- Eglė Morkienė
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Vyrą apstulbino automobilių parkavimo prie „Depo“ tarifai: už valandą – po 5 eurus
-
Vyrą apstulbino automobilių parkavimo prie „Depo“ tarifai: už valandą – po 5 eurus
-
Vyrą apstulbino automobilių parkavimo prie „Depo“ tarifai: už valandą – po 5 eurus
-
Vyrą apstulbino automobilių parkavimo prie „Depo“ tarifai: už valandą – po 5 eurus
-
Vyrą apstulbino automobilių parkavimo prie „Depo“ tarifai: už valandą – po 5 eurus
Prieš daugiau nei mėnesį Vytautas K. apsilankė Vilniuje, Ukmergės gatvėje, esančioje parduotuvėje „Depo“. Apie šį vizitą vyras būtų greičiausiai ir pamiršęs, jei ne vos prieš kelias dienas gautas laiškas.
Yra skolingas 10 eurų
„Laišką gavau iš įmonės „Unipark“, kuri administruoja „Depo“ automobilių stovėjimo aikštelę. Laiške rašoma, jog už stovėjimą „Depo“ aikštelėje dvi valandas po to, kai buvo uždaryta parduotuvė, esu skolingas dešimt eurų – po penkis eurus už valandą. Tokio tarifo turbūt daugiau niekur Vilniuje nesurasi, – portalui pasakojo Vytautas. – „Unipark“ atstovai man sakė, kad tokius didelius tarifus už stovėjimą nustatė pats „Depo“. Prašiau padaryti nuolaidą, nes esu pensininkas, tačiau iki šiol negavau jokio atsakymo.“
Butauto Barausko nuotr.
Dažnai šioje statybinių medžiagų ir buities prekių tinklo parduotuvėje apsilankantis pašnekovas tikino, kad jokių ženklų apie tai, kad ši stovėjimo aikštelė yra mokama ar užtvarų tuomet nebuvo. Tad tą savaitgalį neradęs šioje parduotuvėje – sandėlyje jam reikalingų visų daiktų, jis pėsčiomis patraukė į kitą parduotuvę. Automobilį jis paliko „Depo“ automobilių stovėjimo aikštelėje.
„Kitoje parduotuvėje kiek užtrukau ir atėjau tada, kai „Depo“ jau buvo uždarytas. Tuomet buvo savaitgalis ir jie dirbo trumpiau nei įprastomis dienomis“, – pamena apie 20 val. į automobilį sugrįžęs vyras. Anot jo, „Unipark“ atsiųstame laiške rašoma, kad jo automobilio valstybinį numerį užfiksavo vaizdo kameros, o nesumokėjus 10 eurų už stovėjimą žadama kreiptis į anstolius.
„Atvažiavęs į parduotuvę kitą kartą pastebėjau, kad vaizdo kameros čia pakabintos aukštai, yra sunkiai matomos, tikrai ne metro aukštyje ar taip, kaip kituose prekybos vietose. Nebuvo ir užtvarų,ir užrašų apie tarifus“, – pasakojo vyras.
Lietuvoje deficitas – ne pinigai, o žmogiškumas.
Šią istoriją papasakojęs pažįstamam vairuotojui, Vytautas suprato, kad panašioje situacijoje atsidūrė ne jis vienas. „Pažįstamas taip pat papasakojo, kad jau ne vieną kartą yra gavęs laišką iš „Unipark“. Suprantu, kad prekybininkai visuomet pasiteisins, jog kažkur aikštelėje greičiausiai yra apie tai perspėjantis užrašas, tačiau sutikite, kad toks elgesys su klientais nėra garbingas? Lietuvoje deficitas – ne pinigai, o žmogiškumas“, – apgailestavo Vytautas.
Tarifai galioja visą parą
Automobilių stovėjimą administruojančios bendrovės „Unipark“ Rinkodaros ir pardavimų vadybininkė Karolina Slatkevičiūtė tikino, kad čia stovėjimo paslaugų kainodara yra suderinta su aikštelės savininke „Depo“.
Anot jos, automobilių stovėjimo aikštelės prie „Depo“ parduotuvės Ukmergės gatvėje kainodara yra tokia: pirmos dvi stovėjimo valandos yra nemokamos, kiekviena papildoma stovėjimo valanda kainuoja penkis eurus. Tokia kainodara taikoma visą parą.
„Informaciniai pranešimai apie viršytą nemokamo stovėjimo laiką ant automobilių nėra paliekami. Į šią aikštelę įvažiuojančių ir iš jos išvažiuojančių automobilių numerius nuskaito kameros. Klientui nesumokėjus už stovėjimo paslaugą ir išvažiavus iš aikštelės, jam paštu išsiunčiamas pranešimas, kuriame nurodoma mokėtina suma už parkavimą aikštelėje“, – teigė „Unipark“ atstovė.
„Kelio ir informaciniai ženklai, kurie praneša apie stovėjimo tvarką aikštelėje, yra įrengti prie įvažiavimo. Detalios automobilių stovėjimo aikštelės taisyklės yra pateiktos prie infoterminalų. Visa informacija vairuotojams yra teikiama nuo pat stovėjimo taisyklių įvedimo, t.y. nuo šių metų pradžios. Kelio užtvarų šioje aikštelėje nėra“, – K. Slatkevičiūtė teigė, kad vaizdo kameros aikštelėje yra įrengtos taip, kad sistema galėtų tinkamai funkcionuoti.
