Lietuvos banko (LB) vertinimu, nors mažėja fizinių bankų klientų aptarnavimo skyrių, poreikis „gyvai“ konsultacijai išlieka. Tačiau, anot LB atstovės, gyventojai nepakankamai informuojami apie alternatyvias aptarnavimo galimybes.
Ekonominė stagnacija – vis ryškesnė. Teismuose daugėja bylų dėl negražintų skolų, nemokamų paskolų ir nevykdomų pirkimo–pardavimo sutarčių. Bylų daugėja tūkstančiais. Plačiau apie tai kalbėjo Finansų ir kreditų valdymo asociacijos prezidentas Marius Jansonas.
ES pirmadienį priėmus įstatymą, pagal kurį bankai privalės visame šalių bloke teikti momentinių atsiskaitymų paslaugą, bankų klientai netrukus galės vos per kelias sekundes pervesti lėšas visoje Europoje.
Lietuvos bankas (LB) ir Finansų ministerija rengia įstatymo pataisas ir siūlys įpareigoti bankus teikti dvi būsto paskolų alternatyvas, įskaitant fiksuotas palūkanas.
Pirmadienį ir antradienį fiksuoti sutrikimai tapatybės patvirtinimo elektroninėje erdvėje programėlės „Smart-ID“ veikla. Dalis vartotojų negalėjo iš pirmo karto prisijungti prie „Smart-ID“ programėlės.
Kalbėdama apie tai, ką Finansų ministerija teiks svarstyti Seimui pavasario sesijos metu, finansų ministrė Gintarė Skaistė išskyrė du projektus, kurie yra „arčiau žmogaus“: siūlymą sumažinti mėnesinį aptarnavimo mokestį bankuose už žmogaus sąskaitas bei įstatymą, kuris įpareigotų kredito institucijas siūlyti ne tik kintamas, bet ir fiksuotas palūkanų normas.
Lietuvos gynybos pramonės įmonėms skundžiantis, kad šalies bankai dažnai vengia joms atidaryti sąskaitas, Lietuvos bankų asociacija teigia, kad dėl to priimami individualūs sprendimai, sąskaitos atidaromos visoms įmonėms, kurios atitinka keliamus reikalavimus.
Vienas iš pagrindinių bankų Lietuvoje – „Revolut“ jau padidino kai kurių paslaugų įkainius, tuo metu „Luminor“ ir „Šiaulių bankas“ tai ruošiasi padaryti nuo kitų metų. Visgi, anot bankų atstovų, pagrindiniai kasdienių paslaugų mokesčiai nesikeičia, o paslaugų planai brangsta tik nuo 10 centų iki 2 eurų.