Atsakas šliuzo kritikams: jis būtinas, kad galėtume naudotis vandeniu kaip sausumos keliu

Grįžti į straipsnį

skaitytojas

skaitytojas portretas
Tik pajudinkit pylimo konstrukcijas ir Kaunas isnyks is zemelapio ,,liks tik zaliakalnio kaimas ...??

Juozas

Juozas portretas
Manau,kad ne šliuzą statyti reikėtų,o kalėjimui priestatą,kur galima būtų sutalpinti visus šliuzo statybos šalininkus.

Marytė

Marytė portretas
Pasakos iš šeštos palatos.

Trašas

Trašas portretas
Trašas ir druskas baržomis iš Gudijos plukdys kas?

Kur ekonominio pagristumo projekcijos?

Kur ekonominio pagristumo projekcijos? portretas
Nerimti tokie argumentai, jei i tai neziurima, kaip i verslo projekta su atitinkamu planu.

VALDŽIOS AFERISTAI

VALDŽIOS AFERISTAI  portretas
DEBILIZMAS KVADRATU.Ką Lietuvoje nėra problemų,-tiltai griūna,kaime žmones šika lauko išvietėse.pagrindiniai keliai tragiškos būklės,lopas ant lopo,o kur nėra lopų,tai ten provėžos,tai dabar aferstai sumanė milijonus įsisąvinti.Teisėsauga turėtų pasidomėti,kas čia stumia šitą totaliai nuostolingą projektą.Lietuvoje turbūt valdžia nežino kas yra KAŠTŲ IR NAUDOS politika,Jeigu aferistai prastums tokį projektą krizės metu,tai kils rimti rimti įtarimai vyriausybės atstovams ,kurie skirs milijonines lėšas.

tam anas

tam anas portretas
Ir kam tai "Achemai" Marvelė, jeigu produkciją "Achema" galės plukdyti iš pačios Jonavos? Kokia apskritai jūsų komentaro prasmė? :)

iš kur tiek idiotų?

iš kur tiek idiotų? portretas
Čekija, Lenkija ir Slovakija sumanė sujungti Elbę, Oderį(Odrą) ir Dunojų. Čekijos miestas Olomoucas ateityje turėtų tapti dideliu kanalų susikirtimo mazgu. Galbūt vėliau ir Vysla būtų prijungta prie šios kanalų sistemos. Projektas - grandiozinis! Darbų apimtys - milžiniškos! Vien tik preliminariai kiekviena valstybė pasirengusi išleisti šimtus milijonų eurų, ES dar pridėti kelis milijardus paramos! Ir niekas neverkia. Palyginus su tuo projektu, mūsiškis tekainuoja varganas ašaras. Iš kur tiek daug staugiančių idiotų??? Jei nepatinka šitas palyginimas, pasidomėkite kiek metų po Antrojo pasaulinio Vakarų Vokietija kasė Reiną ir Dunojų jungiančių kanalų sistemą. Kada pradėjo ir kada baigė, kiek kainavo. Labai nustebsite. Ir niekas ten nestaugė, kad plaunami pinigai. Iš kur tiek idiotų pas mus???

Kad ir

Kad ir portretas
sausumos jau nebevisai naudotis tinkami... Tiltus remontuokite,vagys!

to Marytė

to Marytė portretas
Ponia Maryte, šliužistai, kaip pati juos įvardijai, tai yra tokie padarai, kurie šliužioja prie tavo kojų, jais gali būti pačios vyras ar koks meilužis. Dar šliužai yra moliuskų šeimos atstovai, veisiasi daržuose, soduose ir kt. drėgnose vietose. O šliuzas yra hidrotechnikos statinys, jis nešliaužioja, o pastatytas toje pačioje vietoje prastovi jam skirtą tarnavimo laiką...

Anonimas

Anonimas portretas
jis IDIOTAS be komentarų...

Kapitonas

Kapitonas portretas
HESo šliuzas yra jau seniai lauktas. Gera girdėti, kad bus vis dėlto įgyvendintas. Žuvitakis būtinas taip pat. Heso žinoma niekas negriaus :).

ALGIRDAS.

ALGIRDAS. portretas
Lietuvoje masiškai griaunamos užtvankos , tad čia slypi Kauno HES nugriovimo planas , nes tarp politikų jau kalbama apie tai , autorius rašo kad per metus iš Kauno į birštoną nukeliauja 5000 keleivių IR TAI ĮSPŪDINGAS SKAIČIUS , taip 13,7 keleivio per dieną --ĮSPŪDIS , planuojami laivai su elektros varikliais , kokie tinklai atlaikys automobilių ir jų variklių akumuliatorių pakrovimą , kai dabar pajungimas elektros prie namo sode kainuoja 12 000 eurų , NES NĖRA GALINGUMO , būnos aktyviausiai buvo statomos apie 1958-1960-uosius metus ir pastoviai dirbo žemsiurbės , asmeniškai dirbau NEMUNO dugno reljefo planų sudaryme ,Aleksoto tiltas buvo pakeliamas , bet per paskutinį remontą NEPRIKLAUSOMOS LIETUVOS LAIKAIS , VISKAS BUVO SUGADINTA , SUNAIKINTA IR JIS TAPO NEPAKELIAMAS, tad apie kokį praplaukimą kalbama ,'' Lietuvos ekspedicijos '' valtys link Nemuno ištakų buvo vežamos automobiliais , tad apie kokius laivus , galinčius vežti 50jūrinių, kalbama .konteinerių

anas

anas portretas
...generalinis įtikino, kad laivyba atsigaus, kai bus prieplaukų. Išleido ne vieną milijoną ir net keletą jų pakeliui iki jūros pastatė. Ir ką? Žolėmis baigia užželti. Paskui forsavo Marvelėje krovinių uosto statybą, nors per projekto pristatymą vyr. inžinierius iš "Achemos" perspėjo, kad į pajėgumus neįskaičiuotų jos produkcijos pervežimų. Kadangi įmonė nesirengia automobiliais vežti jos į Kauną, krauti į baržas, o paskui - perkrauti į jūrinius laivus. Bet vis tiek, finansavimas buvo pramuštas, prieplauka pastatyta. Ir stovi be gyvybės ženklų, nepaisant visų tam išleistų pinigų. Ne kieno nors padovanotų, bet mokesčių mokėtojų sudėtų. Kas dabar kompensuos biudžetui išleistas :"pasroviui" lėšas, jei svaigstama apie naują projektą, kuriam ir Kauno meras numatė keletą milijonų kauniečių jam patikėtų valdyti eurų?

