Tikslas – nuolat tobulėti


2007-02-20
Zita Voitiulevičiūtė
Tikslas – nuolat tobulėti

Tikslas – nuolat tobulėti

Vadovo aktualijos

„Nenoriu nei girtis, nei sakyti, kad pas mus viskas blizga. Ir kad trūkumų yra, ir kad juos reikia šalinti, ir kad mes stengiamės juos šalinti – tai galite pabrėžti”, - atvirumo nešykštėjo bendrovės „Hokla” direktorius Vytautas Kirklys.

Škodomis prekiaujančios ir automobilių serviso paslaugas teikiančios bendrovės vadovas pripažino, kad šioje paslaugų sferoje įmonėms sunku išvengti lankytojų nusiskundimų.

Esą klientus užplūsta įvairios nuotaikos. „Vienus suerzinti gali, kad automobilis per brangus ar kad nuolaidos jam negalima taikyti. Dabar automobilių kainos yra žemesnės, nes nėra tokių antkainių, kokie buvo maždaug prieš penkerius metus”,- aiškino V.Kirklys.

„Kiti klientai gali likti nepatenkinti, kad tuo pačiu metu į saloną įėjo dar trys žmonės, kuriems vadybininkas taip pat turi skirti dėmesio. O laukti nė vienas nenori”,- šyptelėjo bendrovės vadovas.

Taip pat jis pripažino, kad pasitaiko ir įmonės darbuotojų klaidų – juk ir jie žmonės. „Mes visuomet nagrinėjame kiekvieną skundą. Kokios jo priežastys, kaip jų galima buvo išvengti, ko reikia imtis, kad tai nepasikartotų. Tobulėti įmanoma kritiškai vertinant savo darbą. Tik taip žengiama į priekį, o ne stovima vietoje besidžiaugiant jau pasiektais laimėjimais”,- tvirtino V.Kirklys.

Bendrovės direktorius mano, kad yra griežtas ir reiklus vadovas. Reiklumą jis apibūdino kaip siekį, kad darbai būtų atlikti preciziškai. Todėl V.Kirklys nevengia pažiūrėti, kaip vykdomi darbai, išsako ir savo pastabas. Jis teigė, kad su darbuotojais bent kartą per mėnesį rengia pasitarimus. Su automobilių „Škoda” pardavimo vadybininkais dienos darbo planus bei rezultatus aptaria ir kasdien.

Nors V.Kirklys mano, kad geras žodis darbuotojams yra labai svarbi skatinimo priemonė, vis dėlto prisipažino, kad pagiria retai.

„Geri rezultatai automatiškai turi ateiti. Gerai dirbti turi visi, ir tai turi būti gyvenimo norma, už tai nereikėtų girti”,- mano vadovas. Pasak jo, darbuotojai stengiasi ne vien dėl pagyrimo ar piniginio atlygio. Dažnai pagrindinis motyvas būna tiesiog pasiekti razultatai, bendrovės suteikiamos darbo sąlygos.

Anot direktoriaus, per trylika bendrovės veiklos metų jos kolektyvo branduolys yra likęs tas pats. „Darbštūs, sąžiningi, tvarkingi mūsų darbuotojai. Su jais galima siekti gerų rezultatų. Ir šio kolektyvo dėka jie jau yra pasiekti – įmonė gerai įsitvirtino Klaipėdos rinkoje”,- V.Kirklys sakė esąs patenkintas darbuotojais.

Pasak vadovo, pernai automobilių pardavimas išaugo 40 procentų. „Šiais metais sieksime parduoti dar daugiau automobilių, kad mūsų apyvarta padidėtų 30-40 procentų. Tai pagrindinis tikslas”,- teigė vadovas.

Tikimasi, kad to pasiekti padės ir valstybės žadama PVM lengvata įmonėms įsigyjant automobilius.

Tačiau, anot V.Kirklio, vien to nepakaks. Jis teigė, kad bendrovė sieks teikti aukštesnio lygio paslaugas. „Bus daugiau lėšų skiriama reklamai. Siekiame, kad „Škodos” ženklas dar labiau įsitvirtintų – tada ir klientų daugiau ateis. O jau tada daugiausia viskas priklausys nuo to, kaip sugebėsime įtikinti klientus. Juk ne tiek ženklas svarbus – svarbiau konkretus automobilio modelis ir tiesioginis vadybininko darbas su klientu”,- svarstė bendrovės direktorius.

V.Kirklys atskleidė ir tai, kad „Hokla” šiemet rengiasi plėsti prekybos salės patalpas bei pagal tarptautinius standartus sertifikuoti automobilių servisą.