Šį penktadienį 14 val. Klaipėdos uosto direkcijoje, pirmojo aukšto fojė, bus atidaryta profesionalių Klaipėdos menininkų paroda „Jūros stichijos nugludinti...“, skirta 100-osioms uosto perdavimo Lietuvai metinėms.
Antradienį Klaipėdos uoste bus išbandomas jungtinės mokslininkų komandos sukurtas povandeninio drono, galinčio tirti vandens telkinių dugną, prototipas. Įrenginys kainavo beveik 9 mln. eurų.
Klaipėdos uosto direkcijai nuo šių metų sausio pradžios tapus akcine bendrove, ji ruošiasi keisti prieš tris dešimtmečius sukurtą prekės ženklą ir skelbs tam konkursą.
Klaipėdos uosto direkcija turės sumokėti likviduojamai bendrovei „Hidrostatyba“ daugiau nei 260 tūkst. eurų už papildomus darbus, rekonstruojant Vakarų laivų gamyklos naudojamas uosto krantines. Įmonė prašė jai sumokėti 307 tūkst. eurų (su PVM).
Naujoji Smiltynės perkėla ir Klaipėdos uosto direkcija iki 2024 metų vasaros už kelis milijonus eurų ketina rekonstruoti krantines bei įrengti reguliuojamas rampas. Darbai vyks ne vasaros sezono metu, kad būtų išvengta transporto spūsčių.
Uosto direkcija pranešė nepritarianti, kad Odesos vardu būtų pavadinta jai priklausančiame Kruizinių laivų terminale esanti aikštė, todėl Klaipėdos savivaldybei teks ieškoti kitos vietos.
Suomijos stebėjimo ir ryšių sistemų įmonė „Navielektro“ iki kitų metų pavasario Klaipėdos uosto direkcijos radarus turėtų prijungti prie Lietuvos kariuomenės integruotos jūrų stebėjimo sistemos. Tikimasi, kad vieninga stebėjimo sistema geriau apsaugos uostą nuo potencialių karinių grėsmių.
Susisiekimas ministras teigia neturintis pagrindo Klaipėdos uosto direkcijos vadovu neskirti beveik prieš du mėnesius konkursą laimėjusį buvusį koncerno „Achemos grupė“ valdomos Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos („Klasco“) gamybos direktoriaus Algio Latako. Vis dėlto ministras teigia norintis išsiaiškinti, ar jam vadovaujant uostui galėtų kilti interesų konfliktas.