Pereiti į pagrindinį turinį

„Olialia“ sala peržengia ribas?

„Olialia“ sala peržengia ribas?
„Olialia“ sala peržengia ribas?

Maldyvuose po penkerių metų gali atsirasti naujas atostogų rojus – „Olialia“ sala. Čia dirbs vien blondinės, o poilsiautojus į salą skraidins auksaplaukės stiuardesės ir pilotės.

Populiaraus lietuviško prekės ženklo kūrėjai savo ambicingus planus paskelbė savaitgalį per vakarėlį Vilniuje tik duris atvėrusiame „Olialia“ klube. Kurortą ketinama atidaryti 2015 m.

„Blondinės yra didelė jėga, kurios nederėtų nuvertinti, – teigė „Olialia“ prekės ženklo vadybininkė Giedrė Pukienė. – Esame protingos, gražios, nutrūktgalviškos ir ryžtingos.“

Lietuvos verslininkų idėja sulaukė gausios kritikos. Kai naujiena buvo paskelbta Maldyvų tinklalapyje „Minivan“, pasipylė pasipiktinusių skaitytojų komentarai. Jie kaltino projekto autorius rasine diskriminacija.

Maldyvų įstatymai reikalauja, kad 50 proc. kurorto personalo sudarytų vietos gyventojai, o dauguma jų yra juodaodžiai. Pačioje Lietuvoje, kuri yra ES narė, gali kilti ginčų dėl to, ar darbuotojų atranka pagal plaukų spalvą nepažeidžia darbo įstatymų.

G.Pukienė neigė kaltinimus, kad „Olialia“ nediskriminuoja žmonių pagal amžių, lytį, tautybę ar plaukų spalvą.

„Tačiau mes pastebėjome, kad jei tamsiaplaukė čia dirba, ji yra apsupta gražių šviesiaplaukių, todėl galiausiai pati persidažo plaukus“, – sakė „Olialia“ prekės ženklo vadybininkė.

Pasak G.Pukienės, „Olialia“ siekia paneigti stereotipą, kad blondinės yra kvailos.

„Mūsų mergaitės yra labai protingos, turi išsilavinimą. Visos jos nori kažko gyvenime kažko pasiekti, jos turi daugybę verslo idėjų“, – aiškino G.Pukienė.

„Olialia“ produktų reklamose blondinės dažnai vaizduojamos intelektualinėje aplinkoje – laboratorijoje, dalykiniame susitikime ir pan. Tačiau kai kurie kritikai teigia, kad tokios reklamos tik patvirtina kvailių blondinių stereotipą.

„Jie parduoda idėją, kad blondinės yra seksualios, nes seksas yra parduodamas. Jie traukia pirkėjus gražiomis moterimis ir seksu“, – „Olialia“ prekės ženklą kritiškai įvertino Latvijos žurnalistė Sanita Jemberga.

Kaip bebūtų, „Olialia“ strategija veikia puikiai. Prekės ženklo kūrėjai šiemet laukia padvigubėjusio pelno – maždaug 10 mln. dolerių.

BBC, „The New York Daily News“ inf.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų