Portalo svečias

Mindaugas Grigelis

Mindaugas Grigelis

Kovo 31 d. 12 val. portalo kauno.diena.lt svečias – Mindaugas Grigelis, bendrovės „Kauno autobusai“ generalinis direktorius. Pokalbio temos – atnaujinamas transporto parkas, keleivių pervežimo paslaugų kokybės gerinimas. Užduokite klausimą!

Darbuotojas
2016-03-31 11:57
Klausimas:
1. Kodėl naikinamas miestą tausojantis ekologiškas transportas? 2. Kodėl negerinamos, bet nuolat bloginamos darbuotojų darbo sąlygos? (Pasiruošti troleibusą per 5 minutes juk neįmanoma. Juk nuo to kenčia keleiviai: visi skundžiasi,ypač žiemos metu, kad troleibusuose šalta. Mes automobilius žiemą šildom bent 10 minučių, ką jau kalbėti apie troleibusą!). Be to, kodėl už vėlavimus darbuotojams nuimami procentai nuo atlyginimo už vėluojamą laiką, tačiau neatkreipiamas dėmesys į tai, kad grafikai sudaryti neatsižvelgiant į transporto eismo kamščius, keleivių aptarnavimą ir pan.? Nejau taip bandoma pakelti darbuotojų motyvaciją dirbti?
Deimantas A.
2016-03-31 11:27
Klausimas:
1.Norėjau paklausti, kodėl į liniją yra išleidžiami troleibusai su atplėštom reklamom su dažais, kuomet visas troleibusas, yra su plėmais. Kodėl tokie troleibusai nėra perdažomi, o perdažomi tik autobusai.Ar žali dažai brangesni už raudonus? 2. Kodėl sumažinote atlyginimą vairuotojams, nuimdamas pusę kintamos dalies t.y. 100eurų? Čia norite atrodyti savivaldybės akyse, kaip optimizuoti mokate bendrovės pajamas, apiplėšdamas pačius vairuotojus? 3. Kiek dar imituosite troleibusų pirkimo konkursų? Perkami troleibusai labai jau ilgai važiuoja į Kauną, ar dar ilgai reikės laukti?Ar nelaukti jau. 4. Kalbant apie vairuotojų uniformas. Ar pradėsite bausti vairuotojus, kurie nenešios uniformų? Jeigu taip, ar įrengsite vairuotojam, persirengimo spinteles? 5. Ką daryti vairuotojam, kuomet įlipęs asmuo atsisako susimokėti už paslaugą, bei atsisako išlipti.Kokie vairuotojo veiksmai. 6. ES privalo iki 2030 m. perpus sumažinti tradiciniais degalais varomų automobilių skaičių tai liečia viešąjį transportą taipogi. Kodėl prioritetą bendrovė skiria autobusam, kurių PERPUS reikės sumažinti, kadangi jie vidaus degimo variklius turi, o visiškai ekologiškų troleibusų, kuriuos ES didžiąją dalį pirkimo kainos kompensuotų - neperkate. 7. Kodėl niekur nėra skelbiama, kad naktiniuose maršrutuose, keleiviai turi pirkti bilietą iš vairuotojo, jog nuolatiniai bilietai negalioja. Ir ar tiesa, kad bilietą visiem reikia mokėti pilna kaina. Taisyklių nežinojimas kelia konfliktus, tarp vairuotojo ir keleivių. Kadangi naktį keleivių kontingentas nevisada yra blaivus, bet dažnai konfliktiškas, galbūt būtų įmanomas dalykas, jog troleibusą naktį lydėtų policijos ekipažas? Turėkite, omeny, kad vairuotojas, kuris reikalauja naktimis bilietų iš keleivių, surenka pinigų TRIGUBAI daugiau, nei tie vairuotojai, kurie bijo žodį pratart,ir važiuoja su atblokuotais komposteriais. Jei bus atsakyti klausimai, DĖKUI JUMS,UŽ TAI,ir sėkmės darbuose.
Grazina
2016-03-31 10:56
Klausimas:
Pageidautume,kad ant kiekvieno autobuso ir troleibuso būtų ir šone lentelė su maršruto numeriu ir pavadinimu.Šiuo metu ją turi anaptol ne kiekviena transporto priemonė.
Rozenbergeris Raimundas
2016-03-31 09:34
Klausimas:
Esu labai patenkintas atnaujintomis transporto priemonemis,autobusai yra silti, patogus ir svarus.Noreciau paklausti ar nenumatoma atnaujinti tiesioginio susisiekimo su Silainiais is Savanoriu prospekto nuo Utenos ir K.Petrausko gatviu sankryzos iki centro poilsio ir svenciu dienomis? Darbo dienomis situacija gelbeja 35 autobuso marsrutas.Ankstesniu laiku kursuodavo 54 mikroautobuso marsrutas visomis savaites dienomis.Siuo metu toje atkarpoje panaikinus mikroautobuso marsruta poilsio dienomis si atkarpa lieka be jokio tiesioginio susisiekimo su Silainiais.Ar nenumatoma sio susisiekimo atnaujinti? Butu labai patogu sios atkarpos gyventojams susisiekti su Silainiu mikrorajonu be persedimu. Noreciau uzduoti dar viena klausima kokie tolimesni troleibusu liniju ir autobusu marsrutu pletros planai? Laukiu Jusu atsakymu.ACIU
Darbuotojas
2016-03-31 09:20
Klausimas:
Direktoriau kada baigsis nelojalių Jums profesinių sąjungų narių terorizavimas? Kada nustosite kištis į profsąjungų veiklą?
B. Kazlauskas
2016-03-31 09:02
Klausimas:
Kada A. Širvinskas baigs terorizuoti darbuotojus? Kada mes be jokios įtampos galėsime dirbti ir saugiai vežti keleivius? Kada bus naujinamas troleibusų parkas?
Reda
2016-03-31 08:39
Klausimas:
Gyvenu Garliavoje, kurioje gyvena dar apie 10 tūkstančių žmonių. Ir jau ne vienus metus stebiu, kaip nuolat "karpomas" į Garliavą savaitgaliais važiuojančių maršrutinių autobusų grafikas: dabar jau tik vienas per valandą. Kaip garsiai buvo kalbama, kad sumažinus mikroautobusų bus daugiau maršrutinių, tačiau taip neatsitiko. Iš Kauno paskutinis autobusas išvažiuoja 21.45 Todėl neįmanoma autobusu nuvažiuoti į jokį renginį, teatrą. Ar planuojat kaip nors pagerinti šią situaciją?
Autobuso vairuotojas
2016-03-31 07:12
Klausimas:
Laba diena! Kodėl "Kauno autobusuose", autobusų vairuotojų didelė kaita? Ar nemanote, kad motyvacijai trukdo atlyginimas. Gal nevertėtu vien pasikliauti darbo biržos organizuojamiems autobusų vairuotojų nemokamais kursais, bet priimti ir tolimųjų reisų vairuotojus turinčius D, DE kategorijas ir norinčius čia dirbti, kurie pripratę prie sunkesnio darbo ir jų motyvacija didesnė. O gal aš klystu? Gal jūsų statistikos duomenys rodo priešingai?
Pranas
2016-03-31 00:22
Klausimas:
Mindaugai, kaip tau pasiseka išbūti direktoriaus pareigose, keičiantis Kauno miesto valdžiom, kai kitų įmonių direktoriai nuolat keičiami? Tik nesakyk, kad nėra kam tavęs pakeisti!
bedarbis
2016-03-30 23:05
Klausimas:
Kada vėl branginsite viešojo transporto bilietus?
blaivininkas
2016-03-30 23:02
Klausimas:
Sako, kad į viešąjį transportą neįleidžiami girti asmenys su kvapeliu. Tačiau prie mano akių prieš kelias dienas į troleibusą įsėdo vyras, kuris buvo toks girtas, kad vos pastovėjo ant kojų. Maža to, jis buvo prisiusiojęs į kelnes, pro klešnes varvėjo. Tačiau jis išsidrėbė ant troleibuso sėdynės. Ką daryti švariems keleiviams? Kentėti tą baisų tvaiką? Vėliau sėsti į priterštą vietą? Beje, kaip dažnai valomos autobusų ir troleibusų sėdynės?
irgi moteris
2016-03-30 22:57
Klausimas:
Man dažniausiai būna negera išlipus iš troleibuso, jeigu jį vairavo moteris. Žinote, kodėl? Nes kaip taisyklė dauguma moterų vairuotojų važiuoja labai greitai, o po to staigiai stabdo. Nuo to nuolatinio troleibuso trūkčiojimo net pykinti pradeda... Ar jūs pats nepatebėjote skirtumo, kaip troleibusus vairuoja vyrai ir moterys?
pastabuolė
2016-03-30 22:53
Klausimas:
Pastebėjau, kad troleibusuose transliuojamas garso įrašas, raginantis nekalbinti vairuotojų ir jiems netrukdyti, kai jie vairuoja. Tačiau ne kartą mačiau, kaip troleibusų vairuotojai vairuodami patys kalba telefonu. Ar tai normalu?
Aras Valiulis
2016-03-30 22:48
Klausimas:
su troleibusu parku esu susijes nuo 1981 gruodzio.Buvau sporto metodininkas,trol.vairuotojas.Po 2009m.M.Lego nusikalstamos veiklos teko 6 metams palikti Lietuva,dabar vel vairuoju troleibusa,nes,patikekit,-patinka .Bet sakykit,prasom,kaip viesas asmuo,kodel nepritarti vieno komentatoriaus,Nuniavo(pavarde)nuomonei,kad troleibusai Kaunui-nereikalingi?Juk tiesa,kad-tai atgyvena,anot vieno savivaldybes bokstu,rytu(kvaliu)Europos nesusipratimu.O ju techninis stovis,busena tikrai negali uztikrinti viesai deklaruojamo keleiviu gerbuvio.Remonto baze-apverktina,darbuotoju nervai pertempti,nes net mano tiesioginis v-kas A.Sirvinskas nieko nebegali pakeisti.Anksciau galejo.Visa tai-senai numatyta-sunaikinti troleibusus.Tai,siulau,Gerb.Gen.Direktoriau,darykit zaibskai,nutraukit troleibusu vegetacija,naikinkit netinkamas trnsporto priemones ,,a la,,mano vairuojama troleibusa gar.nr.297,apklijuota pusnogem grazuolem.Baigiu sarkazma,o jei rimtai-bukit vertas a.a.A.Zagurskio,vienintelio tikro musu vadovo.Klausmas,i kuri reikia siek tiek drasos atsakyti.Ar nelaikot buvusio siu konkurenciniu organizaciju politinio sujungimo klaida?Ir kodel dabar toks nenormalus darbuotoju supriesinimas bei baimes jausmas?Atsakykit,kaip paprasciausias pilietis,daug metu dirbes si darba.Ar ir Jus bijote?
Tichonovienė Janina
2016-03-30 21:42
Klausimas:
Dauguma dirbančiųjų įmonėse esančiose Taikos pr. norėtų, kad 17G maršruto autobusas važiuotų taikos prospektu iki Kauno termofikacinės elektrinės. Tokiu atveju būtų pagerintas susisiekimas su šia miesto dalimi iš Šilainių. Ar planuojamas toks maršruto koregavimas?
Paulius
2016-03-30 18:32
Klausimas:
kada realu, kad išvysime gatvėse naujus autobusus? Nuo praėjusių gauti 39 dėvėti autobusai, tačiau gatvėse pilną senų, netgi 1983 metais pagamintų skandinaviškų autobusų? Kitas klausimas dėl švieslenčių, kad autobusai perdažomi kaunietiška raudona spalva aišku gerai, tačiau ar nebutų prioritetas instaliuot naujas švieslentes, jei neįmanoma sutvarkyti senųjų? Vakarų Europoje niekur nemačiau autobusų su trafaretinėm maršrutų lentelėm
Ričardas
2016-03-30 16:18
Klausimas:
Ar tiesa, kad kelionių troleibusu savikaina yra tokia pati, kaip ir autobusų, nors elektra pigiau už dyzeliną?
2016-03-30 15:42
Klausimas:
Išgirdau, kad Kauno valdžia kartu su „Kauno autobusais“ užsimojo Aleksoto funikulierių ir apžvalgos aikštelę padaryti „patrauklesniais" turistams. Kas iš tiesų slepiasi po šiuo užmoju, ar nenukentės autentiški įrenginiai, aplinka?
keleivė
2016-03-30 15:37
Klausimas:
Važiuodama Kauno troleibusais asmeniškai susidūriau su labai grubiais kontrolieriais. Pavyzdžiui, buvau apšaukta net tada, kai turėjau bilietėlį, tik "nusikaltau" piktos kontrolierės akyse, nes kelias sekundes užtrukau, kol jį išsitraukiau iš piniginės. Ar ketinate tokiems nepraustaburniams rengti kokias nors mandagumo pamokėles?
Kaunietis
2016-03-30 15:23
Klausimas:
Pagal kokius kriterijus priimami autobusų ir troleibusų darbuotojai? Ar sunku surasti gerą vairuotoją? Gal geriau patiems jį pasiruošti?
Raimondas
2016-03-30 15:21
Klausimas:
Jau dveji metai, kai "Autrolis" prijungtas prie "Kauno autobusų". Ar, Jūsų nuomone, pasiteisino šių bendrovių sujungimas -- finansiškai, organizaciniai, paslaugų teikimo prasme.
Darius
2016-03-30 14:18
Klausimas:
ar tikrai normaliai funkcionuoja imones viesuju pirkimu skyriaus veikla? nes remiantis viesuju pirkimu informacija, "kauno autobusams" ausinimo skysti pigiausia yra pirkti Jonavoje. ir dar uz tokia kaina, kuri gali pateisinti visuomeninio transporto bilietu brangima.
Loreta
2016-03-30 12:52
Klausimas:
Važiavimas autobusu, troleibusu (perkant vienkartinį bilietą pas vairuotoją) Kaune jau pabrango, mikriuko bilietas - taip pat. Žadėta, kad padidinus kainas, tas pats bilietas galios persėdus į kitą viešojo transporto priemonę. Kada galios?
Jovita
2016-03-30 11:41
Klausimas:
Prie AB " Pieno žvaigždės" daugybę metų buvo 16 maršrutinio autobuso stotelė, labai patogi keleiviams. Šią stotelę panaikinote ( atseit susidaro grūstys dėl naujai įrengto šviesoforo ).Iki kitų 16 autobuso stotelių labai toli eiti. Pratęstas 10 maršruto autobusas iki Urmo bazės, tačiau jo paskutinis išvykimo laikas iš Urmo bazės 18.02. Ar jums atrodo, kad po 18 valandos keleiviams nereikia važiuoti? Prašau pratęsti 10 autobuso išvykimo iš Urmo bazės laiką iki 21 val, tuo pačiu laiku, kaip anksčiau važiavo 16 autobusas.
Kynas Gintaras
2016-03-30 09:46
Klausimas:
Ar yra planuojama atnaujinti troleibusų kontaktinį tinklą? arba bet dalį jo: kreives , iešmus? Nes atnaujinus šios mechanizmus į šiuolaikinius, greitūminius, troleibusų vidutinis greitis stipriai išaugtu ir taip būtų galima sumažinti stotelių įveikimų trukmę.
Beržas
2016-03-30 09:03
Klausimas:
Gerb. Grigeli, norėjau Jūsų paklausti, kodėl kuras Lietuvoje pinga, o autobusų bilietai kažkodėl pabrango?
