Kinijoje – automobilių gamybos bumas: per praeitų metų dešimt mėnesių nuo konvejerių nuriedėjo 21 mln. transporto priemonių – beveik dukart daugiau nei ES šalyse ir Didžiojoje Britanijoje.
„Volkswagen“ dėl mažos paklausos stabdys gamtinėmis dujomis varomų automobilių modelių gamybą, teigia „Volkswagen“ plėtros direktorius Frankas Welschas.
Turbūt nei vienas, nusprendęs įsigyti naują automobilį iš salono, nemąsto apie tai, kaip ir kokiu būdu naujausios transporto priemonės atkeliauja iki klientų. 40 ar 10 valandų trunka vieno automobilio gamyba? Kokiose gamyklose? Kaip jie pasiekia Lietuvą?
Prancūzijoje viešint Irano užsienio reikalų ministrui abiejų šalių automobilių gamintojai paskelbė apie dar glaudesnį bendradarbiavimą, kurio tikslas – kitų metų pabaigoje pristatyti naujus bendrus modelius. Jį gamintų didžiausia Artimuosiuose Rytuose Irano Khodro gamykla.
Praėjusią savaitę Italijos automobilių gamintojas „Fiat“ užfiksavo naują pasiekimą – iš FCA gamyklos Lenkijoje išriedėjo pagamintas jau 1 500 000-tasis stilingasis miesto automobilis „Fiat 500“. Baltos spalvos 500-tukas iš gamyklos keliaus tiesiai į kliento Prancūzijoje namus.
„Atgimęs po 50 metų pertraukos, „Fiat 500“ modelis vėl tapo pasauliniu bestseleriu – per daugiau nei 8 metus į įvairius pasaulio kraštus išriedėjo 1,5 mln. automobilių. Šiandien šis išskirtinio dizaino itališkas mažylis parduodamas daugiau nei 100 rinkų – nuo Lietuvos iki I
"SEAT" pristatė savo ateities planus, siekiančius net 2025-uosius metus. Ispanijoje vykusiame atstovų susitikime, kuriame dalyvavo net 550 "SEAT" automobilių atstovų iš visos Europos, "SEAT" valdybos pirmininkas Dr. Francisco Javier Garcia Sanzas bei vykdantysis direktorius Luca de Meo, buvo atskleisti ateinančių dešimties metų planai ir pelningumą skatinantys tikslai.
Remiantis trimis pagrindiniais strategijos tikslais, kompanija didžiulį dėmesį skirs augančių segmentų modelių vystymui, taikant „Leon“ modelio sėkmės formulę. "SEAT" taip pat sieks didinti klientų pas
Ukrainos nacionalinės statistikos žinybos duomenimis, 2014-aisiais šalyje pagaminta 28,7 tūkst. automobilių - 43 proc. mažiau nei 2013 metais.
Vien tik lengvųjų automobilių gamyba sumenko 43,3 proc. iki 25,9 tūkst., krovininių automobilių - 15,2 proc. iki 1,9 tūkst., autobusų - 63,5 proc. iki 0,9 tūkstančio.
Užpernai Ukraina automobilių gamybą pernai sumažino trečdaliu.
Baltarusijai pavyko susitarti su JAV automobilių pramonės gigantu „General Motors“ dėl automobilių surinkimo įmonės Baltarusijoje, kuri per metus gamintų 20-25 tūkst. lengvųjų automobilių, pranešė Baltarusijos premjeras Michailas Miasnikovičius.
„Susitarta dėl šio projekto įgyvendinimo etapų. (...). Nuo 2017-ųjų gamyba būtų lokalizuota ne mažiau 30 proc., o nuo 2018 metų vidurio – 50 proc. ir daugiau“, – sakė Baltarusijos vyriausybės vadovas.
Jo žodžiais, Baltarusijoje būtų surenkami kitokie nei Rusijoje ar Rytų Europoje „General Motors“ priklausa
Lietuvoje modernizuojant profesinį specialistų rengimą, rugsėjo pradžioje Vilniaus technologijų ir verslo profesinio mokymo centre buvo atidaryti Inžinerinės pramonės sektorinio praktinio mokymo ir Energetikos sektorinis profesinio mokymo centrai. Čia besimokantieji galės įgyti aukščiausią, darbo rinkos poreikius atitinkantį pasirengimą. Tokių centrų Lietuvoje vis daugėja – iki 2015 m. jų planuojama atidaryti per 40.
„Tiek čia esančiose klasėse, tiek kituose rūmuose, kur yra kompiuterizuotų staklių dirbtuvės, teko lankytis, vaizdas – tikrai įspūdingas. Visų
Lengvas ir puikiai valdomas sedanas taps pačiu taupiausiu „Jaguar“ modeliu istorijoje.
Naujasis kompaktinės klasės sedanas XE kuriamas tam, kad šios klasės standartai būtų pakeisti. Automobilis konstruojamas naudojant modulinę „Jaguar“ architektūrą, tačiau jo monokoko tipo kėbulo konstrukcija bus unikali – net 75 proc. struktūros sudarys aliuminio dalys. Pasak kūrėjų, konstrukcija leis pasiūlyti vartotojams tikrą vairuotojui skirtą automobilį, išsiskiriantį ne tik išvaizda, bet ir važiavimo kokybe bei valdymu.
Nedidelis svoris visuomet buvo „Jaguar“ gen