Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus vedėjas Rimantas Mockus teisme iš tarybos narės Alinos Velykienės siekia vieno euro neturtinės žalos atlyginimo už pažemintą garbę ir orumą.
Klaipėdos taksi sektoriuje įtampa neslūgsta. Dar pavasarį taksistai prašė riboti pavėžėjimo teises turinčiųjų veiklą. O dabar taksistams nerimą kelia vis garsesnės kalbos apie savivaldybės ketinimus kurti miesto taksi parką.
Klaipėdos savivaldybės Miesto ūkio departamento direktoriui Liudvikui Dūdai ir Transporto skyriaus vedėjui Rimantui Mockui nepavyko įrodyti, kad buvo neteisingai nubausti dėl rugsėjį sutrikusio maršrutinių taksi paslaugos teikimo.
Klaipėdos savivaldybės administracijos direktoriaus Sauliaus Budino inicijuotas tarnybinis patikrinimas, kurio metu aiškintasi, kas kaltas, kad rugsėjo pradžioje laikinai buvo nutrauktas maršrutinių taksi paslaugos teikimas, baigtas.
Smiltynėje naujai pastatytas kelio ženklas, liudijantis, kad iki artimiausio turizmo informacijos centro yra 20 km, poilsiautojams užminė mįslę. Tiek klaipėdiečiai, tiek svečiai stebėjosi, ką reiškia ši informacija ir kur link nukreipia ši nuoroda. Paaiškėjo, jog kelią remontuojantys darbininkai tiesiog suklydo.
Mieste daugėja nelegalių taksistų. Apsimetėliai klientų dažniausiai tyko naktimis prie populiariausių pasilinksminimo įstaigų. Iš neapsižiūrėjusių žmonių tie pavėžėjai už kelionę nuplėšia tris ar net keturis kartus daugiau nei ši kainuotų tradiciškai. Piktinamasi tuo, kad pati valstybė padeda klestėti sukčiams.
Kretingos ir Klaipėdos gatvių žiedinės sankryžos patobulinimo – plastikinių stulpelių, kurie dažnai niokojami, pakeitimo betoniniais stulpeliais – dar reikės palaukti.
Savininkams nebereikės teikti prašymų, kad nemokamai galėtų statyti elektromobilius centrinėje miesto dalyje. Užteks specialių tokioms transporto priemonėms skirtų valstybinių numerių.
Būstas centrinėje Klaipėdos dalyje, kur už automobilių stovėjimą reikia mokėti ir daugiabučių namų kiemuose, – ne priežastis gauti lengvatinį leidimą. Už teisę nemokamai laikyti mašiną prie savo namų klaipėdietė kovoja jau dvejus metus, tačiau, panašu, pergalės taip ir nepasieks. Kelią tam užkerta miesto tarybos patvirtinta tvarka.
Kai kuriems vairuotojams Teatro aikštė atstoja automobilių stovėjimo aikštelę. Specialistai neabejoja – viena pagrindinių miesto erdvių turėtų likti reprezentacine vieta, o ne patogia vietele mašinoms statyti.