Algirdas Niuniavas
2016-03-30 00:01
Klausimas:
Sveiki, grįžau po ilgo tarpo iš užsienio atostogoms ir naudojausi Kauno m. vieš, transportu kiekvieną dieną (kol kas tik troleibusais) keliaujant po Kauną. Gal galite pakomentuoti pastebėjimus kurie krito labiausiai man į akis: 1) Kodėl kai kurie troleibusai apklijuoti reklamomis nuo apačios iki viršaus, įskaitant ir langus, išėjimo dureles, dėl ko yra labai sudėtinga žvalgytis kurioje vietoje randiesi mieste ir nepasiklysti, o prieš atsidarant išėjimo durelėm pasiruošti ir matyti kur dedi koją ant šaligatvio. 2) Krito į akis ir keletą kartų prie vieš. transporto stotelių sustoję troleibusai netikėtai pradeda riedėti atbulai. Krito į akis ir viena ranka vairuojantys, o kita - kalbantys telefonu vairuotojai. 3) Kodėl vieš. transporto laukimo naujose paviljonose nėra įspėjimo, kad paviljonose draudžiama rūkyti? Teko atsidurti situacijose, kai slėpdamiesi nuo vėjo ir lietaus rūkaliai be pagarbos aplinkiniams traukia cigaretes ir pučia dūmus užėję į paviljonus. 4) Ar negalvojama pakeisti troleibusų transportą į žymiai manevringesnius ir greitesnius kelyje - autobusus. Teko susidurti su situaciją kai Kovo 25 d. reikėjo laukti troleibuso 45 min. ir jokio įspėjimo ar pranešimo apie vėlavimą (dėl avarijos Savanorių pr., kuri įtakojo troleibusų spūstį) nebuvo ir teko vėluoti į suplanuotą susitikimą. 5) Labiausiai įstrigo netvarka dėl keleivių įlaipinimo: keleiviai (ne vienas ir ne du) lipa į vidų per ''išėjimo dureles'', nors taisyklės tai draudžia. Ar nevertėtų komposterius (el. bilieto skaitytuvus) palikti tik prie priekinio įlipimo į troleibusą. Anglijoje, kur gyvenu, autobusas nepajudės iš vietos jei pro galines duris įlipęs asmuo nepažymės bilieto iškart, nes kitu atveju autobuso vairuotojas per neplanuotą patikrinimą gauna įspėjimą/baudą. Kas įdomiausiai - žmonės laikosi tvarkos. 6) Nemandagūs bilietų kontrolieriai. Bendravimas ir leksika labai grubi. Tiek su keleiviais tiek ir su vairuotojais. Dėkui už atsakymus, pagarbiai, Algirdas
Lyda Gudonienė
2016-03-29 22:19
Klausimas:
Kodėl vietoje normalaus dydžio autobuso 19-tu maršrutu važinėja miniatiūriniai, jie dar mažesni už "mikriukus" ir nepatogesni: sėdynės sugrūstos, nėra galimybės atsisėsti žmogui, turinčiam kelio sąnario problemų, praėjimo tarpas irgi labai siauras. Ypač sunku prasilenkti, kai autobusiuke būna stovinčių keleivių. Tokia transporto priemonė tinka tik jauniems, sveikiems, liekniems.Krepšio su daiktais, vykstantiems į procedūras, irgi nėra kur pasistatyti. Dar ir autobuso dažnai nebūna. O gal taip reikia, kad greičiau atsikratyti pensininkais?
NA NA
2016-03-29 19:55
Klausimas:
kada atsisakysite širvinsko paslaugų ????jo dėka, autrolyje didžiausia betvarkė ,žmonių kiršinimas ,troleibuso vairuotojai neapsaugoti nuo jo organizuojamų provokacijų,nuo traumų ,nes nėra tvarkomi troleibusai,______tvarkykite pagaliau troleibusų parko darbo vietą ,bei vairuotojų darbinius sąntikius su normaliais viršininkais
GINTARAS
2016-03-29 19:25
Klausimas:
ar nepažeidžiate viešu ir privačių interesų įdarbindamas savo savo sūnų Praną Grigelį vadovaujamoms pareigoms savaivaldybei pavaldžioje įmonėje Kauno autobusai?
Irena Latvienė
2016-03-29 19:24
Klausimas:
Ar kada nors bus nors vienas maršutinis mikroautobusas, važiuojantis iki galo Baltų prospektu, o ne ratais-kvadratais per aplinkui į klinikinę ligoninę. Žiemgalių gatve nusuka netgi du mikroautobusai - 52 ir 55, o visas naujas rajonas nuo pusės Baltų pr. lieka už geležinės uždangos.
Rozenbergeris Raimundas
2016-03-31 09:34
Klausimas:
Esu labai patenkintas atnaujintomis transporto priemonemis,autobusai yra silti, patogus ir svarus.Noreciau paklausti ar nenumatoma atnaujinti tiesioginio susisiekimo su Silainiais is Savanoriu prospekto nuo Utenos ir K.Petrausko gatviu sankryzos iki centro poilsio ir svenciu dienomis? Darbo dienomis situacija gelbeja 35 autobuso marsrutas.Ankstesniu laiku kursuodavo 54 mikroautobuso marsrutas visomis savaites dienomis.Siuo metu toje atkarpoje panaikinus mikroautobuso marsruta poilsio dienomis si atkarpa lieka be jokio tiesioginio susisiekimo su Silainiais.Ar nenumatoma sio susisiekimo atnaujinti? Butu labai patogu sios atkarpos gyventojams susisiekti su Silainiu mikrorajonu be persedimu. Noreciau uzduoti dar viena klausima kokie tolimesni troleibusu liniju ir autobusu marsrutu pletros planai? Laukiu Jusu atsakymu.ACIU
Mindaugas Grigelis Mindaugas Grigelis
2016-03-31
Atsakymas:
Malonu, kad pastebėjote atsinaujinimą. Dėl maršrutų tobulinimo siūlyčiau kreiptis į savivaldybės Transporto ir Eismo organizavimo skyrių, nes šiuos klausimus sprendžia jie. Atskirų maršrutų planavimo, koregavimo ir kitais klausimais galite kreiptis el. adresu info@kaunoautobusai.lt
Darbuotojas
2016-03-31 09:20
Klausimas:
Direktoriau kada baigsis nelojalių Jums profesinių sąjungų narių terorizavimas? Kada nustosite kištis į profsąjungų veiklą?
Mindaugas Grigelis Mindaugas Grigelis
2016-03-31
Atsakymas:
Vadovybė, tuo metu ir aš, visada siekė bendro dialogo su visomis bendrovės viduje veikiančiomis profesinėmis sąjungomis ir tikisi toliau siekti bendrų sutarimų visais klausimais, nepriklausomai nuo profesinių sąjungų narių skaičiaus. Mano nuomone, tik išsamus dialogas ir bendradarbiavimas su darbuotojais veda prie teigiamų UAB "Kauno autobusai" rezultatų, todėl negaliu įsivaizduoti jokių "terorizavimų" ir "konfliktų" iš mano, kaip vadovo, pusės.
Reda
2016-03-31 08:39
Klausimas:
Gyvenu Garliavoje, kurioje gyvena dar apie 10 tūkstančių žmonių. Ir jau ne vienus metus stebiu, kaip nuolat "karpomas" į Garliavą savaitgaliais važiuojančių maršrutinių autobusų grafikas: dabar jau tik vienas per valandą. Kaip garsiai buvo kalbama, kad sumažinus mikroautobusų bus daugiau maršrutinių, tačiau taip neatsitiko. Iš Kauno paskutinis autobusas išvažiuoja 21.45 Todėl neįmanoma autobusu nuvažiuoti į jokį renginį, teatrą. Ar planuojat kaip nors pagerinti šią situaciją?
Mindaugas Grigelis Mindaugas Grigelis
2016-03-31
Atsakymas:
Vėlgi, šiuo klausimu galite kreiptis į Kauno rajono savivaldybę. Mes, savo ruožtu, esame pasirengę keleivių poreikius Garliavos kryptimi esame pasirengę pagerinti.
Autobuso vairuotojas
2016-03-31 07:12
Klausimas:
Laba diena! Kodėl "Kauno autobusuose", autobusų vairuotojų didelė kaita? Ar nemanote, kad motyvacijai trukdo atlyginimas. Gal nevertėtu vien pasikliauti darbo biržos organizuojamiems autobusų vairuotojų nemokamais kursais, bet priimti ir tolimųjų reisų vairuotojus turinčius D, DE kategorijas ir norinčius čia dirbti, kurie pripratę prie sunkesnio darbo ir jų motyvacija didesnė. O gal aš klystu? Gal jūsų statistikos duomenys rodo priešingai?
Mindaugas Grigelis Mindaugas Grigelis
2016-03-31
Atsakymas:
Mes priimame vairuotojus, kurie turi tinkamas kvalifikacijas, dokumentus ir atitinka kitus mūsų keliamus reikalavimus saugiam keleivių pervežimui. Už atsakingą vairuotojo darbą mūsų bendrovė moka vidutiniškai 15 - 20 proc. didesnį atlyginimą nei Kauno vidurkis. Manau, kad tai mūsų darbuotojus tikrai motyvuoja.
Pranas
2016-03-31 00:22
Klausimas:
Mindaugai, kaip tau pasiseka išbūti direktoriaus pareigose, keičiantis Kauno miesto valdžiom, kai kitų įmonių direktoriai nuolat keičiami? Tik nesakyk, kad nėra kam tavęs pakeisti!
Mindaugas Grigelis Mindaugas Grigelis
2016-03-31
Atsakymas:
Nepakeičiamų žmonių nėra. Tiesiog transporto srityje dirbu jau beveik ketvirtį amžiaus. Manau, kad turiu sukaupęs pakankamai didelę patirtį, šį darbą labai mėgstu, turiu ilgalaikę įmonės vystymo strategiją ir stengiuosi ją nuosekliai įgyvendinti, tad valdžių kaitos tam neturi labai didelės įtakos.
bedarbis
2016-03-30 23:05
Klausimas:
Kada vėl branginsite viešojo transporto bilietus?
Mindaugas Grigelis Mindaugas Grigelis
2016-03-31
Atsakymas:
Šių bilietų branginti neketiname.
blaivininkas
2016-03-30 23:02
Klausimas:
Sako, kad į viešąjį transportą neįleidžiami girti asmenys su kvapeliu. Tačiau prie mano akių prieš kelias dienas į troleibusą įsėdo vyras, kuris buvo toks girtas, kad vos pastovėjo ant kojų. Maža to, jis buvo prisiusiojęs į kelnes, pro klešnes varvėjo. Tačiau jis išsidrėbė ant troleibuso sėdynės. Ką daryti švariems keleiviams? Kentėti tą baisų tvaiką? Vėliau sėsti į priterštą vietą? Beje, kaip dažnai valomos autobusų ir troleibusų sėdynės?
Mindaugas Grigelis Mindaugas Grigelis
2016-03-31
Atsakymas:
Pavienių atvejų, deja, pasitaiko. Tačiau, jei tokio keleivio dėl savo užimtumo nepastebėjo vairuotojas, kiti keleiviai turėtų informuoti vairuotoją, o jis, savo ruožtu, privalo imtis atitinkamų priemonių, kad tas pilietis būtų išlaipintas. Autobusai ir troleibusai valomi kasdien, o pilnas cheminis valymas atliekamas pagal poreikį. Jei pastebėjote užterštą autobuso sėdynę, galite drąsiai kreiptis į vairuotoją ar netgi tiesiogiai į bendrovę.
irgi moteris
2016-03-30 22:57
Klausimas:
Man dažniausiai būna negera išlipus iš troleibuso, jeigu jį vairavo moteris. Žinote, kodėl? Nes kaip taisyklė dauguma moterų vairuotojų važiuoja labai greitai, o po to staigiai stabdo. Nuo to nuolatinio troleibuso trūkčiojimo net pykinti pradeda... Ar jūs pats nepatebėjote skirtumo, kaip troleibusus vairuoja vyrai ir moterys?
Mindaugas Grigelis Mindaugas Grigelis
2016-03-31
Atsakymas:
Manau, kad moterys dažnai vairuoja netgi atsakingiau ir saugiau, tačiau kelyje pasitaiko įvairių situacijų, kliūčių, kai stabdoma staigiau.
pastabuolė
2016-03-30 22:53
Klausimas:
Pastebėjau, kad troleibusuose transliuojamas garso įrašas, raginantis nekalbinti vairuotojų ir jiems netrukdyti, kai jie vairuoja. Tačiau ne kartą mačiau, kaip troleibusų vairuotojai vairuodami patys kalba telefonu. Ar tai normalu?
Mindaugas Grigelis Mindaugas Grigelis
2016-03-31
Atsakymas:
Iš tiesu, kalbėti telefonu vairuotojui draudžia ir mūsų bendrovės vidaus, ir kelių eismo taisyklės. Tokio elgesio mes netoleruojame, nebent vairuotojas naudojasi telefono laisvųjų rankų įranga.
Aras Valiulis
2016-03-30 22:48
Klausimas:
su troleibusu parku esu susijes nuo 1981 gruodzio.Buvau sporto metodininkas,trol.vairuotojas.Po 2009m.M.Lego nusikalstamos veiklos teko 6 metams palikti Lietuva,dabar vel vairuoju troleibusa,nes,patikekit,-patinka .Bet sakykit,prasom,kaip viesas asmuo,kodel nepritarti vieno komentatoriaus,Nuniavo(pavarde)nuomonei,kad troleibusai Kaunui-nereikalingi?Juk tiesa,kad-tai atgyvena,anot vieno savivaldybes bokstu,rytu(kvaliu)Europos nesusipratimu.O ju techninis stovis,busena tikrai negali uztikrinti viesai deklaruojamo keleiviu gerbuvio.Remonto baze-apverktina,darbuotoju nervai pertempti,nes net mano tiesioginis v-kas A.Sirvinskas nieko nebegali pakeisti.Anksciau galejo.Visa tai-senai numatyta-sunaikinti troleibusus.Tai,siulau,Gerb.Gen.Direktoriau,darykit zaibskai,nutraukit troleibusu vegetacija,naikinkit netinkamas trnsporto priemones ,,a la,,mano vairuojama troleibusa gar.nr.297,apklijuota pusnogem grazuolem.Baigiu sarkazma,o jei rimtai-bukit vertas a.a.A.Zagurskio,vienintelio tikro musu vadovo.Klausmas,i kuri reikia siek tiek drasos atsakyti.Ar nelaikot buvusio siu konkurenciniu organizaciju politinio sujungimo klaida?Ir kodel dabar toks nenormalus darbuotoju supriesinimas bei baimes jausmas?Atsakykit,kaip paprasciausias pilietis,daug metu dirbes si darba.Ar ir Jus bijote?
Mindaugas Grigelis Mindaugas Grigelis
2016-03-31
Atsakymas:
Troleibusų parko tikrai neketiname naikinti. Šiuo metu netgi vyksta konkursas papildomų jau dėvėtų troleibusų įsigijimui, kad galėtume pakeisti susidėvėjusius. Taip pat ieškome galimybių visiškai naujų troleibusų įsigijimui. Planuojame įsigyti 60 - 70 naujų troleibusų. Skiriame didelį dėmesį ir troleibusų kontaktinio tinklo atnaujinimui. Rengiamas projektas dėl Tvirtovės al. bei Savanorių prospekto, Sukilėlių ir Žeimenos g. bei N.Ožeškienės ir K.Donelaičio g. Dėl parkų sujungimo: politine klaida to nelaikau. Toks sujungimas padeda optimaliau organizuoti viešojo transporto veikimą Kaune.
Paulius
2016-03-30 18:32
Klausimas:
kada realu, kad išvysime gatvėse naujus autobusus? Nuo praėjusių gauti 39 dėvėti autobusai, tačiau gatvėse pilną senų, netgi 1983 metais pagamintų skandinaviškų autobusų? Kitas klausimas dėl švieslenčių, kad autobusai perdažomi kaunietiška raudona spalva aišku gerai, tačiau ar nebutų prioritetas instaliuot naujas švieslentes, jei neįmanoma sutvarkyti senųjų? Vakarų Europoje niekur nemačiau autobusų su trafaretinėm maršrutų lentelėm
Mindaugas Grigelis Mindaugas Grigelis
2016-03-31
Atsakymas:
Apie 30 kokybiškų, nors ir naudotų autobusų ketiname įsigyti dar šiemet. Kitąmet, pasinaudojant ES struktūrinių fondų lėšomis, savo parką žadame papildyti maždaug tiek pat - visiškai naujų autobusų. Beje, 10 naujų mažos talpos autobusų jau spalio mėnesį pradės kursuoti miesto gatvėmis. Dėl švieslenčių pritariu, kad visi autobusai privalo būti su kokybiškomis švieslentėmis. Stengsimės tai įgyvendinti iki šių metų pabaigos.
Ričardas
2016-03-30 16:18
Klausimas:
Ar tiesa, kad kelionių troleibusu savikaina yra tokia pati, kaip ir autobusų, nors elektra pigiau už dyzeliną?
Mindaugas Grigelis Mindaugas Grigelis
2016-03-31
Atsakymas:
Iš tiesu, elektra pigesnė už dizeliną. Tačiau troleibusams, priešingai nei autobusams, reikalingas ir kontaktinis tinklas, kurio aptarnavimas bei išlaikymas taip pat kainuoja. Be to, troleibusas yra gerokai, 50 - 80 proc. brangesnis nei dizeliu varomas autobusas. Tad galutiniame rezultate eksploatavimo savikaina yra beveik ta pati.
2016-03-30 15:42
Klausimas:
Išgirdau, kad Kauno valdžia kartu su „Kauno autobusais“ užsimojo Aleksoto funikulierių ir apžvalgos aikštelę padaryti „patrauklesniais" turistams. Kas iš tiesų slepiasi po šiuo užmoju, ar nenukentės autentiški įrenginiai, aplinka?
Mindaugas Grigelis Mindaugas Grigelis
2016-03-31
Atsakymas:
Yra planų dėl funikulieriaus atnaujinimo. Norime, jog šis objektas taptų patrauklesnis tiek gyventojams, tiek miesto svečiams. Žinoma, siekiame išlaikyti ir jo autentiškumą.
keleivė
2016-03-30 15:37
Klausimas:
Važiuodama Kauno troleibusais asmeniškai susidūriau su labai grubiais kontrolieriais. Pavyzdžiui, buvau apšaukta net tada, kai turėjau bilietėlį, tik "nusikaltau" piktos kontrolierės akyse, nes kelias sekundes užtrukau, kol jį išsitraukiau iš piniginės. Ar ketinate tokiems nepraustaburniams rengti kokias nors mandagumo pamokėles?
Mindaugas Grigelis Mindaugas Grigelis
2016-03-31
Atsakymas:
Jei taip nutiko iš tiesu, atsiprašome. Nemandagus kontrolierių elgesys netoleruotinas. Už tokius kontrolierių paslaugų teikimo nusižengimus mūsų sutartyje su saugos tarnyba, atliekančia kontrolės funkcijas, yra numatytos baudos. Todėl susidūrę su netinkamu jų elgesiu galite mus informuoti info@kaunoautobusai.lt
Loreta
2016-03-30 12:52
Klausimas:
Važiavimas autobusu, troleibusu (perkant vienkartinį bilietą pas vairuotoją) Kaune jau pabrango, mikriuko bilietas - taip pat. Žadėta, kad padidinus kainas, tas pats bilietas galios persėdus į kitą viešojo transporto priemonę. Kada galios?
Mindaugas Grigelis Mindaugas Grigelis
2016-03-31
Atsakymas:
Mūsų bendrovėje ši sistema veikia jau seniai. Iš autobuso galima persėsti į kitą troleibusą ar autobusą bei atvirkščiai. Jei kalbate apie maršrutinį "Kautros" taksi, tai į jį persėsti su "Kauno autobusų" bilietu nebus galima. Tai dvi skirtingos viešojo transporto rūšys, turinčios atskiras bilietų sistemas.
Beržas
2016-03-30 09:03
Klausimas:
Gerb. Grigeli, norėjau Jūsų paklausti, kodėl kuras Lietuvoje pinga, o autobusų bilietai kažkodėl pabrango?
Mindaugas Grigelis Mindaugas Grigelis
2016-03-31
Atsakymas:
Pagrindinis kainų pokytis - tai bilietas, perkamas iš vairuotojo. Toks sprendimas priimtas todėl, kad net 57 proc. visų vienkartinių autobusų ir troleibusų bilietų keleiviai perka iš vairuotojo. "Kauno autobusai", siekdami dar sklandesnio, kokybiškesnio ir spartesnio klientų pervežimo, sutinka, jog tokios priemonės keleivius paskatins bilietu pasirūpinti iš anksto. Jie bilietas įsigijamas iš anksto, ženklaus pabrangimo nėra, o kitų tipų bilietai netgi atpigo.
