Netvarkingų taršių automobilių savininkai artimiausiu metu gali būti įpareigoti pakartotinai atlikti techninę apžiūrą. Kaip antradienį Seime sakė ministras Simonas Gentvilas, sprendimus žadama priimti vėliausiai kitų metų pradžioje.
Klaipėdoje atlikti aplinkos monitoringo tyrimai rodo, kad situacija mieste negerėja. Miesto vadovai prasitarė, kokių priemonių teks imtis, kad bent jau pačiame centre oro kokybė gerėtų – į centrą nebus įleidžiami taršūs automobiliai.
Apmokestinant taršių automobilių savininkus dalis vadinamojo taršos mokesčio turėtų grįžti žmonėms, ypač gaunantiems mažesnes pajamas, sako prezidento patarėjas.
Svarstant apie automobilių taršos mokesčio peržiūrą sutariama, kad reikia ieškoti paskatų gyventojams persėsti nuo taršių į mažiau taršius automobilius, tačiau taip pat svarbu įvertinti ir siūlomų pokyčių socialines pasekmes, teigia susisiekimo ministras Marius Skuodis.
Lietuvoje nuo 2020 metų liepos 1-osios galiojant taršių automobilių mokesčiui, į valstybės biudžetą per septynis mėnesius surinkta 17,35 mln. eurų, rodo įmonės „Regitra“ duomenys.
Vyriausybė šią savaitę spręs, ar pritarti sprendimui papildomai 3 mln. eurų kompensacijoms už taršių automobilių naikinimą ir taip pratęsti šią programą.
Vyriausybė trečiadienį atidėjo sprendimą dėl papildomų 3 mln. eurų skyrimo kompensacijoms už tarškių automobilių sunaikinimą. Pasak premjero Sauliaus Skvernelio, klausimas turi būti suderintas su žemės ūkio ministru, kadangi papildomas lėšas siūloma skirti sumažinus finansavimą išmaniosios melioracijos įrengimui.