Pagaliau signaliniais stulpeliais yra sustabdyti prie Žvejų rūmų šaligatviu važinėję lengvieji automobiliai, kurie, nepaisydami draudžiamųjų eismo ženklų, trumpindavo kelią į tuose pačiuose Žvejų rūmuose esantį sporto klubą.
Klaipėdiečiams nuostabą kelia kelininkų išmonė – Antrojoje Melnragėje darbininkai automobilių stovėjimo vietas aikštelėje paženklino taip, kad neaišku, kaip palikti mašiną nepažeidžiant taisyklių.
Lietuvoje per metus net 177 dienas sulaukiame kritulių. Lietus apsunkina vairavimo sąlygas – ne tik pablogėja matomumas, bet smarkiai lyjant horizontaliojo ženklinimo juostos tampa sunkiai įžiūrimos. Siekiant padidinti eismo saugumą kai kuriose šalyse pradėtas naudoti taškinis (angl. Dot Line) ženklinimas. Šiemet pirmą kartą šis ženklinimo būdas išbandytas ir Lietuvoje.
Klaipėdos gatvėse neseniai pradėtas atnaujinti horizontalusis gatvių ženklinimas. Pirmiausia darbai startavo magistralinėse gatvėse. Kiek vėliau jie pasklis po visą miestą.
Minijos gatvės dalyje, kur buvo klojama nauja ištisinė danga, darbai beveik baigti. Šiame ruože liko nubraižyti tik horizontalųjį ženklinimą. Tai ketinama padaryti, kai tik leis orai.
Kretingos gatvėje atnaujintas jau kurį laiką itin blankus buvęs horizontalusis kelio ženklinimas. Netrukus bus paryškintos ir pėsčiųjų perėjos. Šioje arterijoje planuojama ir daugiau smulkių pokyčių.
Taikos ir Baltijos prospektų žiedinė sankryža pažymėta naujomis linijomis. Horizontalų ženklinimą ketinama atnaujinti visose pagrindinėse gatvėse. Tačiau pagrindiniai darbai prasidės, kai bus išrinktas naujas rangovas.