Pereiti į pagrindinį turinį

Žiemos pramogų mėgėjai pasirodė su pirmuoju sniegu

Žiemos pramogų mėgėjai pasirodė su pirmuoju sniegu
Žiemos pramogų mėgėjai pasirodė su pirmuoju sniegu / Evaldo Butkevičiaus nuotr.

Pirmasis sniegas įpūtė gyvybės merdinčiai laisvalaikio prekių rinkai. Pasak prekybininkų, rogutės, slidės ir kita pramogų įranga tapo itin populiari.

Tiesa, pirkėjai nėra linkę plačiai atverti savo piniginių, o ir pagyvėjimas esąs tik laikinas.

Prekybininkai sako, kad visą rudenį laisvalaikio prekių verslas merdėjo. Esą ankstesniais metais pirkėjai žiemos įranga skubėdavo pasirūpinti jau spalio, lapkričio mėnesiais, o dabar laukia iki paskutinės minutės ir žiemos pramogų mėgėjai pasirodo tik iškritus pirmajam sniegui.

Ir nors šiuo metu jaučiamas didelis pagyvėjimas, tačiau padėtis, anot prekybininkų, yra dar prastesnė nei pernai. Esą anksčiau žmonės rinkdavosi brangesnę ir kokybiškesnę prekę, o dabar ieško kuo pigesnės. Tad kai kurioms parduotuvėms teko mažinti net prekių asortimentą.

„Klientų ratas yra labai siauras. Tai eilinis klientas, kuris ieško gero daikto kuo pigiau, ir yra labai turtingas klientas, kuris nori gerą daiktą pusvelčiui nupirkti“, – komentavo Ainas Kazlauskas, bendrovės „Ainro“ direktorius.

Sezoninį pagyvėjimą sako jaučiantys ir didmenininkai. Tačiau skaičiuoja, kad lyginant su ikikriziniu laikotarpiu, laisvalaikio prekių rinka susitraukė nuo 30 iki 50 procentų: iki 2007-ųjų kasmet pardavimai vidutiniškai augdavo po 30 proc., o pastaruosius porą metų jie po tiek pat krinta žemyn.

Tad laisvalaikio prekių, žūklės, sporto ir turizmo segmentas, pastebima, išgyvena sunkius laikus.

„Prekių sandėliuose yra, vadybininkai dirba, sėdi prie telefonų ir siūlome savo klientams prekes, nes jų daug turim. Aišku, dabar mašinos visos išvykusios: suaktyvėjimas. Bet bijau, kad [taip] iki naujų metų, o po jų, deja, teks lūkuriuoti, nes pirkimai vėl bus sumažėję“, – svarsto Aurelijus Paulauskas, bendrovės „Baltic fortūna“ direktorius.

Slidžių, rogučių ar kitų žiemos prekių kainos, anot verslininkų, šiemet išliko panašios į pernykštes. Esą jei prekes pabranginsi, tai neteksi ir tų paskutinių pirkėjų, o jei atpiginsi, laukia nuostoliai.

Be to, vis dažniau žmonės perka smulkesnes prekes – pirštines, kepures, slidinėjimo akinius, kurių kaina yra mažesnė, o pavyzdžiui, ganėtinai brangią slidinėjimo įrangą mieliau nuomuoja.

Laisvalaikio prekių pardavėjai viliasi, kad bent iki Kalėdų pardavimai didės, tačiau vėliau laukia štilis, kuris, turėtų baigtis tik pavasarį.

 

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų