Baltijos šalių pastatų ūkio valdymo rinkos lyderė „City Service" atsisakė tarpininkų ir nuo šiol skambučių centro paslaugas savo klientams teikia pati. Klaipėdoje įkurtas „City Service" skambučių centras, aptarnaujantis bendrovės klientus visoje Lietuvoje, darbą pradėjo šiandien.
„Šis žingsnis leis mums pagerinti konsultacijų telefonu kokybę ir operatyviau aptarnauti besikreipiančius klientus. Šildymo sezono pradžioje visuomet pagausėja pranešimų, todėl aptarnavimo operatyvumas ir kokybė mums ypač svarbi", - sakė „City Service" generalinis direktorius Žilvinas Lapinskas.
Bendrovei klientus pradėjus konsultuoti tiesiogiai, skambučių centro numeris 8 700 55966 nepasikeitė.
Darbą skambučių centre pradėjo keturi „City Service" specialistai, vėliau jų skaičių planuojama didinti.
Baltijos šalių pastatų ūkio valdymo rinkos lyderei „City Service" įmonių grupei šiuo metu priklauso 23 įmonės, veikiančios Lietuvoje, Latvijoje, Rusijoje, Ukrainoje. Grupė prižiūri 11,5 mln. kv. m. pastatų ploto.
„City Service" prižiūri daugiabučius Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje, Šiauliuose, Alytuje, Palangoje, Pagėgiuose ir Šilutėje. Kompanijos paslaugomis naudojasi Sankt Peterburgo (Rusija) ir Rygos (Latvija) daugiabučių gyventojai.
Tarp „City Service" klientų yra bankai SEB, „Swedbank", DnB NORD, „Nordea Bank Lietuva", „Danske", prekybos tinklas „Iki", telekomunikacijų bendrovės „Teo LT", „Omnitel", nekilnojamojo turto plėtotojai „Hanner", „MEI Baltija", KEMI autoservisai, kavinių ir restoranų tinklas „Čili", kitos žinomos šalies įmonės.
„City Service" akcijos kotiruojamos Vilniaus vertybinių popierių biržos Oficialiajame sąraše.
Naujausi komentarai