- Berta Banytė
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Ketvirtadienio rytą į „Circle K“ automatinę degalinę Islandijos plente atvažiavęs kaunietis liko ne tik be pinigų, bet ir be kuro. Apmokėjimo aparatui pasiglemžus ir negrąžinus vienintelių turėtų eurų, jaunas vaikinas netrumpą laiką laukė degalinės atstovų žadėtos pagalbos, tačiau taip ir nesulaukė. Automobilį jam teko palikti netoliese ir išvykti viešuoju transportu.
Nemalonus incidentas jaunam vairuotojui nutiko spalio 3-iosios rytą, maždaug apie 7.20 val. stabtelėjus netoli prekybos ir laisvalaikio centro „Mega“ įsikūrusioje „Circle K“ automatinėje degalinėje, prie pirmosios kolonėlės.
Prarado paskutinius pinigus
„Į minėtą vietą su sūnumi Nauriu važiavome kartu, kai jis užsiminė, jog automobilyje gali pritrūkti kuro, nes degalų lygio daviklio lemputė jau švietė. Daviau jam dešimt eurų ir palikęs sūnų automobilyje prie kolonėlės, nuskubėjau į darbą. Tačiau po keleto minučių sulaukiau jo skambučio. Kaip paaiškėjo, apmokėjimo aparatas „suvalgė“ pinigus, tačiau kuro taip ir neįpylė“, – portalui kauno.diena.lt pasakojo vairuotojo tėtis Remigijus.
Netrukus po to pašnekovas sakė ėmęsis ieškoti susiklosčiusios situacijos sprendimo būdų – pirmiausiai paskambino „Circle K“ atstovams trumpuoju telefonu. Tačiau kitame laido gale atsiliepus aptarnaujančiojo personalo atstovui, šis esą pasakė padėti negalįs ir pasiūlė internetu užpildyti elektroninę formą, kad būtų grąžinti pinigai.
Maitino pažadais
„Toks pasiūlymas manęs netenkino, nes sūnus turėjo vykti į paskaitas, o daugiau pinigų tam, kad įsipiltų kuro, neturėjo. Pats taip pat negalėjau išeiti iš susirinkimo darbe ir atnešti jam pinigus. Paaiškinau tai pašnekovui bei paprašiau, kad jis duotų man kontaktus asmens, kuris padėtų. Jis pažadėjo, jog į degalinę atvyks atsakingas vadybininkas ir užpils sūnaus automobiliui kuro. Liepė laukti“, – atviravo Remigijus.
Tačiau pastarieji pažadai esą taip ir nebuvo išpildyti – apie 8 val. suskambus telefonui, „Circle K“ aptarnaujančiojo personalo atstovas ir toliau tikino negalintis pagelbėti situacijoje ir pasiūlyti greito sprendimo, o žadėtas vadybininkas vis dėlto neatvyks.
„Primygtinai reikalavau pasakyti man vadovo ar pavaduotojo telefono numerį ir priminiau, kad mano sūnus vis dar laukia jau minėtoje kolonėlėje. Tuomet jis pažadėjo man perskambinti. Tačiau skambučio taip ir nesulaukęs, trumpuoju telefonu paskambinau vėl. Išgirdau jau ne vyrišką, o moterišką balsą. Papasakojau pašnekovei situacijos niuansus, nes ji jų nežinojo. Tačiau išgirdau tai, ką jau girdėjau anksčiau: „Niekuo negalime padėti“. Tada, kai paprašiau, kad leistų man susisiekti su vadovais, moteris pasakė, jog būtent ji yra automatinių kolonėlių aptarnaujančiojo tinklo vadovė. Tačiau paprašius prisistatyti, ji pasakė tik savo vardą. Dar sykį pakartojusi, kad niekuo negali padėti, padėjo ragelį“, – detalizavo kaunietis.
Mes buvome vedžiojami už nosies daugiau kaip valandą žadant, kad atvažiuos vadybininkas ir išspręs problemą.
Išvyko viešuoju transportu
Remigijus teigė rankų nenuleidęs ir trumpuoju telefono numeriu paskambinęs dar sykį. Atsiliepusiai moteriai pridūrė, kad ji turėtų išklausyti ir jo poziciją, o ne tiesiog nutraukti pokalbį kada panorėjusi, jei yra vadovė. Tuomet ji esą prisipažino esanti ne vadovė, o įmonės specialistė.
„Paklausus, kodėl ji melavo, pokalbis ilgai neužsitęsė – moteris ir vėl padėjo ragelį. Daugiau nebeskambinau, savo automobilį sūnus paliko aikštelėje, prie prekybos centro, ir išvyko viešuoju transportu, nes jau vėlavo į paskaitas. „Circle K“ atstovai, juk galėjo iš karto pasakyti, kad elektroninės formos užpildymas – vienintelė galima išeitis. O mes buvome vedžiojami už nosies daugiau kaip valandą žadant, kad atvažiuos vadybininkas ir išspręs problemą“, – piktinosi kaunietis.
Greito sprendimo priimti negali
Apie ketvirtadienio rytą kauniečio planus sujaukusį įvykį automatinėje degalinėje portalas kauno.diena.lt domėjosi „Circle K“ atstovų. Kaip paaiškėjo, nors tokio tipo degalinėse mokėjimo aparatų veikimas sutrinka retai, tačiau esą jei taip nutinka, situacija sprendžiama panašiai, kaip, pavyzdžiui, sugedus bankomatui ar kilus ginčui dėl prekybos vietoje pateikto banknoto nominalo bei grąžos dydžio. Kitaip tariant, mokėjimai sutikrinami.
„Mūsų atveju, pinigai inkasuojami pasitelkiant įrenginius prižiūrinčius partnerius, po to įvertinamas pinigų likutis, o nustačius neatitikimą, klientui grąžinami pinigai. Šiuo principu vadovaujamės siekdami išvengti klaidų ar piktnaudžiavimo atvejų. Vien dėl to, pinigų grąžinimo procesas niekaip negali būti momentinis, nors daugeliui klientų, kaip šiuo atveju, norėtųsi, kad būtų kitaip“, – tikino „Circle K Lietuva“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė Lina Katinė.
Pasak jos, net ir atvykę mokėjimo aparatus prižiūrinčios įmonės atstovai esą nebūtų galėję situacijos išspręsti žaibo greičiu.
„Jie neturi įgaliojimų nei atiduoti dalies išimtų pinigų, nei užpilti degalų. Apie tai klientas nuo pat pradžių buvo informuotas, kai paaiškinome jam visą procesą. Susiklostė tikrai nemaloni situacija, bet nuo gedimų ar įrangos sutrikimų nesame apsaugotas nė vienas. Tačiau net ir tokiose situacijose neturime kitos išeities, kaip laikytis nustatytų procedūrų, kurias mūsų tinklas stengiasi atlikti kaip įmanoma greičiau“, – pabrėžė pašnekovė.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Parodė atnaujintą Kauno rotušę: liko tik baigiamieji darbai6
Kauno miesto muziejus pravėrė virtualias duris į atnaujintą Rotušės pastatą. Po kapitalinio remonto matyti blizgančios erdvės. Skelbiama, kada Rotušė vėl bus atvira lankytojams. ...
-
Naujieji Lietuvos zoologijos sodo gyventojai – broliai zebrai1
Vos prieš mėnesį laiko iš Čekijos į Kauną atvežti du broliai zebrai. Praėjus karantino laikotarpiui dryžuočiai pagaliau pasirodė lankytojams. Tiesa, gyvūnai – baikštoki, dar tik pratinasi prie aplinkos. ...
-
Surengė piketą prieš karjerą Pakarklės miške: beldėsi į tarybos narių sąžinę9
Pakaunės gyventojai nepraranda vilties, kad Pakarklės miške nebus leista kasti žvyro karjero ir bus išsaugotas didelis miško plotas. Vietiniai gyventojai surengė piketą po rajono savivaldybės langais ir pabandė tokiu būdu prisibels...
-
VST stiprina į hibridines grėsmes galintį reaguoti savo elitinį padalinį ORKA11
Viešojo saugumo tarnyba (VST) stiprina ir ketina plėsti savo elitinį padalinį „Operatyvaus reagavimo kontratakos komandą“ (ORKA), galintį reaguoti į hibridines grėsmes. VST vykdo jaunuolių atrankas į šį padalinį. ...
-
Robotikos čempionate varžytis su rusais atsisakiusiems kauniečiams – miesto apdovanojimai28
Kauno jėzuitų gimnazijos robotikos komanda „LitBot“, pademonstravusi vertybinį požiūrį Italijoje vykusiame „FIRST Tech Challenge“ Europos čempionate ir atsisakiusi varžytis su rusais, sulaukė savo gimtojo miesto įvertinimo. Ka...
-
Sklaido mitą apie teisines bėdas netinkamai suteikus pirmąją pagalbą: nepamatuota baimė4
Gegužės 1-ąją Kauno Santakoje vyks įmonių ir organizacijų pirmosios pagalbos žaidynės „Palaikau pulsą“. Pirmąkart pristatomas renginys padės tobulinti gyvybės gelbėjimo įgūdžius. Greitosios medicinos pagalbos (GMP) tarnybos direkto...
-
Jautrūs sugrįžimai: net pralaimėjimas gali būti saldus
Artėjantis XII tarptautinis Balio Dvariono jaunųjų pianistų ir smuikininkų konkursas džiugina sugrįžimais – vienaip ar kitaip konkurse šiemet dalyvaus, jį stebės, vertins gerokai išaugę buvę dalyviai ir laureatai, mokytojai, ilg...
-
Į Kauną atkeliavo ženklas, primenantis apie artėjančius rinkimus26
Kauno viešojoje erdvėje atsirado didelis grotažyme pažymėtas ženklas „Aš Balsuosiu“. Šis akcentas skirtas ne tik priminti, kad šiemet gyventojai turės dalyvauti net trejuose rinkimuose, bet taip pat juose ir atlikt...
-
Vilijampolės turgavietėje iškilo velykinė morkų eglė10
Vilijampolės turgavietės prekeivius stebinęs agurkų ir moliūgų žaliaskarėmis, ne vieną išskirtinį rekordą sumušęs floristas Modestas Vasiliauskas pristatė velykinę morkų eglę. ...
-
Klaiki sukaktis: per dieną Kaune buvo išvežta ir nužudyta apie 1700 vaikų ir senolių69
Prieš aštuonis dešimtmečius įvykdytas vienas žiauriausių Kauno geto nusikaltimų. 1944 metais vadinamosios Vaikų akcijos metu per dieną iš geto buvo išvežta ir nužudyta apie 1700 vaikų ir senolių. ...