Meras: taksi kainos Vilniaus oro uoste galėtų būti reguliuojamos

Susisiekimo ministras ir Vilniaus meras sako, kad Vilniaus oro uoste dirbančių taksi kainos galėtų būti reguliuojamos. Svarstoma, kad kelionė iki miesto centro galėtų kainuoti 8-9 eurus. Šias paslaugas norima sutvarkyti iki spalio, kai oro uoste bus įrengtas naujas transporto mazgas ir į jį pradės važinėti nauji autobusai.

„Mes pristatėme, kaip bus pakeista transporto schema. Patogesnis privažiavimas ir taksi pasirinkimas, kur keleiviai turės galimybę pasirinkti taksi automobilį. Taip pat diskutavome, kaip reikėtų reguliuoti taksi automobilius, kad jie būtų švaresni, taksistai sąžiningesni ir tvarkingesni. Tam mes priimame miesto pasiūlymą, kad galbūt reikėtų nustatyti fiksuotą tarifą iš oro uosto“, - spaudos konferencijoje ketvirtadienį teigė Rokas Masiulis.

Anot jo, toks sprendimas padidintų taksi paslaugų skaidrumą. Ministerija ketina atsiklausti Konkurencijos tarybos, ar teisiškai tai būtų įmanoma.

Dabar oro uosto keleiviai, ypač užsieniečiai, dažnai nukenčia, kai nežinodami taksi kainų, už vežimą į miestą gerokai permoka.

R.Masiulis ketvirtadienį susitiko su Vilniaus meru Remigijumi Šimašiumi ir valstybės įmonės Lietuvos oro uostai vadovu Gediminu Almantu.

R.Šimašius kalbėjo, kad kainos reguliavimas užkirstų kelią taksistų piktnaudžiavimui.

„Dėl fiksuotos kainos, kad būtų visiems aišku, - jeigu, tarkime, 8-9 eurai iki miesto centro, tai viskas aišku. Žmogus išėjo, pamatė informaciją, kad iki miesto centro tiek ir tiek, todėl žino, kiek turi mokėti. Galimybių apgaudinėti nebūtų“, - spaudos konferencijoje kalbėjo meras.

Žmogus važiuoja vidury dienos, bet naujametiniu tarifu. Tai yra didžioji problema.

Jo nuomone, viena didžiausių oro uosto susisiekimo problemų yra piktnaudžiaujantys taksistai.

„Dėl pačių taksi yra kitokia problema - bandymas apgaudinėti neinformuotus keleivius, galbūt pirmą kartą atvykstančius keleivius. Žmogus važiuoja vidury dienos, bet naujametiniu tarifu. Tai yra didžioji problema“, - kalbėjo R.Šimašius.

Anot jo, oro uoste laukiantiems taksi vairuotojams dabar reikia sumokėti papildomą administravimo mokestį - 1,45 euro už kiekvieną išvažiavimą iš stovėjimo vietos. Tačiau G.Almantas tvirtino, jog šis mokestis yra reikalingas, kad taksi skirta linija galėtų būti prižiūrėta.

Vilniaus oro uosto vadovybė šią savaitę įvedė naują tvarką, kad atvykusiems keleiviams nebereikėtų pasikelti į antrą aukštą prie išvykimo zonos ir laukti taksi - jų automobiliai galės sustoti aikštelėje prie atvykimo terminalo.

„Sutarėme dėl viešojo transporto. Kai oro uostas baigs savo rekonstrukciją spalio mėnesį, miestas pasiūlys transporto sprendimus - patogesnius, gražesnius, naujus autobusus vykti į miestą“, - sakė R. Masiulis.

Vilniaus oro uostas šiuo metu ruošiasi 35 dienas - nuo liepos vidurio iki rugpjūčio vidurio - truksiančiai kilimo-tūpimo tako rekonstrukcijai. Tuo pačiu metu bus tvarkoma ir kita infrastruktūra, pirmiausia viešojo transporto zona.

Reikia skelbti konkursą

Konkurencijos tarybos ekspertai sako, jog oro uosto keleivius aptarnaujančios taksi įmonės turėtų būti pasirinktos konkurso būdu. Anot tarybos pirmininko pavaduotojos Jūratės Šovienės, geriausiai sureguliuoti kainas gali tik konkurencija. 

„Konkurencijos taryba nepritaria iniciatyvoms reguliuoti kainas. Laisva ir sąžininga konkurencija yra geriausias rinkos kainų reguliatorius. Atsižvelgiant į tai, kad Vilniaus oro uosto teritorija yra riboto dydžio ir ne visi norintys bei galintys teikti paslaugas joje išsitenka, oro uostą valdanti įmonė galėtų ūkio subjektams sudaryti galimybę konkuruoti, teikiant savo pasiūlymus dėl taksi paslaugų kainų ir kokybės“, - BNS atsiųstame komentare teigė J. Šovienė.

„Politikai ir kiti atsakingi asmenys, diskutuodami apie tam tikrų paslaugų kainas, turėtų vengti įvardyti maksimalius tarifus, nes antraip, net ir paskelbus konkursą, ūkio subjektai, užuot konkuravę dėl laimėtojo vietos, vadovausis valdžios institucijų „rekomenduotų“ paslaugų kainų lygiu“, - sako J. Šovienė.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Zenonas Priekuliškis

Zenonas Priekuliškis portretas
Juokdariai ir tiek. Kiek kartų grįžinėsite prie šios temos. Be to savaitė pasistatyti apmokamoje aikštelėje a/m kainuoja kiek skrydis į Turkiją. Važinėtis su taksi iš stoties ir grįžus - atgal, kaina kaip į Priekulę autobusu. Kada baigsite plėšikauti ir reguliuoti, prakeikti mulkintojai.

ANTICORRUPTION TV

ANTICORRUPTION TV portretas
SKUBIAI: ŽINIASKLAIDA NUSLĖPĖ NUO TAUTOS !!! ŠIMAŠIUI BŪS APKALTA ------------------- SEIMUI ĮTEIKTAS OFICIALUS ULTIMATUMAS 66d. 1. EUROMAIDANO OFICIALUS ATIDARYMAS –dėl KORUPCIJOS IR GENOCIDO LIKVIDAVIMO. NACIONALIZACIJA. --------------------------------------------- 4. Skubiai žiūrėkite VIDEO TRANSLIACIJĄ PASAULIO MASTU Su pavadinimu 7 video - OFFICIAL EUROMAIDAN START. ANTI-CORRUPTION TV. Įeiti per YOU TUBE: Justinas Burba Žemaitijos prezidentas.

stogas

stogas portretas
Bardakas su tais taksi buvo,bardakas ir liks po"naujovių"...
VISI KOMENTARAI 3

Galerijos

Daugiau straipsnių