje atidaro naujausią padalinį – Pilininko namą. ...
-
Vilniuje atsiras daugiau viešojo transporto maršrutų, bus dažninami esami5
Vilniuje bus didinamas viešojo transporto maršrutų skaičius ir dabartinių maršrutų intensyvumas. ...