Klaipėdietis siekia įteisinti Tarptautinę kliento dieną


2010-03-18
Kristina Paukštytė
Klaipėdietis siekia įteisinti Tarptautinę kliento dieną

Nors pasaulis kasdien mini pačias įvairiausias ir netikėčiausias progas, iki šiol niekas nesugalvojo, jog būtina pagerbti ir klientus. Tačiau tikėtina, kad kalendoriuose jau netrukus atsiras ir kliento diena.

Klaipėdietis Filipas Borcovas pastebėjęs, jog pasaulyje nėra nė vienos dienos, kuria būtų atsidėkojama klientams, nutarė šią klaidą ištaisyti.

Jis užsimojo bei atkakliai siekia, kad kovo 19-oji būtų paskelbta bei pripažinta kliento diena. Tačiau įregistruodamas šią naują šventę jis siekia, jog ši diena būtų švenčiama ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje.

"Kiekviena diena yra savotiška šventė – minime ir meilės, ir boso, paukščių, medikų, barmenų, muziejų, šokolado, kiaušinio ar kitas dienas, tačiau niekas nemini kliento dienos. Tai būtina pakeisti. Juk klientai yra būtent tie žmonės, iš kurių verslas uždirba, tad jiems būtina atsidėkoti. Kol kas šią idėją skleidžiu tik Lietuvoje, tačiau tikiuosi, kad po kelių metų klientų diena bus minima ne tik čia, Europoje, bet ir visame pasaulyje", – savo tikslų neslėpė F.Borcovas.

Idėjos autorius tikina, jog tai būtų puiki proga pagaliau pasaulyje pasireikšti ir Lietuvai, mat iki šiol neegzistuoja nė viena tarptautinė diena, kurios idėjos pradininkai būtų lietuviai.

Pasak F.Borcovo, kiekvienos srities verslininkai galėtų patys susigalvoti, kaip minint kliento dieną jiems atsidėkoti – vieni jų galėtų įteikti kokių dovanų, kiti nuolaidų paslaugoms ar daiktams, treti galbūt organizuoti šventinius vakarėlius. Jis įsitikinęs, jog idėjų, kaip pagerbti klientus, yra apstu.

Pašnekovas pabrėžė, kad šią mintį jau kurį laiką jis intensyviai skleidžia verslo pasaulyje, tad tiki, jog daugelis verslininkų jai pritars ir šie savo klientams padėką išreikš jau šiemet.