Populiariausias apsikeitimo vaizdo klipais portalas „YouTube“ sutarė su „Metro-Goldwyn-Mayer“ (MGM) ir talpins šios kompanijos archyvinius filmus bei TV serialus.
Vis didindama profesionalių vaizdo įrašų pasiūlą, „YouTube“ tikisi padidinti pajamas iš reklamos. „MGM Studios“ viename iš „YouTube“ kanalų įkels dešimtmečio senumo „Amerikos gladiatoriai“ epizodus, o kituose – pilnus veiksmo filmus, tokius kaip „Neperšaunamas vienuolis“, „Puikioji septyniukė“, ir atskirus klipus iš populiarių filmų, tokių kaip „Legali blondinė“.
Spalį „YouTube“ panašų sandorį sudarė su „CBS Corp“, kuri portale talpins serialus, kaip „Star Trek“, „Beverly Hills 90210“.
„YouTube“ portale jau dabar nemažai oficialių, profesionalių vaizdo įrašų kūrėjų siūlo savo kūrinius. Taip pat jame yra daugybė eilinių vartotojų sukurtų ir nusiųstų klipų.
Tačiau iki šiol dominavo iki 10 minučių trukmės vaizdo klipai. Su pilnos trukmės filmais „YouTube“ ėmė eksperimentuoti nelabai seniai.
Naujausi komentarai