Nuotaika nepagerės, nors mes ir tūkstantį kartų sau sakytume “pralinksmėk!”


2006-02-28
Nuotaika nepagerės, nors mes ir tūkstantį kartų sau sakytume “pralinksmėk!”

Nuotaika nepagerės, nors mes ir tūkstantį kartų sau sakytume “pralinksmėk!”

Dobradziejus Kozjė ogly
Linksmaplautis

Internetininkai peikia

Internetininkai pritarė vakar “Margutyje” išspausdintam Keleivio laiškui “Godumas su nemokšiškumo atspalviu”.

Tikra tiesa, o stotis – siaubas!

Tai

Visiškai teisingai. Man taip pat buvo atsakyta tokiu tonu, po kurio antrą kartą skambinti nesinori. Dabar prireikus skambinu 118. Suteikia tokią pačią informaciją. Pasilabina ir palinki geros dienos. Pabandykite!

Val. (41 m.)

Labai teisingas pastebėjimas. Piktos tos moteriškės – grynos biudžetininkės. Čia ne tik Autobusų stoties, bet ir daugelio viešųjų įstaigų problema.

Reikia susirūpinti vadyba, o viršininkei įnešti naujų vėjų į šią organizaciją.

a (19 m.)

Tikrai nesinori skambinti į informaciją. Kas ten sėdi? Nejaugi nėra malonesnio žmogaus, kuris viską paaiškintų ir palinkėtų geros dienos kaip parduotuvėse? Ir už ką moka patarnautojai pinigus. Matyt, viršininkei artimas žmogus...

012

Gavome iš Autobusų stoties viršininkės atsakymą.

Atsakymas “Keleiviui”

Mus džiugina Jūsų rūpestis, kad Klaipėdos autobusų stotis sulauktų kuo daugiau keleivių. Todėl dar kartą primename – informacija telefonu apie Klaipėdos autobusų stoties paslaugas yra nemokama ir tik svarstoma, ar ją apmokestinti, kaip prieš trejus metus padarė mūsų kolegos Vilniuje. Vilniečių pavyzdys įrodė, jog mokesčio už skambutį įvedimas neturėjo jokios įtakos keleivių srautams. Tik sumažėjo telefoninių chuliganų skambučių. Juk ne paslaptis, kad būtent jie gaišina ne tik mūsų darbuotojų, bet ir kitų klientų laiką.

Klaipėdos autobusų stotis netrukus bus remontuojama ir keleivių informavimo tvarka tikrai keisis. Be abejo, stengsimės, kad ji būtų patogesnė klientams. Ačiū už Jūsų nuomonę.

Pagarbiai,
Danutė Kubilienė
Klaipėdos autobusų stoties viršininkė

Sudie, Lietuvos perle!

Į Juodkrantę, į savo koloniją, netrukus iš svetimų kraštų grįš ilgai laukti kormoranai, kitaip tariant, paukščiai žuvėdai.

Grįš nei daug jų, nei mažai – apie 10-12 tūkstančių žuvėdų.

Kur jūs žiemojote, mieli marių žuvies smaguriai? Ar kartais bežiemodami nepasigavot kokio paukštgripio? Dar mus, velnio veislės, užkrėsit...

Mus tai mus, bet kas bus, jei koks pilvotas memelenderis ateis į kormoranų koloniją pasižiūrėti tų žuvies smakų ir kris aukštielninkas, apdergtas mirtinai nuodingų žuvėdų išmatų? Pasaulinis skandalas!.. Halt! Halt! – dar ilgai skambės tragediją mačiusių ausyse. Bet pagelbėt tam žmogui niekas negalės.

Ar pasiruošę neringiškiai kovai su žmogaus gyvybei pavojingu paukštgripiu? Neteko girdėti, kad tai irmedei (taip yra vadinamas gripas) yra ruošiamos varžos: balta apranga, guminiai batai ir liepsnosvaidžiai kormoranams svilinti. Žiauru, bet ką darysi. Arba mus paukštgripis, arba mes jį. Per tave, Neringa, eina grįžtančių namolei paukščių takas. Grįžta įtariamieji, kurie įtariami, ar ant savo sparnų su gaiviu pavasariu neparnešė irmedės. Kas padaryta tam įtarimui išsklaidyti?

Tik prisiminkit: kiekvieną pavasarį, kai jau marios būna išsilaisvinusios nuo ledo, o Lietuvos ežerai dar surakinti, marios jau baltuoja nuo gulbių. Jos laukia dienos, kada galės skristi į ežerus.

Pagal visus dabartinius gąsdinimus čia kaupiasi būsimos nelaimės židinys. Kas tą židinį ryšis ir turi naikinti? – štai kur klausimų klausimas.