Esportas – tai struktūruota, konkurencinė skaitmeninė veikla, kurioje žaidėjai varžosi tarpusavyje naudodamiesi kompiuteriniais ar konsoliniais žaidimais tiek individualiai, tiek komandomis. Ši sporto veikla vis sparčiau įsitvirtina pasauliniu mastu, o dabar – vis dažniau įtraukiama ir į jaunimo ugdymo iniciatyvas.
E. Abromavičius pristatė savo inicijuojamą projektą ir pasiūlė Kauno rajonui tapti bandomąja savivaldybe, imantis lyderystės diegiant esportą kaip inovatyvią ir ugdomąją veiklą.
Pagrindiniai projekto tikslai – skatinti sąmoningą požiūrį į skaitmeninį žaidimą, kurti pozityvią žaidimų kultūrą mokyklose, įtraukti mokinius į prasmingą veiklą, taip pat ugdyti jų fizinį aktyvumą ir emocinį raštingumą.
LKSK vadovas E. Kriūnas atkreipė dėmesį, kad į šią iniciatyvą galima įtraukti ir kurčiųjų bendruomenę, taip užtikrinant platesnį įtraukties principų įgyvendinimą. Susitikimo dalyviai sutarė tęsti bendradarbiavimą ir ieškoti praktinių sprendimų, kaip inovatyvią sporto formą integruoti į Kauno rajono sporto veiklas.
Naujausi komentarai