- Milena Andrukaitytė, BNS
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Vilnius – Europos „G taškas“: kilęs ažiotažas atkreipė pasaulio dėmesį
-
Vilnius – Europos „G taškas“: kilęs ažiotažas atkreipė pasaulio dėmesį
-
Vilnius – Europos „G taškas“: kilęs ažiotažas atkreipė pasaulio dėmesį
-
Vilnius – Europos „G taškas“: kilęs ažiotažas atkreipė pasaulio dėmesį
-
Vilnius – Europos „G taškas“: kilęs ažiotažas atkreipė pasaulio dėmesį
-
Vilnius – Europos „G taškas“: kilęs ažiotažas atkreipė pasaulio dėmesį
-
Vilnius – Europos „G taškas“: kilęs ažiotažas atkreipė pasaulio dėmesį
-
Vilnius – Europos „G taškas“: kilęs ažiotažas atkreipė pasaulio dėmesį
Vilniaus miesto savivaldybė ketvirtadienį pradeda turizmo skatinimo kampaniją, kur sostinė bus reklamuojama kaip Europos „G taškas“.
Vilniaus kaip „G taško“ reklama dar iki oficialios kampanijos pradžios sulaukė per 900 publikacijų užsienyje, sako „Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė.
Pasak „Go Vilnius“ direktorės, kilęs ažiotažas atkreipė pasaulio dėmesį: „Nėra to blogo, kas neišeitų į gerą. Dar prieš kampanijos startą, šiam rytui mes turėjome 937 publikacijas užsienio žiniasklaidoje“.
Kaip teigė vadovė, apie Vilniui skirtą kampaniją pranešė didieji JAV, Jungtinės Karalystės portalai – „The New York Times“, „The Washington Post“, „The Independent“, televizijos reportažą ketvirtadienį išleidžia naujienų agentūra „Reuters“.
Anot I. Romanovskienės, dauguma publikacijų yra neutralios, pristatančios kampaniją bei jos sukeltas reakcijas. Atliekamo monitoringo metu penkios iš daugiau kaip 900 publikacijų, buvusių šį rytą, įvertintos kaip neigiamos.
„Mes ne tik fiksuojame publikacijų skaičių, bet turime ir monitoringo įrankį, kuris suskirsto į neutralią, negatyvią ir pozityvią. Mes stebime, ir neigiamai buvo įvertintos penkios“, – sakė „Go Vilnius“ vadovė.
Žmonės, kurie nesuvokia skirtumo tarp seksizmo ir seksualumo, tiesiog draudžia viską. Jų reakcija: „Seksas?! Drausti!“
Turizmo skatinimo kampaniją, kur sostinė bus reklamuojama kaip Europos „G taškas“, Vilniaus miesto savivaldybė pradėjo ketvirtadienį.
Reklamą vykdysianti sostinės turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ teigia, kad panaudojusi žodžių žaismą ir metaforas siekė pristatyti Vilnių kaip miestą, į kurį atvykus patiriamas malonumas, o reklama nėra vulgari.
Reklamos kampanijos idėją sukūrė reklamos mokykloje „Atomic Garden“ mokęsi vilniečiai Jurgis Ramanauskas, Skaistė Kaurynaitė ir Ugnius Mikšta.
„Pagrindinė kampanijos įžvalga yra ta, kad niekas nežino, kur Vilnius iš tikrųjų yra, bet kai tik sužino ir atvažiuoja, visi pamilsta mūsų miestą. (...) Kai supratome, kad yra vieta, kurios niekas nežino, bet kai ją atranda, visi būna labai patenkinti, g-taško analogija pasisiūlo lyg savaime“, – pasakojo J. Ramanauskas.
Lietuvoje kelerius metus gyvenantis „Atomic Garden“ kūrybos vadovas eksperto Antonio Bechtle stebėjosi, kad kampanija sulaukė priekaištų, esą ji seksistinė ir panašiai.
„Aš girdėjau sakant, kad tai seksistinė reklama. Akivaizdu, tie žmonės nemato skirtumo tarp seksistinio ir seksualaus. Seksualumo komponentas jokiu būdu nereiškia seksizmo, kuris yra agresija, diskriminacija. Ši kampanija neturi nieko bendro su diskriminacija“, – kalbėjo A. Bechtle.
„Žmonės, kurie nesuvokia skirtumo tarp seksizmo ir seksualumo, tiesiog draudžia viską. Jų reakcija: „Seksas?! Drausti!“. Aš užsienietis, bet tai labai skamba kaip Sovietų sąjunga“, – sakė A. Bechtle.
Šią savaitę Berlyne ir Londone pasirodysianti reklama, daugiausia internete, skelbs: „Vilnius yra Europos G taškas. Niekas nežino, kur jis, bet kai jį randa – tai nuostabu“.
Reklamos plakate pavaizduota jauna mergina, sugniaužusi paklodę–žemėlapį ties ta vieta, kur turėtų būti Vilnius.
