Prieš Kalėdas visų su uosto veikla susijusių įmonių atstovai susivienijo ir dalijosi artėjančių gražiausių metų švenčių džiaugsmu.
Trečiadienio vakarą viešbutyje „Amberton Klaipėda“ surengtas bendras Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacijos, Lietuvos laivų savininkų asociacijos, Lietuvos laivų statytojų ir remontininkų asociacijos, Lietuvos laivybos maklerių ir agentų asociacijos bei Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos šventinis vakaras.
Uostininkus sveikino ne tik Klaipėdos meras Vytautas Grubliauskas, bet ir Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) prezidento pareigas einantis Gediminas Rainys.
LPK kasmet apdovanoja verslui ir valstybei nusipelniusius žmones. Prieš savaitę vienas garbingiausių konfederacijos apdovanojimų – P.Vileišio premija – atiteko Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacijos prezidentui, kompanijos „Bega“ vadovui Aloyzui Kuzmarskiui.
Trečiadienį G.Rainys į Klaipėdą atvežė dar keturis LPK apdovanojimus uosto žmonėms.
LPK Garbės aukso ženklais buvo apdovanoti Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos „Klasco“ generalinis direktorius Audrius Pauža, bendrovės „Klaipėdos Smeltė“ generalinis direktorius Rimantas Juška ir Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos vadovas Eugenijus Gentvilas.
LPK Profesijos riterio nominaciją, teikiamą už pasišventimą profesijai, pelnė „Klaipėdos Smeltės“ gamybos direktorius Linas Miceika.
Anot E.Gentvilo, tiek valstybės valdoma Uosto direkcija, tiek privačios krovos, laivų statybos bei remonto kompanijos kasdien susiduria su tais pačiais iššūkiais, todėl daugelis uosto žmonių yra tapę ne tik verslo partneriais, bet ir gerais bičiuliais, turinčiais vieną tikslą – sėkmingą uosto veiklą.
A.Kuzmarskis taip pat akcentavo, kad tik sinergijos tarp įvairių uosto, valstybės struktūrų dėka pavyko pasiekti rekordinį šių metų krovos augimą. Jis teigė manąs, kad dirbant taip ir toliau bei įgyvendinant uosto plėtros programas Klaipėdos uosto laukia nauji proveržiai.
Pasak Lietuvos laivų statytojų ir remontininkų asociacijos prezidento Arnoldo Šileikos, nors laivų statytojai ir negali pasigirti milijonais perkrautų tonų, tačiau jie taip pat svariai prisideda prie Klaipėdos uosto sėkmės ir prestižo, mat sėkmingai atlaiko stiprėjančią kaimyninių uostų konkurenciją ir tokiais projektais, kaip neseniai pastatytas dujomis varomas keltas, ne tik patenkina, bet ir viršija užsakovų lūkesčius.
Naujausi komentarai