is

is portretas
vinokuro veido , matosi kad jis sukurtas dideliu pinigu isisavinimui

Anonimas

Anonimas portretas
Saunuoliai!

Kaunietis

Kaunietis portretas
Šliuzai tai gerai,bet Kaune yra trys tiltai,Aleksoto,Čiurlionio ir geležinkelio,po jais net su pramoginiu kateriuku pralįsti neįmanoma,nes labai seklu ir srovė didžiulė. Jokia barža ten niekada nepraplauks. Apie Lampėdžių tilta nėra kalbos,ten viskas gerai.Nuo geležinkelio tilto iki HE kiekviena vasarą Nemunas tampa pelke,ten net smirda kaip pelkėje. Kažin kaip tą atstumą žadate įveikti? Ar pastatę šliuzą,dar 100 melionų prašysite gilinimui? Naivuoliai.... ponas Vinokūras galėtų vasarą,kada žemas vanduo,su kokiu nors laivu,tarkime,kad ir su Perlu nuplaukti iki Kauno HE,va tai būtų juoko !

Marytė

Marytė portretas
Vietoj valandos kelionės į darbą ir atgal, iš Vilijampolės į Žiegždrius, turėsiu garlaiviu užtrukt keturias valandas? Napaleoną išgydėm, liko laisva palata, šliužistai kreipkitės, gal pasiseks, nors vargiai, nes liga uždelsta, padėsim.

jo

jo portretas
jau matau pilnas barzas plaukiancias is kauno i alytu :))) o jau tu barzu ekologiskumas...o jau kiek pramones alytaus regione... nu negi propagandos ministerija visus durnius i darba priima.?

:)))

:))) portretas
butinas, tik pinigam isisavint. gal geriau nusileidimo aikstele ufonautams statom? pinigai dar didesni, o nauda... tokia pati...

Hidrotechnikas

Hidrotechnikas portretas
Visų pirma, laivų šliuzą projektuos ir statys ne per Kauno hidroelektrinę, o per Kauno hidromazge esančias žemių užtvankas, per kurią bus priimti sprendiniai, atlikus kelis techninio projektavimo variantus su ekonominiais skaičiavimais ir iš jų bus priimtas pats tinkamiausias tiek konstrukciniu, tiek ir ekonominiu požiūriais. Komentatoriams "Tilto", "Marytės" ir kitiems visažiniams noriu paaiškinti, kad laivų šliuzas yra hidrotechnikos statinys (pasiskaitykite STR "Hidrotechnikos statiniai. Pagrindinės nuostatos"), o Lietuvoje dar yra daug (neišmirusių) hidrotechnikos inžinierių ir firmų, kurios projektuoja ir stato šiuos hidrotechnikos statinius. Kokio tipo: kiek kamerų ir kiek pakopų; į šiuos klausymus atsakys pradiniai techninio projektavimo darbai. Galvoju, kad jei šiam projektui palankūs pūs politiniai vėjai (su +;- laiko atsarga), projektas bus įgyvendintas per 7 metus, o tada ponia "Maryte" pačiai reikės važiuoti autobusiuku į Žiegždrių sanatoriją,nes pavydas pačią užgrauš.

VLADIMIRAS

VLADIMIRAS portretas
NUO KALBU-PRIE DARBU

Kažin

Kažin portretas
Ar tai įmanoma, per praeitą sausrą gudai vandenį Nemune sulaikė, kaip suderins šliuzų orakulas gudų tarakono įnorius su savo grandioziniais projektais?

Tilto

Tilto portretas
Nemoka saugiai nugriauti iš kur tie mokslinčiai šliuzų statytojai atsiras, kaip seime kiekvienas bet kuo buves pagal partijos šauksmą ministru pasidaro ir žmonių likimais žaidžia.

Marytė

Marytė portretas
Pagrindiniai šliuzo statybos skatintojai yra numatomo Žiegždrių sanatorijos uosto pacientai.

< Kam čia nepatinka ?!

&lt; Kam čia nepatinka ?!  portretas
pats parašei pasiaiškinimą, pats komentuoji ? ;DDDDD Tikras budulis. :DDDD

Kam čia nepatinka ?! Gal kokiem buduliam ?

Kam čia nepatinka ?! Gal kokiem buduliam ? portretas
Apkiautimas , turint tokią upę ,neišnaudoti jos rimtesniems reikalams spręsti Lietuvos ūkyje. Puiki idėja. Liuks !

Kaunas

Kaunas portretas
geriausiai pinigus plauna vanduo :DD

Jonas

Jonas portretas
Gabenti krovinius laivais yra 5 kartus ilgiau ir 3 kartus brangiau, nei automobiliais ar traukiniais. Keleivių vežimas lygiai taip pat. Nemuno gilinimas žemsiurbėmis sukrovė kapitalą ne vienam apsukriam politikui, dalyvaujančias rinkimuose. Šliuzo statybos - Kapitali pinigų plovykla.

Galerijos

Daugiau straipsnių