Taksi galima rezervuoti Pereiti į pagrindinį turinį

Taksi galima rezervuoti

2008-11-17 17:03

Taksi galima rezervuoti

Patikimiausias būdas reikiamu momentu sulaukti taksi – užsisakyti iš anksto.

Beveik visos Klaipėdoje veikiančios taksi įmonės teikia rezervavimo paslaugą. Papildomai už tai mokėti nereikia.

„Iš anksto taksi neįmanoma užsisakyti tik per didžiąsias šventes, kai labai padaugėja klientų ir vos spėjame suktis“, - sakė „Danės taksi“ direktorius Raimondas Butkevičius.

Tačiau taksi iš anksto užsisako tik vienas kitas žmogus. Dažniausiai rezervacija pasinaudoja klaipėdiečiai, kurie vyksta į ato-kesnę vietą ar nori parvažiuoti iš užmiesčio.

„Viena moteris iš anksto užsisakė taksi, nes jai reikėjo nuvykti į oro uostą. Ji paskambino dieną ir paprašė, jog po vidurnakčio privažiuotų taksi. Savo užsakymą ji priminė ir vakare. Tačiau sutartu laiku atvažiavus mūsų taksistui, paaiškėjo, kad moteris buvo užsisakiusi ir kitos firmos vairuotoją. Taip ji siekė apsidrausti“, - pasakojo R.Butkevičius.

Jis patikino, jog taksi rezervavęs žmogus gali būti ramus, nes vairuotojas sutartu laiku tikrai atvyks į vietą. „Firmos garbės reikalas įvykdyti užsakymą“, - įsitikinęs pašnekovas.

Tačiau, jo teigimu, gana dažnai pasitaiko žmonių, kurie suklaidina vairuotojus. Užsisako iš anksto, o taksistui atvykus į sutartą vietą niekas neišeina ir duotu mobiliuoju telefonu neatsiliepia. „Ką padarysi, apsisukame ir važiuojame atgal“, - sakė R.Butkevičius.

Bendrovės „Tavo taupusis taksi“ direktorius Janis Gracholskis teigė, kad rezervuotojų antplūdžio mieste nėra. Todėl norint iš anksto užsisakyti taksi, galima paskambinti ir prieš dieną, ir prieš valandą.

Atsiliepus dispečerei, žmogus turi pranešti, kur ir kada jam bus reikalingas taksi. J.Gracholskio teigimu, tikimybės, kad taksi žmogus nesulauks, beveik nėra.

Jei žmogus norės grįžti iš užmiesčio, firmos dispečerė paprašys skambinančiojo mobiliojo telefono numerio. Jį perduos vairuotojui, kuris su žmogumi tiesiogiai aptars būsimos kelionės detales.

„Mes galime pasikliauti tik žmogaus balsu. Svarbu suprasti, ar jis patikimas klientas. Priešingu atveju taksistui, nuvykusiam, pavyzdžiui, į Palangą, reikės grįžti tuščiomis“, - komentavo R.Butkevičius.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų