Vilniaus „Akropolyje“ atidarytos „Tommy Hilfiger“ ir „Calvin Klein“ parduotuvės

  • Teksto dydis:

Vienų žinomiausių pasaulyje JAV drabužių prekių ženklų – „Tommy Hilfiger“ ir „Calvin Klein Underwear“ – parduotuvės rugpjūčio 15 d. atvėrė duris atsinaujinančiame Vilniaus „Akropolio“ prekybos ir pramogų centre.

Prieš savaitę „Tommy Hilfiger“ parduotuvė atidaryta ir Klaipėdos „Akropolyje“.

Abiejų populiariųjų prekių ženklų parduotuves valdo Baltijos šalyse pirmaujanti mažmeninės prekybos drabužiais bendrovė „Aprangos“ grupė.

„Pradėję Vilniaus „Akropolio“ atnaujinimo projektą, kurį vadiname „Akropolis Persirengia“, šiais metais lankytojams pristatome daug naujienų. „Tommy Hilfiger“ ir „Calvin Klein Underwear“ yra vieni geriausiai pasaulyje atpažįstamų prekių ženklų, tapę ir amerikietiškos kultūros simboliu. Naujosios parduotuvės sėkmingai prisidės prie mūsų siekio lankytojams siūlyti geriausia apsipirkimo patirtį ir didžiausią prekių, paslaugų ir pramogų pasirinkimą“, - sakė Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropolius“ valdančios bendrovės „Akropolis Group“ valdybos pirmininkė Saulė Zabulionytė.

255 kv. m. ploto „Tommy Hilfiger“ parduotuvė Vilniaus „Akropolyje“ yra didžiausia šio prekės ženklo parduotuvė Lietuvoje. Naujos koncepcijos parduotuvėje bus prekiaujama „Tommy Hilfiger“ ir „Tommy Jeans“ drabužių linijomis, pirkėjai čia taip pat ras platų aksesuarų ir avalynės pasirinkimą.

„Calvin Klein Underwear“ – pirmaujantis apatinio trikotažo, skirto vyrams ir moterims, prekės ženklas. Bendrovės gaminiai yra vertinami dėl kokybės, inovatyvaus dizaino ir modernumo. Vilniaus „Akropolyje“ įsikūrusioje 70 kv.m. parduotuvėje lankytojai ras vyriškus ir moteriškus apatinius drabužius, maudymosi kostiumėlius, jaukias pižamas, chalatus, patogią ir stilingą namų aprangą.

„Vilniaus „Akropolis“ yra geriausias ir efektyviausiai veikiantis prekybos centras Baltijos šalyse, todėl natūralu, kad mes jame norime turėti įvaizdines parduotuves. Šiais metais Vilniaus „Akropolyje“ jau atidarėme 4 parduotuves: pirmąją Baltijos šalyse „Oysho“ parduotuvę, o taip pat „Orsay“ ir minėtas „Tommy Hilfiger“ bei „Calvin Klein Underwear“. 2019 metais ketiname ir toliau prisidėti prie Vilniaus „Akropolio“ atnaujinimo projekto, atidarydami jame didžiausias Baltijos šalyse 3300 kv.m. „Zara“ ir 760 kv.m. „Bershka“ parduotuves“, - teigia „Aprangos“ grupės generalinis direktorius Rimantas Perveneckas.

Šiais metais Vilniaus “Akropolyje” duris atvėrė ir moderniausias Lietuvoje „Samsung“ salonas, atsinaujinusi „Pietro Filipi“ parduotuvė. Artimiausiu metu atsidarys atsinaujinusi prekinio ženklo „Guess“ parduotuvė, rugsėjo mėnesį suplanuotas pirmosios Lietuvoje „Superdry“, taip pat naujos „XS žaislai“ parduotuvių atidarymai.



NAUJAUSI KOMENTARAI

che

che portretas
nu tipo pas dojcus pigu...kiek per tv dojcu reklaminiai tv kanalai rodo drabuziu pardavimus,tai ten didziules kainos visokiu skarmalu...pas mus zymiai pigiau!

888

888 portretas
Kaip kainos bus? Kokie antkainiai??? Nes salimais, Vokietijoj labai jau geros, Lietuvoj tas pppats kainuos dvigubai ar netgi gal trigubai
VISI KOMENTARAI 2

Galerijos

Daugiau straipsnių