Reklamos kampanija vyks vieną mėnesį. Jos metu 18–35 metų vartotojams socialiniuose tinkluose ir „Google“ platformoje Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje bus rodomi reklamos skydeliai ir vaizdo klipai, kurie ves į tinklapį www.vilniusgspot.com.
Jame, siekiant išlaikyti lankytojų dėmesį ir paskatinti juos pažinti Vilnių, bus kviečiama žaisti specialų žaidimą: čia bus pateikiama keletas klausimų, tuomet lankytojui bus pasiūlytas asmeniškai jam pritaikytas Vilniaus lankytinų vietų žemėlapis.
Vyriausybė anksčiau yra prašiusi Vilniaus savivaldybės atidėti reklamos kampanijos pradžią iki kol baigsis rugsėjį vyksiantis popiežiaus Pranciškaus vizitas.
Lietuvos Katalikų bažnyčia yra išsakiusi kritiką, kad „G taško“ reklama stiprina Vilniaus kaip sekso turizmo miesto įvaizdį.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Vilniaus savivaldybė pritarė naujojo darželio Perkūnkiemyje projektui3
Vilniaus miesto savivaldybė pritarė naujo, 290 vaikų talpinančio darželio Perkūnkiemio rajone projektui. Skelbiama, kad gavus statybų leidimus, darbus tikimasi pradėti kitų metų pradžioje. ...
-
Lietuvoje startuoja Graikijos „Aegean Airlines“ – dukart per savaitę skraidins į Atėnus1
Lietuvoje startuoja nacionalinė Graikijos oro vežėja „Aegean Airlines“ – du kartus per savaitę ji tiesiogiai skraidins iš Vilniaus į Atėnus. Tikimasi, kad keliautojai per Atėnus galės pasiekti daugiau pasaulio šalių jun...
-
Maitinimo sektoriaus atstovų protestas prie Vyriausybės: prašo grąžinti lengvatinį PVM tarifą9
Apie 100 protestuotojų – maitinimo sektoriaus atstovų – prie Vyriausybės rūmų Vilniuje penktadienį surengtame mitinge reikalauja grąžinti iki šių metų galiojusį lengvatinį 9 proc. pridėtinės vertės mokesčio (PVM) tarifą. ...
-
Seimas atmetė siūlymą panaikinti Lukiškių aikštės įstatymą4
Seimas ketvirtadienį nepritarė siūlymui atšaukti Lukiškių aikštės Vilniuje memorialinio statuso įstatymą. ...
-
„Skaidrinam“ Vilniaus rajone: tarybos nariai degalus pylėsi po kelis kartus per dieną1
„Skaidrinam“ iniciatyvai pasiekus Vilniaus rajoną, nustatyta, kad mažiausiai aštuoni tarybos nariai degalus „pylėsi“ po kelis kartus per dieną, o beveik maksimalią išmokų sumą per kadenciją gavęs liberalas Arūnas...
-
Vilniaus šienavimo sezonas: tarp patogumo miestiečiams ir tvarumo1
Sostinėje prasideda šienavimo sezonas. Kaip ir pernai, vietose, kur žmonės daugiausia leidžia laisvalaikį, sportuoja, taip pat daugiabučių kiemuose, bus palaikoma trumpa veja. Dažnai šienaujama bus ir gatvių skiriamosiose juostose. Tači...
-
Vilniuje kaimynų bendrystę stiprins per dešimt bendruomenių projektų1
Sostinė bendruomenių tradicijas kuriančioms ir puoselėjančioms iniciatyvoms šiemet skiria 50 tūkst. Eur. Parama paskirstyta dvylikai kaimynystės ryšius stiprinančių projektų – isi jie dedikuoti vilniečių įtraukimui į kultūrin...
-
Vilniaus Senamiestyje bus pradedamos naujo gyvenamųjų namų projekto statybos5
Įmonių grupė „Eika“ kartu su bendrove „Etapas Group“ bei jos partneriais užbaigė sostinės Seinų gatvėje esančio sklypo ir jame suplanuoto gyvenamųjų namų projekto „Senamiesčio sodai“ įsigijimo sandorį. ...
-
Vilniaus oro uoste atidaryti olimpiniai vartai
Iki 2024 metų Paryžiaus vasaros olimpinių žaidynių likus 100 dienų, Vilniaus oro uoste atidaryti simboliniai olimpiniai išvykimo vartai. ...
-
A. Avulis: vis dar galioja mano pasiūlymas, kad 2026 m. pabaigoje stadione žaistume futbolą20
Nacionalinį stadioną iš „BaltCap“ perimančios „Hanner“ vadovas Arvydas Avulis sako esąs pasirengęs vykdyti projektą, o jau 2026 m. pabaigoje galėtų būti sužaistos pirmosios futbolo rungtynės. Anot jo, šiuo metu ...