„Prada“ perka „Versace“: kaina – įspūdinga Pereiti į pagrindinį turinį

„Prada“ perka „Versace“: kaina – įspūdinga

2025-04-10 17:23
BNS inf.

Italijos mados namai „Prada“ ketvirtadienį paskelbė, kad pasiekė susitarimą ir iš JAV grupės „Capri Holdings“ įsigys mados milžinę „Versace“.

„Prada“ perka „Versace“: kaina – įspūdinga
„Prada“ perka „Versace“: kaina – įspūdinga / AFP nuotr.

Sandorio vertė siekia 1,25 mlrd. eurų, o jį tikimasi užbaigti antroje šių metų pusėje. Jis bus finansuojamas 1,5 mlrd. eurų nauja skola, o jam pritarė „Prada“ ir „Capri Holdings“ direktorių valdybos.

„Prada“ įsigijus šią įmonę bus sukurta prabangos prekių grupė, kurios pajamos sieks daugiau nei 6 mlrd. eurų. Ji galėtų geriau konkuruoti su tokiomis šios industrijos milžinėmis kaip Prancūzijos konglomeratai LVMH ir „Kering“, tuo metu, kai visame pasaulyje šiame sektoriuje stebimas sulėtėjimas.

„Džiaugiamės galėdami priimti „Versace“ į „Prada“ grupę ir pradėti naują prekės ženklo, su kuriuo mus sieja tvirtas įsipareigojimas kūrybiškumui, meistriškumui ir paveldui, etapą“, – pareiškime sakė „Prada“ grupės pirmininkas ir vykdomasis direktorius Patrizio Bertelli (Patricijus Bertelis).

2018 metais „Capri Holdings“ sumokėjo 1,83 mlrd. eurų už „Versace“, kurios 80 proc. akcijų anksčiau priklausė Versace (Versačių) šeimai, o likę 20 proc. – JAV investicijų fondui „BlackRock“.

Mažėjant pardavimams, bendrovė paskelbė parduodanti Milane įsikūrusį prekės ženklą, o vasario pabaigoje pradėjo išskirtines derybas su „Prada“.

Mažesnė nei prognozuota kaina

„Capri Holdings“, kuriai taip pat priklauso tokie prekės ženklai kaip „Jimmy Choo“ ir „Michael Kors“, turėjo sutikti su sumažinta „Prada“ kaina, rinką krečiant suirutei, kurią sukėlė JAV prezidento Donaldo Trumpo (Donaldo Trampo) įvesti muitai.

Laikraštis „Financial Times“ pranešė, kad iš pradžių tikėtasi, jog „Versace“ pardavimo kaina sieks apie 1,6 mlrd. JAV dolerių (1,4 mlrd. eurų), tačiau pastarosiomis dienomis derėtasi dėl jos sumažinimo.

Praėjusį mėnesį Donatella Versace (Donatela Versačė) po daugiau nei 30 metų pasitraukė iš šio mados prekės ženklo kūrybos direktorės pareigų, o tai buvo laikoma susitarimo su „Prada“ preliudija.

„Versace“ 1978 metais įkūrė dizaineris iš Kalabrijos regiono Gianni Versace (Džianis Versačė), tačiau jį 1997 metais Majamyje nužudė serijinis žudikas Andrew Cunananas (Endriu Kanananas). Po G. Versace mirties prekės ženklo valdymą perėmė jo sesuo Donatella.

Balandžio 1 dieną „Versace“ kūrybos direktoriaus kėdėje ją pakeitė Dario Vitale (Darijus Vitalė), kuris buvo atsakingas už sparčiai augančius „Miu Miu“, seserinio „Prada“ prekės ženklo, orientuoto į jaunesnius klientus, pardavimus.

D. Versace, kuriai gegužę sukaks 70 metų, dabar yra vyriausioji „Versace“ prekės ženklo ambasadorė.

Nors „Versace“ tebėra su elitiniu pasauliu siejamas ženklas, pastaraisiais metais jos spindesys šiek tiek sumenko.

Remiantis naujausiais pranešimais, per trečiąjį fiskalinių metų ketvirtį „Versace“ įplaukos sudarė 193 mln. dolerių (173,4 mln. eurų) – palyginti su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus jos sumažėjo 15 procentų.

Tuo metu „Prada“ per praėjusius metus gavo 5,43 mlrd. eurų pajamų, uždirbo 839 mln. eurų grynojo pelno.

Įmonę, kuri iš pradžių vadinosi „Prada Brothers“ ir prekiavo daugiausia odos gaminiais, 1913-aisiais Milane įkūrė broliai Mario ir Martino Prados (Marijus ir Martinas Prados). 1978 metais bendrovę paveldėjo vieno iš brolių anūkė Miuccia Prada (Miučia Prada).

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų