Metro: mitologinė būtybė ar panacėja vilniečiams?

Grįžti į straipsnį

Paulius

Paulius portretas
Atleiskit, gerbiame komentatoriai, tačiau atrodo, kad nei metro esate važiavę, nei žinote kokią naudą jis teikia miestui ir jo formavimuisi. Dabar Vilnius vystosi padrikai, todėl ir turime miestą su kemsynais, dideliais išlaikymo kaštais ir begaliniais kamščiais. Tiek automobilių, kiek yra dabar, tiesiog negali būti mieste, kitaip turėsime kamščius, tokius kaip dabar. Kai metro atsiras, žmonės daugiau liks pinigų kišenėse (mažesnės sąnaudos nei turėti automobilį), smulkieji verslai kursis prie metro stočių (kadangi yra žmonių srautas), miestas labiau centralizuosis. Nes metro būtų vystomas mieste, o ne už jo, kokiuose markučiuose... Todėl ir būstai būtų statomi centre. Ir Vilnius pagaliau taptų koncentruotas pilnas miestas, o ne tik gražus senamiestis su neprižiūrėta erdve aplink jį.

Vero

Vero portretas
Būtinybė yra keletas tramvajaus linijų. Apie tikrąjį metro kol kas tikrai neverta kalbėti. Labai gražu ir naudinga tramvajus.

Gudras

Gudras portretas
Tas jaunas Sinkevičius teikia vilties, kad visos valstybės neprichvatizuos

R

R portretas
Aferiūgos ieško kaip įlįsti į valdišką kišenę ir iš jos paskui dešimtmečiais siurbti pinigus, įkišus visuomenei ir valstybei arba tai, ko visai nereikia, arba tai, kas yra per brangu.

...

... portretas
Viskas apmąstyta: kai Gedimino kalno nebeliks (tiek metų dėl to buvo vargta) metro statyba leis supilti Zuokulos kalną.

Galerijos

Daugiau straipsnių