Pereiti į pagrindinį turinį

„Lėvuo" plečia savo parduotuvių tinklą

2008-11-10 15:10
„Lėvuo" plečia savo parduotuvių tinklą
„Lėvuo" plečia savo parduotuvių tinklą / Scanpix nuotr.

Bendrovė „Lėvuo" plečia savo parduotuvių tinklą ir atidarė aštuonias naujas parduotuves, kurių plotas viršija 2 tūkst. kvadratinių metrų.

Penkios iš naujai atidarytų parduotuvių Lietuvos rinkoje jau yra gerai žinomos: „Imitz", „Esprit", „Motivi", „Etam Lingerie" ir „Tally Weijl". Be jų, „Lėvuo" taip pat atidarė parduotuves „EDC by Esprit", „Celio" ir „Gerry Weber" su vyriškų drabužių kolekcijomis.

„Intensyvi bendrovės plėtra šiuo metu gali pasirodyti itin rizikingas žingsnis, tačiau tai gerai pasvertas sprendimas, - tvirtina bendrovės „Lėvuo" marketingo direktorius Rimantas Vencevičius. - Matome, kad šalyje vis dar pasigendama kokybiškų drabužių, o žmonės pasirengę už juos mokėti adekvačią kainą".

R.Vencevičius teigia, kad atsiradus baimei dėl ekonomikos krizės, vartotojai renkasi mažiau, tačiau kokybiškesnę aprangą.

Iki šiol Lietuvoje bendrovei priklausė 47 parduotuvės: 16 iš jų Vilniuje, 11 - Kaune, Klaipėdoje - 7, Šiauliuose - 3, Panevėžyje - 9, Utenoje - viena.

Bendrovės apyvarta per pirmuosius devynis šių metų mėnesius siekė 55 mln. litų - 8 proc. daugiau nei pernai tuo pat metu. Planuojama, kad kitąmet bus atidaryta dar 14 parduotuvių Lietuvoje ir keturios Rygoje.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų