Interneto analitikos kompanija „Comscore“ pranešė, jog 2009 metų gruodį penkiolikmečiai ir vyresni asmenys atliko daugiau nei 131 milijardą interneto paieškų – tai net 46 proc. daugiau nei 2008 metais. Vadinasi, per dieną buvo atlikta po 4 milijardus paieškų, per valandą – 175 milijonai, o per minutę – 29 milijonai.
„Pasaulinė paieškų rinka ir toliau auga neįtikėtinais tempais. Dideli augimo tempai būdingi tiek besivystančioms rinkoms, tiek ir išsivysčiusioms“, - tvirtino kompanijos „Comscore“ viceprezidentas Jackas Flanganas.
JAV pagal pasaulines individualias paieškas pirmauja. Šioje valstybėje buvo atlikta 22,7 mlrd. paieškų – net 17 proc. Kinija liko antroje vietoje – 13,3 mlrd. paieškų, o Japonija – trečioje vietoje (9,2 mlrd. paieškų), rašo itzinios.lt.
Rusija pademonstravo didžiausią augimą. Jos paieškos išaugo 92 proc. ir pasiekė 3,3 mlrd.
Populiariausia paieškos sistema – „Google“. Gruodžio mėnesį ši paieškos sistema pritraukė net 87,8 mlrd. individualių paieškų, o tai sudaro net du trečdalius visų paieškų.
Be to, šis skaičius rodo, jog nuo 2008 m. „Google“ paieškos sistemoje atliktos paieškos išaugo 58 proc. „Yahoo“ liko antroje vietoje, turėdama 9,4 mlrd. paieškų ir nuo 2008 m. paieškų skaičių padidinusi 14 proc. Kompanija „Microsoft“ liko ketvirtoje vietoje ir naudojantis jos paieškos sistema buvo atlikti 4,1 milijardai paieškų – nuo 2008 m. paieškų skaičius išaugo net 70 proc.
Ar šie duomenys ne per geri, kad būtų tikri? Ar gali būti, jog kompanija „Microsoft“ pradėjo mažinti skirtumą tarp „Bing“ bei „Google“? Kompanijos „Comscore“ ataskaitoje pateikiami tik 2008 ir 2009 m. gruodžio rezultatai.
Taigi, šiems duomenims galėjo daug kas įtakoti, o specifinė „Bing“ rinkos dalis rodo, kad paieškos sistemos užimama dalis pastoviai mažėja. „Experian Hitwise“ ataskaitoje nurodoma, kad spalio mėnesį „Bing“ rinkos dalis JAV sudarė 9,57 proc., o lapkričio mėnesį – 9,32 proc. Kitose ataskaitose pabrėžiama, jog paieškos sistemos rinkos dalis gruodžio mėnesį nukrito iki 8,92 proc., tuo tarpu „Google“ rinkos dalis išaugo maždaug vienu procentu.
Neabejojama, jog „Bing“ pristatymas turėjo kompanijai teigiamos įtakos. Įspūdingos šios paieškos sistemos savybės, protinga marketingo kampanija ir privatumo gerbimas padėjo padidinti populiarumą, tačiau reikia nueiti didelį kelią, kad būtų galima konkuruoti su „Google“.
Naujausi komentarai