Vilniuje duris atvers jau dešimtoji „Lidl“ parduotuvė

  • Teksto dydis:

Prekybos tinklo „Lidl“ istorijoje Lietuvoje gausėja apvalių skaičių: kitą savaitę, kovo 23-iąją, ketvirtadienį, Vilniuje, Fabijoniškių mikrorajone, adresu S. Stanevičiaus g. 2A, 8 val. duris pirkėjams atvers dešimtoji „Lidl“ parduotuvė šiame mieste ir iš viso jau 26-oji šio tinklo prekybos vieta Lietuvoje.

Statant naująją parduotuvę, atsižvelgta į Vilniaus miesto poreikius bei vietos bendruomenės pageidavimus. Šitaip kvartalo infrastruktūrą papildė ne tik parduotuvė, bet ir bendrovės „Lidl Lietuva“ lėšomis įrengtos naujos krepšinio, vaikų žaidimų bei rekreacinė aikštelės. Pasodinta naujų medžių, įrengta neregių vedimo sistema, pėsčiųjų bei dviračių takai, atlikta ir daugiau pagerinimų, kurių bendras tikslas – ne tik pasiūlyti gyventojams galimybę apsipirkti naujoje parduotuvėje, bet ir padaryti kvartalą jaukesnį bei patogesnį.

Pirmieji naujosios parduotuvės svečiai tradiciškai bus vaišinami Berlyno spurgomis su džemu bei karšta arbata ir galės rinktis iš atidarymui skirtų pasiūlymų, kurie papildys reguliarius, suplanuotus prekybos tinkle visoje šalyje. „Lidl“ parduotuvių darbo laikas – kasdien 8–22 val.

„Kiekvienos „Lidl“ parduotuvės atidarymas tampa įsimintina diena visam mūsų įmonės kolektyvui ir švente naujojo prekybos centro komandai, įsiliejusiai į didžiulę „Lidl“ šeimą. Fabijoniškės – gausiai gyvenamas sostinės rajonas. Tad labai džiaugiamės, kad netrukus dar daugiau vilniečių galės asmeniškai įvertinti „Lidl“ asortimentą, aptarnavimą bei kainos ir kokybės santykį, apsilankę naujojoje parduotuvėje“, – sakė Agnė Gaižauskienė, bendrovės „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovė.

Praėjus pusmečiui nuo prekybos veiklos šalyje pradžios, bendrovė surengė pirkėjų apklausą. „Apsiperku tik „Lidl“, – atsakydami į klausimą apie kasdienius apsipirkimo įpročius, nurodė net 11 proc. respondentų, kurių visoje Lietuvoje apklausta iš viso 27 821. Be to, 28,5 proc. apklausos dalyvių teigė, jog „Lidl“ parduotuvėje, kurioje ir dalyvavo apklausoje, apsiperka kartą per savaitę, o net 47,9 proc. nurodė čia užsukantys ir dažniau.

Šią savaitę prekybos tinklas „Lidl“ pradėjo naują komunikacijos kampaniją „Viena šalis, viena kaina“. Jos tikslas – informuoti visuomenę apie „Lidl“ prekybos sistemos ypatumus. Tarp jų yra aiški bei skaidri kainodara. „Lidl“ tvirtina, kad visose šio tinklo parduotuvėse Lietuvoje tų pačių prekių kainos yra vienodos. 


Šiame straipsnyje: Lidlnauja parduotuvė

NAUJAUSI KOMENTARAI

Algis

Algis portretas
Kada gi bus Pilaitėja?...
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių