Nuo pirmadienio mieste kursuoja trys autobusai, kuriais galima vežti dviračius. Specialiems laikikliams išleista virš 12 tūkst. litų, tačiau, „Kauno autobusų“ pateiktais duomenimis, šia paslauga kol kas dar niekas nepasinaudojo.
Trečiuoju maršrutu važiuojančių autobusų priekyje sumontuoti specialūs laikikliai vienu metu leidžia vežti du dviračius. Norintiems vežti šią transporto priemonę, reikia nusipirkti papildomą važiavimo bilietą.
„Trečias maršrutas yra ilgiausias, apima didžiąją dalį miesto ir jungia kelis dviračių takus. Jo pageidavo patys dviratininkai”, – sakė „Kauno autobusų“ transporto eksploatacijos direktorius Rimas Stankaitis, neslėpęs, kad įrengti laikiklius buvo labai brangu – apie 4-5 tūkst. litų už vieną.
Įįrengti laikilius sumanyta truputį nusižiūrėjus į „Kautrą“, be to, tokios paslaugos esą labai prašė dviratininkai.
Jeigu paslauga bus paklausi, dviračius bus galima vežti dar trimis to paties maršruto autobusais. O kiek turėtų būti vežama dviračių, kad būtų nuspręsta, jog paklausa yra?
„Jeigu kiekvieną dieną bus vežama po kelis dviračius ir ateityje skaičiai didės”, – tiksliai dar negalėjo pasakyti R.Stankaitis.
„Kauno autobusų“ transporto eksploatacijos direktorius teigė kalbėjęs su dviem iš trijų minėtų autobusų vairuotojais, šie teigė, kad vežti dviračius jų dar niekas neprašė. „Bet ši naujovė veikia dar tik kelios dienos“, – neprarado vilties pašnekovas.
Norintys autobusu vežti dviratį, apie turi informuoti vairuotoją. Tuomet jis išlipa ir įtvirtina dviratį. Keleivis iš anksto turi informuoti vairuotoją, kurioje stotelėje ketina išlipti.
Moksleiviams, studentams ar senjorams, besinaudojantiems nuolaidomis, už dviračio vežimą reikia mokėti visą kainą.
Tarpmiestinio susisiekimo bendrovės „Kautra” marketingo direktorius Gintautas Pakusas tvirtina, kad vasaromis norinčiųjų keliauti su dviračiais būna daug. Galbūt todėl, kad „Kautra” keleivių dviračius veža nemokamai.
„Populiariausi dviratininkų maršrutai – Druskininkai bei pajūris”, – sakė G.Pakusas.
Naujausi komentarai