Parduotuvės „Depo“ atstovai žurnalistams situacijos komentuoti nepanoro – jie pageidavo asmeniškai pasikalbėti su nemalonioje situacijoje atsidūrusiu Vytautu K.
Butauto Barausko nuotr.
Stovėjimas brangesnis nei miesto centre
Pasirodo, kad automobilį palikti parduotuvės stovėjimo aikštelėje gali būti kur kas brangiau nei tam tikrose zonose, esančiose sostinės centre ar senamiestyje.
Brangiausia zona miesto širdyje yra mėlynoji, čia automobilį palikus 12 minučių jau teks susimokėti 0,50 euro. Už 12 min. parkavimą raudonoje zonoje už teks atseikėti 0,30 euro. Iki 10 minučių trunkantis automobilio stovėjimas geltonojoje zonoje kainuoja 0,10 euro, o 20 min. žaliojoje zonoje – 0,10 euro.
Portalas primena, kad neseniai dėl „Unipark“ apmokestintos aikštelės prie kultūros centro „Girstutis“ kilo kauniečių nepasitenkinimas. Laikinosios sostinės gyventojai bedė pirštu į netinkamai pastatytus ženklus ir koneveikė aikštelės savininkus bei „Unipark“ dėl skirtų baudų kiekio.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Seimas atmetė siūlymą panaikinti Lukiškių aikštės įstatymą4
Seimas ketvirtadienį nepritarė siūlymui atšaukti Lukiškių aikštės Vilniuje memorialinio statuso įstatymą. ...
-
„Skaidrinam“ Vilniaus rajone: tarybos nariai degalus pylėsi po kelis kartus per dieną
„Skaidrinam“ iniciatyvai pasiekus Vilniaus rajoną, nustatyta, kad mažiausiai aštuoni tarybos nariai degalus „pylėsi“ po kelis kartus per dieną, o beveik maksimalią išmokų sumą per kadenciją gavęs liberalas Arūnas...
-
Vilniaus šienavimo sezonas: tarp patogumo miestiečiams ir tvarumo1
Sostinėje prasideda šienavimo sezonas. Kaip ir pernai, vietose, kur žmonės daugiausia leidžia laisvalaikį, sportuoja, taip pat daugiabučių kiemuose, bus palaikoma trumpa veja. Dažnai šienaujama bus ir gatvių skiriamosiose juostose. Tači...
-
Vilniuje kaimynų bendrystę stiprins per dešimt bendruomenių projektų1
Sostinė bendruomenių tradicijas kuriančioms ir puoselėjančioms iniciatyvoms šiemet skiria 50 tūkst. Eur. Parama paskirstyta dvylikai kaimynystės ryšius stiprinančių projektų – isi jie dedikuoti vilniečių įtraukimui į kultūrin...
-
Vilniaus Senamiestyje bus pradedamos naujo gyvenamųjų namų projekto statybos5
Įmonių grupė „Eika“ kartu su bendrove „Etapas Group“ bei jos partneriais užbaigė sostinės Seinų gatvėje esančio sklypo ir jame suplanuoto gyvenamųjų namų projekto „Senamiesčio sodai“ įsigijimo sandorį. ...
-
Vilniaus oro uoste atidaryti olimpiniai vartai
Iki 2024 metų Paryžiaus vasaros olimpinių žaidynių likus 100 dienų, Vilniaus oro uoste atidaryti simboliniai olimpiniai išvykimo vartai. ...
-
A. Avulis: vis dar galioja mano pasiūlymas, kad 2026 m. pabaigoje stadione žaistume futbolą20
Nacionalinį stadioną iš „BaltCap“ perimančios „Hanner“ vadovas Arvydas Avulis sako esąs pasirengęs vykdyti projektą, o jau 2026 m. pabaigoje galėtų būti sužaistos pirmosios futbolo rungtynės. Anot jo, šiuo metu ...
-
D. Vedrickas: VPT galbūt vertins galutinę stadiono koncesijos sutartį – nenorėčiau dabar spekuliuoti2
Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) vadovas Darius Vedrickas neatmeta, kad tarnyba vertins Nacionalinio stadiono statybos koncesijos sutarties galutinį variantą. ...
-
Studentų akcija „Pavasario pasibeldimas“: savaitgalis, kai durys atveriamos knygoms ir aukai
Balandžio 20–21 d. Vilniuje ir Kaune vyks labdaros akcija „Pavasario pasibeldimas“, kurią jau ne pirmus metus asmenine iniciatyva organizuoja šalies studentai. Didmiesčių gyventojus namų duris atverti ir įsigyti knygų bus kvie...
-
Sostinės gatvėse testuojamas naujos kartos elektrinis autobusas3
UAB „Vilniaus viešasis transportas“ bandymams perduotas „Fencer F1 Integral EV“ žemagrindis elektrinis autobusas. Naujas elektrinis autobusas gatvėmis važinėja balandžio 11–24 dienomis, 10-uoju maršrutu. ...