Įspėja sostinės vairuotojus: rugsėjo pradžia bus labai sunki

Rugsėjį pasitinkame kaip visada – su spūstimis, tvarkomomis gatvėmis, blogai sureguliuotais šviesoforais ir nesinchronišku eismo judėjimu. Išaugusį automobilių srautą Vilniuje labiausiai pajusime nuo antrosios rugsėjo savaitės. Taip LRT.lt teigia žurnalistai, eismo specialistai Artūras Pakėnas ir Vytenis Kudarauskas.

Vilniečiai gatvėse jau pajuto besibaigiančią vasarą – daugelis miestiečių grįžta iš atostogų, o gatvėse eismas tapo intensyvesnis. Kaip teigia žurnalistas bei vairavimo instruktorius A. Pakėnas, nemažai būsimų studentų jau dabar atvyksta į sostinę ieškotis gyvenamosios vietos.

„Grįžimas vyksta palaipsniui, o pikas bus nuo rugsėjo 5-osios. Gatvėse jau juntamas intensyvesnis eismas. Tai pastebiu per vairavimo pamokas – vasarą jas drąsiai skirdavau 17 val., o dabar su mokiniu išvažiuojame 18 val. ir stovime spūstyje. Reikia kitaip planuoti laiką, rinktis kitus maršrutus“ , – portalui LRT.lt kalbėjo A. Pakėnas.

Automobilių žurnalistas V. Kudarauskas tikino, jog bene sunkiausia vairuotojams bus nuo rugsėjo pradžios, nes gatvėse teks susispausti. „Faktas, kad rugsėjo pradžia bus labai sunki. Kitą savaitę pajusime, kad baigėsi vasara, prasidėjo kantrybės ir ištvermės reikalaujantis metas. Padaugės automobilių, formuosis daugiau spūsčių. Gali įvykti ir nedidelių incidentų, todėl tikrai reikės kantrybės“, – sakė V. Kudarauskas.

Atsipūsti neleido kelio darbai

Portalas LRT.lt jau skelbė, kad šią vasarą vilniečiai taikėsi prie ilgesnių kelionių į darbą ir namus. Kone visą vasarą sostinėje buvo remontuojamos gatvės – per pastaruosius mėnesius išasfaltuota daugiau kaip 34 kilometrai sostinės gatvių, o iš viso šiemet suplanuota išasfaltuoti apie 40 kilometrų.

„Šiemet gatvių remonto darbai mieste vyksta itin sparčiai. Antakalnio gatvėje asfaltavimo darbai vyko ir naktimis, kad dienomis susidarytų kuo mažiau nepatogumų vairuotojams ir viešajam transportui. Iš visų šiemet suplanuotų suremontuoti gatvių atlikta jau didžioji dalis darbų. Ir tai tik pradžia – tęsime darbus ir kitąmet“, – teigė Vilniaus mero pavaduotojas Linas Kvedaravičius.

Tuo metu eismo ekspertas A. Pakėnas teigia, jog kai kurių gatvių rekonstrukcija yra abejotina.

„Vyksta remonto darbai, perdaromos sankryžos, jos stipriai rekonstruojamos. Nežinau, ar Vilniui reikia tokių rekonstrukcijų. Kartais tie perdarymai yra labai abejotini. Pavyzdžiui, „išdygsta“ naujas prekybos centras, ir jau prireikia kitokios sankryžos, bet ar to reikia mums – klausimas atviras. Remonto darbai pradėti akivaizdžiai pavėluotai. Dar remontuojama nemažai gatvių, išgriauti grioviai“, – pastebi A. Pakėnas.

Vairavimo instruktoriaus manymu, reikėtų geriau organizuoti ir miesto tarnybų darbą. „Pavyzdžiui, važiuoji apie 9 val. ryto Vakariniu aplinkkeliu, o vienoje eilėje kelio automobilis kažką šluoja. Tuomet susidaro spūstis, automobiliai persirikiuoja. Ar būtinai reikia nušluoti kelią tokiu metu? Miesto tarnybų darbas neorganizuotas“, – kritikos negaili A. Pakėnas.


Šiame straipsnyje: eismasspūstysVilnius

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių