„Maximoje“ už pirkinius sumokėjo du kartus

Pilnas pirkinių krepšelis vienoje prekybos tinklo "Maxima" parduotuvėje moteriai kainavo dvigubai. Atsiskaičius užsienietiška banko kortele, jai teko sumokėti ir grynaisiais, tačiau pinigų grąžinti niekas neskuba.

Kitokia kortelė

Vienai moteriai apsipirkimas Vilniaus "Maximos" bazėje tapo nemenku nuostoliu. Indrė P. pasakojo, kad savitarnos kasose atsiskaitė JAV banko kortele. Ja atsiskaitymas yra šiek tiek kitoks nei įprastomis kredito kortelėmis – naudojantis šia  nereikia vesti PIN kodo.

Moteris viską darė, kaip visada: nuskenavo prekes, įdėjo kortelę į skaitytuvą, ekrane pasirodė užrašas "Patvirtinta" ir buvo išmuštas pirkimo kvitas. Kadangi nereikia vesti kodo, ant čekio kortelės savininkas turi pasirašyti ir jį palikti kasininkui.

Kadangi Indrė apsipirko savitarnos kasoje, o kelias kasas aptarnaujanti kasininkė nepriėjo ir nepaprašė pasirašyti kvito, moteris, pasiėmusi pirkinius, išėjo iš parduotuvės. Vos tik žengusi pro duris, sulaukė netikėto akibrokšto – ją pasivijo kasininkė ir gerokai apšaukė.

"Kasininkė išbėgo į lauką, kaip kokius vagis apšaukė. Apie bendravimo kultūrą negalėjo būti nė kalbos. Žodžiu, aš aiškinau, kad pinigai mano sąskaitoje yra rezervuoti. Kvitukas tai įrodo ir jis toks pats, kokį visada pasilieka kasininkės, kai atsiskaitau šia kortele. Man buvo liepta susimokėti", – skunde dėstė Indrė P.

Neįtikinus parduotuvės "Maxima" darbuotojos, moteriai teko dar kartą susimokėti grynaisiais pinigais. Suma nemaža – 40 eurų už pasirinktus pirkinius, tad dar tiek pat teko išmesti kaip į balą.

Kvitas – ne įrodymas

Grįžusi į namus, Indrė patikrino savo sąskaitą elektroninėje erdvėje. Pinigai buvo rezervuoti, vadinasi, už pirkinius buvo sumokėta ir ją kasininkė aprėkė be reikalo. Nieko nelaukdama, apie įvykį pirkėja informavo "Maximos" tinklą čekyje nurodytu numeriu. Kitą dieną jai buvo nurodyta kreiptis elektroniniu paštu, tačiau ir čia moteris nieko nepešė, nes prekybos tinklo atstovams esą pritrūko įrodymų.

"Už pirkinius sumokėjau rugpjūčio 29 d., iki šiol pinigų neatgavau. Jie sakė, kad mano atsiųstas kvitas ir banko išrašas dar neįrodo, kad aš turėjau sumokėti du kartus. Paprašiau paaiškinti, kaip čekis gali būti ne įrodymas, tačiau sulaukiau atsakymo, kad negali apie mokėjimą pateikti detalių, nes taip pažeistų konfidencialumą. Likau nieko nesupratusi, kokiais teisės aktais vadovaujasi", – prieš keletą dienų "Kauno dienai" pasakojo Indrė.

Iš pradžių moteris susirašinėjo su vienu "Maximos" pagalbos tarnybos atstovu, po to atsirado jau kitas. Pirmieji argumentai buvo, kad moters atsiskaitymas banko kortele esą buvo nesėkmingas, tačiau  bankas rezervavo pinigus, o antruoju ir trečiuoju bandymu operacija taip pat nepasisekė, nes kortelėje nepakako pinigų.

Kitas prekybos tinklo atstovas galiausiai pateikė dar kitokį atsakymą: "Rezervacija bus panaikinta tada, kai įvyks tarpbankiniai duomenų mainai. Jei jums reikia daugiau informacijos, galite kreiptis į jūsų kortelę išdavusį banką, su kuriuo esate pasirašiusi sutartį." Tačiau apie pinigų grąžinimą "Maximos" atstovai laiškuose neužsiminė ir Indrei belieka laukti.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Rima

Rima portretas
Tas pats nutiko ir man ”Lidl” parduotuvėje.Pardavėja sakė kad nenuskaitė iš banko kortelės,tačiau sąskaitoje ,tos sumos neliko.Aiškinsiuos,tikrai nedovanosiu, nors suma nedidelė,4,62 €.

To Artur

To Artur portretas
apie kokia ismalda rasineji. Maxima tai ismaldos vieta? Kaušas

Artur

Artur portretas
Jau tokia naslaite amerikone kad del 40 ewru verkia Kaunodienoj o kazkokie pritaria pletkams ;-)))))) numesciau ismaldai tuos 40 ewro ir bai bai y usa
VISI KOMENTARAI 16

Galerijos

Daugiau straipsnių