Algirdas Niuniavas
2016-03-30 00:01
Klausimas:
Sveiki, grįžau po ilgo tarpo iš užsienio atostogoms ir naudojausi Kauno m. vieš, transportu kiekvieną dieną (kol kas tik troleibusais) keliaujant po Kauną. Gal galite pakomentuoti pastebėjimus kurie krito labiausiai man į akis: 1) Kodėl kai kurie troleibusai apklijuoti reklamomis nuo apačios iki viršaus, įskaitant ir langus, išėjimo dureles, dėl ko yra labai sudėtinga žvalgytis kurioje vietoje randiesi mieste ir nepasiklysti, o prieš atsidarant išėjimo durelėm pasiruošti ir matyti kur dedi koją ant šaligatvio. 2) Krito į akis ir keletą kartų prie vieš. transporto stotelių sustoję troleibusai netikėtai pradeda riedėti atbulai. Krito į akis ir viena ranka vairuojantys, o kita - kalbantys telefonu vairuotojai. 3) Kodėl vieš. transporto laukimo naujose paviljonose nėra įspėjimo, kad paviljonose draudžiama rūkyti? Teko atsidurti situacijose, kai slėpdamiesi nuo vėjo ir lietaus rūkaliai be pagarbos aplinkiniams traukia cigaretes ir pučia dūmus užėję į paviljonus. 4) Ar negalvojama pakeisti troleibusų transportą į žymiai manevringesnius ir greitesnius kelyje - autobusus. Teko susidurti su situaciją kai Kovo 25 d. reikėjo laukti troleibuso 45 min. ir jokio įspėjimo ar pranešimo apie vėlavimą (dėl avarijos Savanorių pr., kuri įtakojo troleibusų spūstį) nebuvo ir teko vėluoti į suplanuotą susitikimą. 5) Labiausiai įstrigo netvarka dėl keleivių įlaipinimo: keleiviai (ne vienas ir ne du) lipa į vidų per ''išėjimo dureles'', nors taisyklės tai draudžia. Ar nevertėtų komposterius (el. bilieto skaitytuvus) palikti tik prie priekinio įlipimo į troleibusą. Anglijoje, kur gyvenu, autobusas nepajudės iš vietos jei pro galines duris įlipęs asmuo nepažymės bilieto iškart, nes kitu atveju autobuso vairuotojas per neplanuotą patikrinimą gauna įspėjimą/baudą. Kas įdomiausiai - žmonės laikosi tvarkos. 6) Nemandagūs bilietų kontrolieriai. Bendravimas ir leksika labai grubi. Tiek su keleiviais tiek ir su vairuotojais. Dėkui už atsakymus, pagarbiai, Algirdas
Mindaugas Grigelis Mindaugas Grigelis
2016-03-31
Atsakymas:
Svarstome galimybę transporto priemonių reklamomis nebenukloti. Galbūt ateityje reklamai vietos paliksime tik ant autobuso galo. Kalbant apie rūkymą, kiekvienas žmogus žino, jog tai daryti viešoje vietoje, kaip transporto stotelės, draudžiama. Mes, savo ruožtu, pamąstysime apie tokį ženklinimą stotelių stoginėse. Dėl įspėjimo apie vėluojančias transporto priemones mes šią problemą bandome spręsti švieslenčių bei mobiliųjų aplikacijų pagalba. Dėl komposterio tik autobuso priekyje: taip susidaro nemažos keleivių spūstys ir gerokai lėtėja jų kelionė bei kenčia komfortas. Į kitus jūsų pateiktus klausimus atsakiau anksčiau.
Lyda Gudonienė
2016-03-29 22:19
Klausimas:
Kodėl vietoje normalaus dydžio autobuso 19-tu maršrutu važinėja miniatiūriniai, jie dar mažesni už "mikriukus" ir nepatogesni: sėdynės sugrūstos, nėra galimybės atsisėsti žmogui, turinčiam kelio sąnario problemų, praėjimo tarpas irgi labai siauras. Ypač sunku prasilenkti, kai autobusiuke būna stovinčių keleivių. Tokia transporto priemonė tinka tik jauniems, sveikiems, liekniems.Krepšio su daiktais, vykstantiems į procedūras, irgi nėra kur pasistatyti. Dar ir autobuso dažnai nebūna. O gal taip reikia, kad greičiau atsikratyti pensininkais?
Mindaugas Grigelis Mindaugas Grigelis
2016-03-31
Atsakymas:
Šio maršruto aptarnavimą lemia techniniai parametrai. Prieš KMUK Skubios pagalbos centro įrengtame žeide normalus 12 metrų ilgio autobusas neturi galimybės apsisukti. Tačiau šią problemą Klinikų vadovybė žadėjo išspręsti modernizuojant apsisukimo žiedą. keleiviams patogumo suteiks ir mūsų naujai įsigyti mažos talpos autobusai.

Pasiūlyk svečią

*Jūsų pateikti asmens duomenys bus naudojami pasiūlymo administravimo tikslais

Visas archyvas

Daugiau...