„Čili Holdings“ vadovas užsivilko padavėjo uniformą

Nusivilkti vadovo kostiumą ir įsijausti į padavėjo darbo kasdienybę sausakimšame restorane. Tam ryžosi didžiausio restoranų tinklo Lietuvoje vadovas. Ir ne bet kada, savaitgalį, kai Palanga ūžė nuo svečių gausos, o mieste esančių maitinimo įstaigų darbuotojai sukosi kaip įmanydami juos aptarnaudami.

Prieš tris mėnesius bendrovės „Čili Holdings“ generaliniu direktoriumi tapęs Igoris Baikovskis su viešojo maitinimo paslaugų sfera panoro susipažinti pats: dvi dienas dirbo Palangoje esančioje kavinėje „Čili Pica“, kur aptarnavo klientus, jiems ruošė maistą ir gėrimus.

Tai jau antras kartas, kai įmonės vadovas sukasi virtuvėje ir restorano aptarnavimo salėje. Prieš tai jis darbavosi „Čili Pica“ restorane Vilniuje. I.Baikovskis ketina padirbėti visuose „Čili Holdings“ restoranuose.

„Šiame versle esu naujokas, tad turiu pats suprasti ir pajusti, kaip viskas vyksta. Nuo to, kaip aptarnaujame klientus, priklauso mūsų ateitis. Noriu, kad visi „Čili Holdings“ vadovai išbandytų ne tik padavėjų ar barmenų darbą, bet ir žinotų, kas vyksta virtuvėje. Juk aptarnaujame žmones, tad noriu, kad įspūdis  jiems būtų geras. Paslaugų verslas yra paremtas kompetencija, dėmesiu žmonėms, tam tikrais įgūdžiais“, – pabrėžė generalinis direktorius.

Anot I.Baikovskio, darbas paslaugų sferoje nėra lengvas. Jame būtinas tarpusavio pasitikėjimas, supratimas, o svarbiausia – tinkama paslaugų kokybė, nes konkurencija šioje srityje yra arši.

„Darbas restoranuose ne tik padės man geriau pažinti darbuotojus, bet ir jiems mane. Įmonė turi būti kaip vienas organizmas ir aš esu prieš vadovų ir eilinių darbuotojų atskirtį. Tai ypač svarbu įgyvendinant bendrovės socialinės atsakomybės politiką. Siekiu, kad vadovai palaikytų ryšius su darbuotojais, susitiktų, diskutuotų. Noriu, jog darbuotojai gerai jaustųsi darbe. Tą pastebės svečiai ir mes tapsime jiems patrauklesni. Tik tada būsime geresni už kitus“, – tvirtino vadovas.

Jis pripažino, jog buvo tikras mokinys, kurį kolegos geranoriškai mokė klientų aptarnavimo, kavos gaminimo, patiekalų ruošimo paslapčių.

„Pradėjus dirbti, man daug kas nepavyko. Tačiau kolegos mane kantriai mokė. Po truputį pradėjo sektis. Žinoma, taip greitai kaip jie dirbti negaliu, o Palangoje klientų daug. Tam reikia įgūdžių, išsilavinimo. Aptarnavime ypač svarbu ir mėgti darbą, nes kitaip bus sunku“, – pasakojo I. Baikovskis.

„Čili Holdings“ generalinis direktorius pabrėžė, kad dirbant restoranuose matosi viskas – kuriose srityse sekasi, kas patinka svečiams, ką reikia keisti. Ši patirtis jam padės sprendžiant svarbiausius įmonės valdymo klausimus bei siekiant geriau suprasti ir išpildyti jos darbuotojų, klientų lūkesčius.


Šiame straipsnyje: Čilipica

NAUJAUSI KOMENTARAI

inga

inga portretas
Super vadovas

benas

benas portretas
ydomu, gal jam pabandit pragivent uz 800litu, dis kitos puses pamatitu padavejos gyvanima.

cha cha

cha cha portretas
o kazi uz tas dienas irgi gavo 2 lt i valanda:))
VISI KOMENTARAI 3

Galerijos

Daugiau straipsnių